10.12.2014

insta photos vol 7

Noniin otetaas vähän vaihtelua asukuviin ja kurkataan pitkästä aikaa mun instakuvien maailmaan! Vanhimmat näistä on syyskuulta, eli matskua riittää:D Onneks en päivitä mitenkään hirveen usein mun instaa, sillä muuten kuvamäärä olis paljon suurempi. Huh pitkä postaus edessä, toivottavasti jaksatte lukee!

Instagrammista mut löytää tosiaan nimimerkillä @senjasa :)

insta7-001
1. Lenkillä ihanan syksyisissä maisemissa. Vaihtaisin ton parhaillaan meneillään olevan myrskyn koska tahansa tohon värikkyyteen! 2. Ripset ennen ja jälkeen huollon. Toi olikin sitten viimenen huolto, voi vitsi että mä kaipaan noita ripsiä. 3. Ensimmäistä kertaa Roopen kommuunissa yökyläilemässä. Toi poreamme oli muuten jees, mutta sitä ei oo asennettu:D Tosta ei siis tuu edes vedet, eli täyttäminen oli kunnon säätämistä. 4. Selfie, jossa ainakin näin jälkikäteen katsottuna näytän ihan pirun omituiselta:D

insta71-001
1. Ja taas... 2. Piipahdettiin Ennin kanssa Showroomissa Autumn Issuen lanseerausbileissä. Olis ollu kiva olla pidempäänkin, ens kerralla sitten! 3. Voitin about vuosi sitten Glitterin bloggaajaillasta mm. lahjakortin Granitiin, jonka olemassaolon muistin vain hieman ennen umpeutumisaikaa. Mukaan tarttui kynttilöitä sekä tollanen kirjotuskone. En oo keksiny vielä muita käyttöpaikkoja tota varten kun noi maustepurkit, oisko teillä ideoita?:) 4. Selfie (jälleen). Innostuin vähän muokkailee:)

insta72-001
1. Johdossa salaatilla, nam! Tolla kertaa kastiketta vaan sattu olee ikävästi liikaa, mutta muuten oikein jees. 2. Leivoin sämpylöitä, jotka ei näyttäny järin houkuttavilta (kiitos mun surkeen kaasu-uunin), mutta maistuivat sitäkin paremmilta. 3. Vihdoin pääsin tapaamaan Ellin ensimmäistä kertaa:) Nykyään se on varmaan kaks kertaa isompi ku tossa kuvassa:D 4. Sain pari kaveria mun syliin - voisko enää sulosempaa näkyä olla?

insta73-001
1. Kauheeta kutinaa ja punoitusta aiheuttanut mekko, joka mun oli tarkoitus laittaa Indiedaysin pippaloihin. Mun iho on kyllä ärsyttävän herkkä! 2. Ja taas ryhmäkuvaa näiden kahden kanssa. Tuntuu aina niin kauheelta sanoo heipat, varsinkin ku tiiän miten Irina jää mököttää mun perään. Ei se varmaan vieläkään tajuu, että mä tuun aina takasin:( 3. Pitkästä aikaa selfie...:D 4. Bloggers Inspiration Day.

insta74-001
1. Koitin saada hienon salaatin aikaiseksi, ei tainnu mennä ihan nappiin:D Oon kyllästyny kana+parsakaali yhdistelmään, joten oon vääntäny salaatteja aina silloin tällöin. Parilla viime kana+parsakaalisyönnillä mulle on tullu oksennus kurkkuun. En ymmärrä et mistä se johtuu, ku kumpikin kuitenkin maistuu ihan hyvältä. Ehkä mä tosiaan vaan oon niin kyllästyny, etten saa niitä enää edes alas. Kana alkaa tulla kyllä kaikissa muodoissa jo ulos korvista! 2. Pitkästä aikaa treffailemassa Saijan kanssa missäpäs muissakaan merkeissä kuin salaatilla:) 3. Koitin Ellille Irinan villapaitaa, aaw! Tuossa vaiheessa se oli vielä auttamattomasti liian iso sille, nyt ei taitais mennä päälle enää ollenkaan. 4. Ja selfie...

insta75-001
1. Monellakin tapaa pieleen menny illallinen. Äiti anto mulle pitkästä aikaa pakastimesta sisäfilepihviä mukaan, joka osottautuikin sitten juuri ennen paistamista maksaksi. Hyi helvetti:D Vielä pahempaa oli kuitenkin itetekemäni valkosipulidippi. Mä rakastan valkosipulia, mutta siinä vaiheessa ku olin paistanu valkosipulit uunissa pehmeiks se koostumus ja haju oli jotain ihan järkyttävää, enkä voinu syödä dippiä ollenkaan. Mä niin haluaisin oppia tekemään ite hyvää valkosipulidippiä, vinkkejä otetaan vastaan! 2. Kolme asua valmiina kuvattavaksi samalla kertaa. Hieman haastavaa saada kuvia, kun on etäsuhteessa. Jos mulla ois rahaa niin palkkaisin kyllä vakkarikuvaajan itelleni:) 3. Vihdoinkin jouluvalot. Uskokaa tai älkää, mä siivosin just pari tuntia ennen kuvan ottamista. Jotenkin ne kamat vaan kertyy tohon sohvalle siivotessakin:D Onneks sotku ei näy kunnolla. 4. Ehkä parasta salaattia, mitä oon ite tehny: rucolaa, kirsikkatomaatteja, kanaa, pekonia ja parmesania. Niin hyvää, mutta ei niin kevyttä. Jos pekoni ei olis niin rasvasta niin söisin sitä mielelläni vaikka joka päivä:D

insta76-001
1.Saija tuli kylään lainailemaan mun vaatteita ja mitäpä muutakaan ruokalistalla oli ku salaattia:D 2. Olihan siitä edellisestä selfiestä jo aikaakin... Testissä oli pinkki huulipuna, joka näytti yllättävän kivalta. Vai mitä mieltä te ootte, pitäskö pysytellä jatkossakin ihan vaan punasessa? 3. Vihdoin sain sitä sisäfilepihviä! Meidän lellipentukoirat on tottunu saamaan porukoilta aina pihviä, joten pitihän munkin niille yks uhrata. 4. Saatiin pari kaveria nukkumaanmennessä. Elli koitetaan opettaa nukkumaan lattialla omassa pedissään, joten se piti ikävä kyllä nostaa lattialle valojen sammuessa. Irinaa koitettiin opettaa samaan, mutta se änkäs jo pienenä väkisin sänkyyn. Elli ei vielä osaa pompata niin korkeelle, saas nähdä miten käy sit kun se oppii:D

4 kommenttia:

  1. http://www.makuja.fi/reseptit/aioli/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toihan vaikuttaa hyvältä, kiitos vinkistä!:)

      Poista
  2. ihana tuo uus raitamekko kuva!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pientä uudistusta sivupalkkiin:) kiva että huomasit ja kiitos!

      Poista