15.12.2014

epäonnistuneet asukuvat vol 4

Heippa! Mä oon koittanu tässä epätoivoisesti pakkailla, sillä huomenna suunta käy vähän pidemmäksi aikaa Iisalmeen. Ihanaa joulu tulee! Mutta niin, tulin nyt tässä välissä postaamaan kun huominen menee kuitenkin pitkälti bussin penkkiä kuluttaessa. Mun läppäri meni tosiaan rikki tossa keväällä, ja oon sen jälkeen saanu onneks käyttää Roopen läppäriä. Tää jälkimmäinen läppäri kävi tossa jokunen aika sitten huollossa, jonka ajan käytin sitten sitä rikkinäistä läppäriäni. Selailin kuvatiedostoja läpi ja tajusin, että melkoinen siivu epäonnistuneita asukuvia on jääny sen koneen syövereihin. No nyt ne on kaivettu esiin, ja on aika näyttää näitä ''ihanuuksia'' taas teillekin:) Aina ei voi onnistua...

001
Tyypillinen ''ota silleen että jalat ei näy ku tähän asti''.

006
Auto tulee! Tää on yks paskimpia puolia tossa meidän yleisimmässä kuvauspaikassa. Liikennettä on enemmän ku mannerheimintiellä:D

011
''Oota mä otan nopeesti pikku nokoset''


023
Tästä puuttuu vaan vierestä kuva ''tältä mä kuvittelen näyttäväni nauraessani'' ja tää on sitten se ''miltä oikeasti näytän'' versio:D


045
Näyttäis pahasti parin promillen humalalta!

001-
Tää vois vastaavasti olla dagen efter...


039
Okei tältä mä sitten pahimmillaan näytän nauraessani:D

031
''Tajuutko sä yhtään miten kylmä täällä on!''

056
O_O

076
Mitä lie mielessä liikkunu, tän kohdalla en ees osaa arvata:D

093
Jostain syystä tästä tulee mieleen vaan epäonnistunu ''how you doin'?'' Joeyn tapaan:D

Sellasta vähän vanhempaa settiä tällä kertaa. Nää toinen toistaan järkyttävämmät kuvat on vähentäneet epäonnistuneitten kuvien määrää huomattavasti, eli seuraavaan tällaiseen postaukseen menee toivottavasti hetki:D

5 kommenttia:

  1. Haha nää on niin ihania!! ♥ :D Ihan parhaita noi kuvatekstit :DDD

    VastaaPoista
  2. Haha, olipa kiva postaus!:D

    VastaaPoista
  3. Nää ei oo ees pahoja! :D Mä oon tehnyt kaksikin tällaista postausta: http://millamainen.blogspot.fi/2014/01/epic-fails.html
    http://millamainen.blogspot.fi/2013/10/toisenlaisia.html

    VastaaPoista