27.1.2015

I love the players and you love the game

Iltaa! Tänään olikin sitten ensimmäinen 8-18 päivä ja matkoineen päivineen tuli huideltua melkeinpä kellon ympäri tuolla tuiskeessa (okei olin sisätiloissa melkeinpä kokoajan:D). Onneks näin pitkiä päiviä on enää kolme jäljellä. Paitsi että sitten ku mulla alkaa työt ihan virallisesti, vietän pari päivää viikossa kahdeksasta kahteen koulussa ja kuudesta puoli yhteen yöllä töissä. Oon silti ihan sika ilonen siitä, että saan tehdä nimenomaan iltatöitä. Pääsee höllimään aina parina päivänä viikossa ja tietysti nukkumaan pitkään! Eilen kävin töitten jälkeen vielä kaupungilla ja olin kotona sen verran myöhään, että kaaduin vaan suoraan sänkyyn. Tulipa sellainenkin ihme nähtyä, että rupesin jo kello 23 nukkumaan:) Ainakin unirytmi menee vihdoin kohdilleen edes parin viikon ajaksi. Mulla on tosiaan vielä koulutus käynnissä, eli ihan virallisiin hommiin kameran eteen en oo vielä päässy. Sen sijaan ollaan opeteltu rulettia ja black jackia, joista en ennen tienny yhtään mitään. Tänään opin jopa jakaamaan ja sekottamaan kortteja, eli kyllä tää tästä pikku hiljaa lähtee. Hiukan hirvittää ku parin viikon päästä pitäis jo viihdyttää pelaajia kameran edessä! En kyllä aio ainakaan alussa paljastaa mun työvuoroja kellekkään, koska kameran eteen totuttelu on muutenkin tarpeeks kuumottavaa. Enemmän mua kuitenkin pelottaa se korttien jakaminen ja muut peleihin liittyvät jutut.

Tän parin viikon aikana bloggaaminen ikävä kyllä vähän ontuu, sillä esimerkiks asukuvien ottaminen on melko mahdotonta valoisan ajan mennessä sisätiloissa. Onneks mulla on kuitenkin muita postausaiheita mielessä, ja esimerkiks yhden tinder-aiheisen postauksen aion toteuttaa heti ku löytyy aikaa ja jaksamista (nimim. aivot lyö nytkin ihan tyhjää ja oon korjannu jo tuhat kirjotusvirhettä:D).

IMG_9688-001
IMG_9709-001
IMG_9695-001
IMG_9723-001
Tollasta mulla oli päällä lauantaina kun piipahdettiin keskustassa porukoitten kanssa. Oliko edes vähän huono kuvauspaikka? Kokoajan tuli ihmisiä jostain suunnasta:D Lisäks tuuli heitteli mun hiuksia miten sattuu, ja sai mut taas vihaamaan otsiksia. Riittää, että oon ulkona minuutin ja jo näytän ihan räjähtäneeltä. Kesä hoi, missä viivyt!

Mitä tykkäätte asusta?

16 kommenttia:

  1. Anteeks en halua olla ilkee millään, mutta tervetuloa opiskelijan arkeen, itselläni monesti 8-21 tai 8-23 päiviä. Ollaan vaan nyt ilosia, että ollaan saatu töitä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis tottakai pitää olla ilonen, sanoin lähinnä sillä ku en oo ite tottunu noin pitkiin päiviin:) hatunnosto niille, joiden päivät on aina noin pitkiä!

      Poista
    2. No eihän Senja tässä mitään päivistään valittanutkaan? :D Kai sitä nyt saa sanoa, että pitkiä päiviä tulee... :O

      Poista
    3. Anteeks en minäkään, mutta minun opiskelijan arki ei ole tuollaista kuin ensimmäinen ano väittää. Olen koulussa vain 8-16 ja ei muuta :) Ei kaikkien tarvitse tehdä töitä eikä ole haluakkaan. Eikä sitä elämistä silti kustanna opintolaina tai ainakaan äiti tai isi.

      Poista
    4. Samaa mieltä edellisen kanssa, mun koulupäivät on yleensä vaan muutaman tunnin mittasia + kotona opiskelu, enkä tee töitä koulun ohella. Maksan silti kaiken itse ilman lainoja :) ei opiskelu välttämättä ole niin rankkaa kaikilla.

      Poista
    5. mulla taas ei riittäis pelkät opintotuet edes vuokran maksamiseen, joten ilman töitä ois opintolaina pakollinen ja maksan vielä entistäki pois:D

      Poista
    6. en jaksais mitenkään käydä koulun ohella töissä (vaikka ei niin rankkaa olekaan), ja ilman opintolainaa en kyllä tulis mitenkään toimeen! ilmeisesti ihmiset sitten kuluttaa tosi erilailla...mut sehän on ihan mielipidekysymys, uskaltaako/haluaako ottaa lainaa, meneekö töihin, vai elääkö vaan super säästeliäästi (ei onnistu multa millään:D) Et ois itellekin raskaita tollaset päivät, koitahan tsempata!:)

      Poista
    7. kyllä näistä selvii ku tietää, että on vaan väliaikaista näin pitkät päivät:)

      Poista
  2. Kai sä ymmärrät et sinne Raylle on tosi helppo rekisteröityä, ja niinpä siellä voi helposti vaan käydä kattoo et ootko sä työvuorossa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinne pitää kirjautuu verkkopankkitunnuksilla mutta kyllä, ilman kirjautumistakin näkee ketkä juontajat on just sillä hetkellä ruudussa:) puoli tuntia ollaan aina kerrallaan ite kameran edessä, joten siinä saa sitten ahkeraan kytätä josko olisin vuorossa tällä kertaa. ja sit jos joku on niin kiinnostunu, niin siinäpähän sitten kyttää mun vuoroja:D

      Poista
  3. Kerro joskus vähän enemmän siitä sun koulusta! Minkälaista opetusta se sisältää ja vaikuttaako mielenkiintoiselta? :) Näytät kuvissa taas kerran nätiltä ja laukku on tosi söpö! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi vaikee sanoo vielä, ku tosiaan virallisesti koulua on ollu vaan kahdesti:) kerron sit lisää ku vähän osaan jotain sanoo! kiitos:)

      Poista
  4. Söpö laukku! :) Innolla odotan tinder postausta :D

    VastaaPoista
  5. Mun mielestä noi asukuvat on just kivoja kun siellä taustalla on "muutakin elämää" :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mielipidekysymys, mua taas ärsyttää hirveesti kaikki ylimääränen taustalla:D

      Poista