13.1.2015

I'm gonna smile cause I deserve to



Näin alkuun oli pakko laittaa tän hetken paras voimabiisi, josta otsikkokin on peräisin:) Kirjottelen tällä hetkellä kotona Helsingissä. Jouduttiin tulee matkahuollon bussilla tänne, koska ei ollu muita keinoja päästä perille Irinan kanssa. Ai että mä ootan sitä, että saan taas kaikki opiskelija-alennukset! Matka kesti vajaat yhdeksän tuntia, eli ihan järkyttävän pitkään. Vertauksena sanottakoon, että junalla tai autolla toi välimatka menee noin viidessä tunnissa. Onneks läppärissä riitti kuitenkin akku ihan hyvin sarjojen katsomiseen ja kännykänkin sai läppärin kautta ladattua täyteen. Varsinainen helvetti alkoi kun päästiin perille ja mun piti raahautua reilu kilometrin matka nelostieltä kotiin varmaan 30 kiloisen matkalaukun, läppärilaukun, käsilaukun ja koiran kanssa:D Matkahan nyt ei oo pituudeltaan juuri mitään, mutta raahaappa sitten tuolla lumihangessa matkalaukkua. Eka jaksoin kävellä 20 metriä putkeen kättä vaihtamatta, mutta ylämäkien koitettua piti vaihtaa kättä about viiden metrin välein. Harmittelinkin jo äitille, että eipä näkyny uljaita ritareita missään ku niitä olis tarvittu auttamaan. Olipahan voittajafiilis ku pääs vihdoin kotiin! Kädet vaan on edelleen kipeet, mutta tulipahan samalla pieni treeni niille.

Haha meinasin etten eka kerro tätä täällä, mutta siis eilen menin taas sähläämään mun puhelimen kanssa. Se tippui nimittäin jo toista kertaa kylpyammeeseen, tosin edellisellä kerralla oli toinen puhelin kyseessä. Mä vielä just kirjotin viestin, että nyt pitää laittaa puhelin pois ettei se tipu taas ammeeseen. No siitähän se sitten jotenkin kimpos sinne ku rupesin laittaa sitä viereen lavuaariin. Juoksin sitten vaan äkkiä puhelin kourassa riisipaketin luokse ja hyvin toimii. Tai no hyvin ja hyvin, äänet ei toimi kokoajan enkä pysty kuuntelemaan esimerkiks musiikkia kuulokkeillakaan. Mutta pääasia kai se on että muuten toimii, ehkä mä käyn korjauttaa sen sitten jossain vaiheessa. Ärsyttää olla tällanen tunari! Tästä lähtien jätän puhelimen suosiolla kauas kylppäristä ku meen ammeeseen.

IMG_9453-001
IMG_9465-001
IMG_9448-001
IMG_9464-001
IMG_9473-001
IMG_9480-001
Yllä kuvaussaldoa mun ja Erjan viimeisimmältä kuvaussessiolta. Mulla tuli taas ihan hirvee kiire ehtiä sovittuna aikana paikalle, koska en saanu mun otsiksia millään asettumaan hyvin. Tarkotuksena on ollu jo ikuisuuden ajan lyhentää niitä vähän, että ne sais helpommin laitettua. Se vaan sitten aina on jääny ihan silläkin, että saksimisen jälkeen naama on ihan täynnä karvoja jotka ei meinaa millään lähtee pois. Kauheita nää mun ongelmat:D Joka tapauksessa mun oli pakko lopulta luovuttaa hiusten kanssa tappelu ja antaa niitten olla ihan miten sattuu. Se kyllä näkyy naamastakin kivana epävarmuutena, ku ei oo se tuttu ja turvallinen reuhka peittämässä puolia naamasta:D

Mitä tykkäätte asusta?

38 kommenttia:

  1. Sun pitää ostaa joku 3310 ;)
    Btw, upealta näytät! Ootko laihtunut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha vois olla hyvä mulle muuten, mut selaan nettii jne puhelimella niin paljon et ois hankalaa;D en mä omasta mielestäni oo laihtunu, mut voiha se olla ku söin iisalmessa niin vähän. kaikki tulee varmaan nyt takasin ku pitää opetella syömään niin usein:D kiitos!

      Poista
    2. Et sinä sillä säännöllisellä syömisellä liho, päinvastoin! Kaikki on kiinni siitä millaista ruokaa syö.

      Poista
    3. no mut se onkin ihan itsestäänselvyys:) säännöllinen ruokarytmi on kuitenki myös tärkee tekijä, sillä se pitää aineenvaihdunnan käynnissä eikä kroppa mee säästöliekille

      Poista
  2. Kaunis asu :) En huomaa kyllä hiuksissa mitään eroa eikä epävarmuuttakaan huomaa kuvista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ehkä se on sitte vaan omissa silmissä:D kiitos!

      Poista
  3. Oot hoikistunut ihan selvästi! :)
    Ja tosi kiva asu!

    VastaaPoista
  4. Tosi onnistuneita kuvia! Punanen huulipuna sopii sulle niin hyvin, ja mun mielestä hiuksetki näyttää normaalia paremmalta haha. :D

    VastaaPoista
  5. No ei tarvii ihmetellä että menee laitteet rikki ku ite kohtelet kännykkääkii sillee et laitat lumihankeen ja uitat ammeessa..Toivottavasti joudut ite ostaa ees laitteet eikä sun porukat osta, että oppisit ees sitä kautta käyttämään vähän järkee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. just tän takii en meinannu kertoo koko jutusta:D vahinkoja sattuu kaikille, ei sille voi mitään. en tarvii uutta laitetta eli sen suhteenkaan ei oo mitään hätää:)

      Poista
  6. mä mietin kans joskus aina että ootkohan laihtunut vai onko se vaan tietyt vaatteet ja korkokengät jotka hoikistaa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi tekijät voi kyllä hyvinki vaikuttaa varsinki ku käytän melko löysiä vaatteita yleensä:)

      Poista
  7. oot laihtunu!!! You look amazing girl! Oot kyl aina näyttäny mut nyt jotenki erityisesti. Oot kauniis!

    VastaaPoista
  8. aina ensin pitää ravistella kaikki vesi pois, sitten riisipakettiin mieluiten 48 tunniks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla se on ollu riisin seassa vaan aina välillä, en malta olla näpräämättä:D äänet toimii onneks edes välillä ja pääasia että muuten on kunnossa

      Poista
  9. Asu sopii sulle todella hyvin :) oon tosi kateellinen, ku sulle kaikki hameet ja mekot sopii niin hyvin! Itse haluaisin myös käyttää mut eipä mulle sovi ja en osais pitää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on taas se, etten osaa pitää housuja:D ne ahdistaa liikaa ja niitä on vaikee yhdistellä. kiitos!:)

      Poista
  10. Ihana asu ja näytät kyllä siltä että oisit laihtunu! :)

    VastaaPoista
  11. Ei vitsi oot jotenki niin sairaan symppis! Löydän harvoin "mun tyyppisiä" ihmisiä mistään, mut tuntuu et sä oot just sellanen! :D

    VastaaPoista
  12. Etuhiusten leikkaaminen on kyl ärsyttävää! Se on nii tarkkaa ja sitte ne hiuspätkät menee helposti silmiin mut ei voi silmät kiinnikää leikata ja tosiaan naama täynnä niitä hiuspätkii eikä millään pois! Oon koittanu ottaa tavaks leikata niitä ennen pesuu mut sillon ne voi olla jo vääntyilly miten sattuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no sepä siinä just onki ku helpointa ois leikata just pestyt hiukset ja sitten ku naama on täynnä niitä hiuksenpätkiä niin pitäis käydä suihkussa uudestaan, että ne sais varmasti lähtemään:D ja aina sinne jää joitain kohtia, mitä pitää vielä lyhentää tai tasottaa moneen otteeseen:D

      Poista
  13. Aivan ihana asu! Punaiset huulet on piste i:n päälle, sopii sulle tosi hyvin :) komppaan ylempää kommenttia, mäki oon saanu nii symppis kuvan susta! :D muuten ootko ajatellut jossain vaiheessa pitää lukijamiittii?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haluan pitää kyllä sellasen, en vaan tiedä mistä löytyis tilat järjestämiseen:) jospa mä keksisin jotain! kiitos:)

      Poista
  14. Hommaa seuraavaks puhelimeks sellanen vedenkestävä Sony Xperia, niin ei haittaa vaikka näppäilisit viestiä puhelin veden pinnan alla :D
    ja näin btw, pakko sanoa, että tää blogi on yks mun ihan lemppareista. Oon ollu aktiivinen lukija jo useemman vuoden mut en oo koskaan uskaltautunu kommentoimaan. Vaikutat niin ihanan aidolta persoonalta! Keep on going girl! ja iloa ja voimia sulle elämään! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pakko varmaan tehdä niin tätä menoo:D apua kiitos paljon ja sulle kans kaikkee hyvää!:)

      Poista
  15. vautsi näytät kuumalta näissä kuvissa!

    VastaaPoista