8.12.2014

you look like my next mistake

Hellurei! Pahoittelut pienestä hiljaisuudesta, halusin pitää vähän taukoa koneella roikkumisesta kotona ollessani. Yöllä tulin taas hetkeksi ennen joulua Helsinkiin, ja olin siis kotona vasta 5.30. Oli kyllä ihanaa päästä omaan sänkyyn monen tunnin bussissa istumisen jälkeen! Koitin kyllä nukkua bussissa, mutta eihän siitä sitten mitään tullu. Mulla menee aina selkä ja hartiat ihan jumiin, vaikka nytki kävi tuuri ja sain kaks penkkiä täysin itselleni. Kuuntelin sitten puhelimella groovea ja tuijottelin ulos pimeyteen. Mua jotenkin ahdistaa tollaset hetket, ettei oo mitään tekemistä. Tulee väkisinki mietittyä asioita, joita ei syystä tai toisesta oo aiemmin halunnu miettiä. Meinasin siinä sitten pyöräyttää parit kyyneleetkin, mutta hillitsin itteni ja koitin nukkua. Tänään olisin viihtyny vällyjen välissä nukkumassa univelkoja pois vaikka koko päivän, mutta päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja lähtee tihkusateeseen lenkille. Äsken katsoin mm. perjantaina väliin jääneen Masterchef Australian, joka on yks niistä harvoista sarjoista (salkkareitten lisäksi), joita mä telkkarista seuraan. Olis voinu jättää väliin, sillä mun lemppari tippui:D

013-001
034-002
020-001
036-002
047-001
057-001
028

Mikä kuva ei kuulu joukkoon?:D No toi viimenen, oli pakko lisätä se mukaan ihan vaan havainnollistamaan sitä, millaiselta suurin osa näistäkin kuvista näyttää. Toivoin auringonpaistetta, mutta tietysti ulkona satoi vettä. Varsinkin tällasilla keleillä kuvia pitää räpsiä reilusti, jotta edes muutama onnistuisi. Päällä oli joskus kirpparilta löytämäni kimallepaita, joka on yks mun lemppareista. Ton yhdistäminen on vaan osottautunu jokseenkin haasteelliseksi, enkä siks oo käyttäny sitä niin paljoo. Mulle iski ihan hirvee kirppiskuume tossa jokunen viikko sitten, kun kävin kirpparilla tekemässä juttua Iisalmen Sanomiin. Oon käyny Helsingissä tasan kerran kirpparilla, kuinka onnetonta! Kysyisinkin nyt teiltä vinkkejä hyviin kirpputoreihin täällä pääkaupunkiseudulla? Harmittaa ihan sikana, että kaikkialla hehkutettu valtterin kirppis jäi multa näkemättä. Mistä ne parhaat löydöt sitten nykyään tekee?

22 kommenttia:

  1. käytä nainen housuja! ihan oikeasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. miks?:) mä tykkään käyttää hameita, niitä on helpompi yhdistellä

      Poista
  2. itsepalvelukirppareista omia lemppareita on esim. kaivarin kanuuna, metka, omakirppis kaboom, pöytäparkki (malmilla), oranssitori (lauttasaares) + joskus uffeista ja fidoista löytää myös kivoja juttuja. itteäkin ärsyttää kun valtteri lopetti, sillä asun nykyään ihan sen vastapäätä... mur

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se tais just olla se kaivarin kanuuna missä oon käyny:) uffillaki on tullu käytyä pari kertaa, enpä tullu ees ajatelleeks että seki on kirppari:D kiitos paljon vinkeistä!

      Poista
  3. Ihania kuvia! :-) näytät tosi kauniilta!

    VastaaPoista
  4. Toivoisin postausta siitä, miten kiharrat sun tukkas! :) Mulla on aina ongelmana se että kiharat pysyy nättinä noin 5 min ja sitten ne lähtee suoristumaan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täältä löytyy video, missä laitan hiukset: http://littlebitvain.blogspot.fi/2012/03/ill-die-living-just-as-free-as-my-hair.html

      eli tosiaan kiharran omat hiukset suoristusraudalla ja pidennykset piipparilla, pidennyksissä kiharat pysyy hyvänä monta viikkoo:) mullaki suoristuu kyllä omat hiukset melko nopsaa, mutta ku suihkii lakkaa tasasesti kaikkialle niin pysyy paremmin!

      Poista
  5. Muuten kiva asu mut olis paljon parempi tummemmil sukkahousuil! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yy, kohta kai neki pitäs kaivaa esiin ku alkaa kylmenee:D kiitos!

      Poista
  6. Itse olen tehnyt paljon hyviä löytöjä Myyrmäkihallin kirpparilta. Se on aina silloin tällöin viikonloppuisin Myyrymäessä.

    VastaaPoista
  7. Mä tykkään kans tuosta Malmin pöytöparkista, ku se on ihan vieressä :-) sekä varaakirppis.fi ja Kaboom on hyviä! Lähetäänkö joku päivä kiertelemään? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. malmilla tulee käytyä melko usein, eli pitääpä tsekata:) haha mulla on tossa ihan vieressä varaakirppis.fi, oon käyny sielläki kerran mut muisti ei taaskaan pelaa:D lähetään vaan!

      Poista
    2. Juu mä ite asun malmilla, mutta liian harvoin kyllä tulee käytyä tuossa pöytäparkissa :D Hahaa, okei joo se on ihan kiva sellane ns normikirppis kans :) Käyksä vielä muute sielä fitness24sevenillä?

      Poista
  8. aivan ihana asu ja kaunis sinä!:)

    VastaaPoista
  9. Suosittelen luopumaan pidennyksistä. Ovat aika eriväriset kuin omasi, jos et ole viel huomannut. heh ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kyllä olen huomannut ja harmittaa ihan älyttömästi:D koitan vaan vielä miettiä että oisko järkevintä laittaa omiin hiuksiin värinpoisto ja sitten tollanen vaaleemman ruskee väri, vaiko sitten värjätä pidennykset tummemmiksi. jälkimmäinen ois helpompaa, mutta en sitten tiiä miten pahasti pidennykset siitä kärsis ku ovat vielä ihan uudet:) luopua mä en pidennyksistä kuitenkaan halua!

      Poista
  10. Malmin pöytäparkista oon kuullu paljon kehuja, ite en oo käyny muuta ku Ikean viereisessä Lanttilassa. Siellä on aika paljon kaikkea ulkomailta roudattua feikkiroinaa, mutta kyllä siellä yleensä pari hyvääkin pöytää löytyy ja oon tehnykin siellä tosi hyviä löytöjä :)

    VastaaPoista