30.12.2014

winter wonderland

Iltaa! Taas tyypilliseen tapaani avasin bloggerin vasta tähän aikaan päivästä (tai no yöstä). Vuosi vaihtuu noin vuorokauden kuluttua ja mua ehkä vähän jännittää, että mitä ensi vuosi tuo tullessaan. En saanu jouluna mantelia (taaskaan) ja oon ihan pikkusen taikauskonen tollasten asioitten suhteen. Pidän sitä nyt sitten varmana merkkinä siitä, että mun vuodesta ei tuu onnistunu. Oikeestaan mua itteenikin naurattaa tää ajattelutapa:D Oon kans alkanu uskoo siihen, että universumi tai jokin korkeempi voima yrittää lähettää mulle merkkejä. Nyt naurattaa vielä enemmän.. Viimesimpänä tulee mieleen tää mun ihottuma, jota pidän merkkinä siitä, etten tuu löytää enää ketään itelleni. Ihottuman takia, really:D Jospa nää ajatukset ja ihottuma sais kyytiä huomenna, ku meen vihdoin lääkäriin. Tänään kävin näyttää ihottumaa jo hoitajalle, mutta se ei osannu sanoo yhtään, että mistä on kyse. Jospa pääsisin (tästäkin) ongelmasta pian eroon niin saattaisin jopa joskus saada sen itsevarmuuden, mitä sinkkuna ilmeisesti tarvitsee.

Pikkuhiljaa pitäis palata täällä blogissa taas ihan normaalien postausten pariin. En tiiä mitä mun ''normaalit'' postaukset tulee jatkossa olemaan, mutta ainakin asukuvat kuuluu niihin. Sain tänään kuvaajakseni mun veljen vaimon Erjan, joka suoriutui varsinkin ensikertalaiseksi hommasta varsin mallikaasti. Pistin tytön heti koville otattamalla yhteensä kolmet asukuvat kolmessa eri paikassa:D Okei otin mä itekkin kuvia vastapalveluksena! Oli pakko ottaa useemmat kuvat kerralla, koska yleensä mulla ei oo päivisin kuvajaa eikä autoo käytettävissä. Oon vieläkin ihan jäässä meidän kuvaussessioista, sillä mun tapaanhan ei tunnetusti kuulu pitää takkia päällä asukuvissa. Pitäähän sitä vähän kärsiä kuvien eteen:)

IMG_9269-001
IMG_9241-001
IMG_9260-001
IMG_9237-001
IMG_9258-001
IMG_9278-001
Hame choies (saatu), paita missguided, kaulakoru oasap (saatu) ja kengät forever21

Pakko myöntää, että oli tosi outoo poseerata pitkästä aikaa asukuvissa. Vielä oudompaa kuitenkin oli se, että kameran takana oli joku muu ku yleensä. Siihenkin on vaan pakko tottua, vaikka onhan se tietysti vähän hankalaa aina selittää eri kuvaajille, että millasia kuvia pitäis ottaa:) Päällä oli ainakin mun tyyliin tavallista pitempi hame, joka osottautu hieman makkarankuoreks tai sitten sitä olis pitäny vaan laskee vielä alemmas. Nyt hame oli niin korkeella, että napa ei näkyny yhtään napapaidasta huolimatta. Hyvä niin, koska muutenki oli jo niin kylmä!

Mitä tykkäätte asusta?

47 kommenttia:

  1. Vau! Ihanan simppeli, tyylikäs asu :) tosi nappiin meni, näytät hyvältä <3

    VastaaPoista
  2. Vau näytät todella hyvältä! Ihana asu :)

    VastaaPoista
  3. Voi vitsit miten ihana asu,oot ihan älyttömän kaunis! :) Mistä tuo neuletakki on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. neuletakki on äitin kaapista, näköjään kappahlista ostettu:D kiitos!:)

      Poista
  4. Näytät tossa tokassa kuvassa ihan tosi hoikalta ja nätiltä!

