4.12.2014

I won't be no stick figure silicone barbie doll

Heippa! Oon taas vaihteeks Iisalmessa. Nyt edellisestä kerrasta on sentään kolme viikkoa:D Ottaa kyllä pannuun istua aina se seitsemän tuntia bussissa, mutta on se sen arvoista ku pääsee näkee koiria ja tietysti Roopee. Näillä näkymin etäsuhde jatkuu vielä keväälläkin, eli sama ravaaminen jatkuu silloinkin. Etäsuhteesta huolimatta kävisin täällä varmaan ihan yhtä usein Irinan ja nyt myös Ellin takia. Koneen esiin ottaminen oli vähän haastavaa, kun se pikkuriiviö järsi ensin johtoa ja sitten hyppi näppäimistön ja mun päälle. Elli painaa nyt jo enemmän kuin Irina ja kasvaa kokoajan hurjaa vauhtia. Erityisesti se tykkää tehdä pusu/puremishyökkäyksiä mun naamaan ja järsiä mun hiuksia. Oon nyt pari päivää keskenään noitten kahden kanssa, ja jo pelkästään tänään oon ''saanu'' siivota pissejä ympäri lattioita ja huutaa pariinkin otteeseen naapuriin karannutta Elliä takaisin omaan pihaan. Ah tätä pentuaikaa! Nyt istun sohvalla läppäri sylissä mahdollisimman hiljaa ja liikkumatta, sillä koirat väsähti vihdoinkin edes hetkeksi. Iltavillejä odotellessa...

016-001
036-001
009-001
043-001
Neuletakki BikBok, hame ja kengät Forever21 ja kaulakoru Ebay

Nää kuvat on isänpäivältä, eli melkein kuukauden takaa:D Kuvista ei tullu kovin kummoisia, joten siks oon vähän pitkittäny näitten ja yhtien toisten asukuvien julkaisua. Onneks saan nyt viikonloppuna vähän tuoreempia, ja toivottavasti parempia kuvia. Auringon paistetta kiitos! Mä ja varmaan valtaosa muistakin bloggaajista vihaa tätä pimeetä vuodenaikaa, ku päivänvalo näyttäytyy niin lyhyen aikaa. Jo tuolloin isänpäivänä mun piti lähteä kesken ruuan kuvattavaks, koska myöhemmin ei oltais enää ehditty räpsiä valoisan aikaan kuvia. Olispa jo kevät (ja kesä)!

Mitä tykkäätte asusta?

14 kommenttia: