18.1.2015

I'm not that chained up little person still in love with you

Heippa! Mun viikonloppu meni pitkälti kotoillessa, mikä ei ihme kyllä haitannu yhtään. Perjantaina tosiaan treffasin mun lukijan Essin kanssa. En tiiä mikä siinä on, etten aiemmin oo uskaltautunu näkemään mun lukijoitten kanssa. Ehkä sitä vaan ajattelee tilanteen olevan outo, ku toinen tietää susta niin paljon mutta sä et tiedä siitä mitään. Kaikki meni kuitenkin hyvin ja juttua riitti. En mäkään kuulemma ollu edes ujo, mutta parilla viinilasillisellakin saattoi tietysti olla osuutta asiaan:D Kannatti siis todellakin vihdoin rohkaistua! Sovittiinki sitten heti ens viikolle kuvaustreffit, eli sain samalla kuvaajan itelleni haha:D Mulla oli suunnitelmissa lähtee myöhemmin perjantaina vähän juhlimaan, mutta mun kaveri olikin sitten sen verran kipee että se lykkäänty. Sainpahan ainakin viettää laatuaikaa Irinan kanssa, nyt ku se joutuu vielä ens viikolla olemaan pitkään yksin kotona muutamaanki otteeseen. Hassua, miten hyvää seuraa koirakin voi olla. Se nuolee mun naamaa aamulla ja patistaa ylös ku en malttais nousta. Se tuo lelunsa mun luokse ja kattoo koiranpentukatseellaan niin pitkään, että rupeen leikkimään sen kanssa. Se jopa saa mut lenkkeilemään, vaikka ite onki se laiskempi osapuoli. Äsken käytiin vähän pitemmällä lenkillä, mutta kävelemisen sijaan matka meni lähinnä luistellessa. Liukuesteet kenkiin vois olla paikallaan...

Huomenna mulla alkaa sitten vihdoin koulu. Ei mua oikeestaan edes jännitä muu ku se, että pitää herätä jo kuuden aikaan aamulla tai kenties vähän aiemmin. Koulumatka taittuu kätevästi yhdellä bussilla, mutta puolen tunnin kesto vähän kirpaisee. Kyseessä on aikuiskoulutus, joten mua vähän hirvittää, että oonko nuorin siellä:D Tarkotuksena ois kuvata huomenna sitä höpöttelyvideoo, jotta pääsen vähän kertoo että miten meni. Blogiin se tulee todennäköisesti tiistaina:)

IMG_9585-001
IMG_9578-001
IMG_9589-001
IMG_9582-001
IMG_9596-001
IMG_9603-001

Tollasta mulla oli perjantaina päällä. Ulkona oli jo sen verran pimeetä, että piti tyytyä kuvailemaan forumissa. Onneks löyty sopiva kohta ja sopivat valot! Keli oli sen verran ihana (not), että mun tukka oli ihan miten sattuu. Lyhensin vihdoin mun otsiksia ja senttejä tais lähtee melkeinpä kymmenen. Voi kunpa mun hiukset kasvais muualtakin samaa vauhtia. Nyt ne on sentään jo about pidennysten tasolla, mutta koska mulle on siunaantunu niin ohuet hiukset, niin klipsit saa edelleen pysyä päässä.

Mitä tykkäätte asusta?

12 kommenttia:

  1. Ootko ollu enää missään tekemisissä eksäsi kanssa? Soitellu taikka tekstaillu? Ps ihania kuvia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en todellakaan! kyllähän mä ajattelen sitä jatkuvasti ja oon nähny joka yö unia missä se on ollu mukana, mutta haluan vaan unohtaa koko ihmisen mahdollisimman pian. ei oo helppoo, mutta kyllä se siitä ajan kanssa:) kiitos<3

      Poista
  2. Onpas kivoja kuvia! :) Haluisin itekkin koiran, niin tulis samalla enemmän lenkkeiltyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo koirissa on se hyvä puoli, että on pakko käydä lenkillä ja muutenki monta kertaa päivässä ulkona:D kiitos!

      Poista
  3. Nättinä oot ollut :)
    Hei eihän toi sun koulumatka oo mitään! Itellä menee kans saman verran - joskus kauemminkin - ja pidän ihan ok matkana. Siinähän ehtii vaikka meikata tai syödä aamupalaa, tai ainakin orientoitua koulupäivään kuuntelemalla hyvää musiikkia. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo no on toi kyllä siinä mielessä helppo matka ku esim sillon ku olin ellessä harjottelussa, niin matkaan meni vajaa 50 minuuttia ja siihen sisälty bussi+ratikka tai bussi+metro+bussi:D mut jestas miten sä onnistut meikkaa bussissa?

      Poista
  4. Näytät tosi kauniilta noissa kuvissa ja hyvin passaa tuo lyhyempi otsis :) ja kivaa kuulla että oot päässy jo hyvin kiinni tuohon arkirytmiin! Mikä koulu sulla alkaakaa huomenna? :)

    VastaaPoista
  5. Multa on menny ihan täysin ohi että mitä sä nyt sit alat opiskelee? :D

    VastaaPoista
  6. tukka näyttää heti vähä freesimmältä :) tosi kiva asu ja hame on ihana mut noi kengät?! tennarit?!?! ei tammikuussa. näyttää vähän typerältä :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha sori, en omista hirveesti kenkiä niin ei oo paljoo vaihtoehtoja:D kiitos!

      Poista