    VastaaPoista
  5. Ei hitsi, ihana sä ja sun taikauskosuus! Naurattaa ku oot niin söpön hölmö! Terkuin se joka ehdotti sulle sitä muotoilijan koulutusta fbssä ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha oon kuullu tosta hölmöydestä ennenki;D kiitos!

      Poista
  6. Tuo hame on ihana ja sopii sulle hyvin :) tuo on hieman erimallinen millainen sun hameet yleensä mutta tuollainen hieman pidempi hame näyttää fiksulta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tohon malliin mä just ihastuinki, ku mulla ei entuudestaan oo ollu tollasia:) kiitos!

      Poista
  7. Vau mikä kaunokainen! :) näytät superhyvältä!

    VastaaPoista
  8. Näytät tosi hyvältä ja toi hame on aivan ihana :)

    VastaaPoista
  9. Ihana asu !:) Ei ainakaan näissä kuvissa näy yhtään viime aikojen tapahtumat. U go girl!

    VastaaPoista
  10. Ei hyvänen aika..... olet upea!!! Tuo hame sopii täydellisesti sulle :) oon ollukki aina sitä mieltä, että tuommoiset hameet tekevät naisesta todella naisellisen! Ole ylpeä itsestäsi, sillä olet äärettömän kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en malta oottaa lämpimämpiä kelejä, ku voi käyttää ilman neuletakkia tms tota hametta!:) kiitos paljon!<3

      Poista
  11. Ootpa nättinä ja minustakin näyttää niinku oisit hoikistunu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ku oisinki, taitaa mennä pari kuukautta siihenki ihmeeseen:D kiitos!

      Poista
  12. Toi hameen malli sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  13. wau tosi kiva asu!! onnistunu kokonaisuus, näytät upeelta :)

    VastaaPoista
  14. Tosi ihana asu! Sopii sulle todella hyvin, varsinkin just tuo hame! <3

    VastaaPoista
  15. Hih, pakko liittyä muiden mielipiteeseen: tää asu sopii sulle tosi hyvin. :) Näytät kauniilta, jotenkin tosi freesiltä ja vielä hoikaltakin. Tosin mun mielestä olet kyllä hoikka muutenkin, joten sinäällään ei siis mikään ihme. :D Vietä ihana uusi vuosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oivoi millonkahan viimeks joku ois sanonu mua peräti hoikaks, kiitos siitä paljon!:D hyvät uudet vuodet sinne myös!:)

      Poista
  16. Nätti sinä ja asu! Hyvää uutt vuotta Senja!! <3

    VastaaPoista
  17. Vauuuu!!! Siis oikeasti ihanku olisit hoikistunut! Tosi kaunis olet :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo hoikistunu, näytän varmaan vaan tavallisesti lihavammalta ku en käytä vartalonmyötäsiä vaatteita:D kiitos!:)

      Poista
  18. Mulla oli leuka tipahtaa lattiaan, on meinaa niin onnistunut asuvalinta ja sä näytät mielettömän hyvältä! :D Tekisi itsekin mieli testata kyseistä asukokonaisuutta jos näyttäis edes puoliksi noin hyvältä :) Toivottavasti mantelista huolimatta tää vuosi olisi täynnä iloa ja rakkautta ^.^ <3

    VastaaPoista
  19. Ompa ihana asu! Varsinkin toi hame kiinnittää huomion<3 :)

    VastaaPoista
  20. Onnistuneet kuvat! Tosi kiva asu ja kaikki :)

    VastaaPoista
  21. Oi mikä neiti upeus ootkaan. Todella onnistunu asuvalinta, ihanat kuvat :)

    VastaaPoista
  22. Tollanen vähän pidempi hame sopii sulle tosi hyvin! Näytät hoikemmalta ja muutenkin erittäin hyvälle! :)

    VastaaPoista
  23. tosi makeet vaatteet tai asu, ja paaljon upeemmat kuvat kun yleensä ;))

    VastaaPoista