25.1.2015

it's such a pity a boy so pretty with an ugly heart




Moikka! Tää päivä on menny lähinnä laiskotellessa, sillä huomenna alkaa sellanen hullunmylly viikko että huhhuh. Eikös etukäteenki voi levätä?:D Porukat oli mun luona viikonlopun Irinan hakureissulla, ja Ellikin pääs ensimmäistä kertaa yökyläilemään. Ei menny kovin mallikkaasti, se nimittäin haukku ihan kiitettävästi ja tietysti järsi kaikkea mikä eteen tuli. Ei sitä vauvelia voi kuitenkaan vastustaa, eli on se kyllä tervetullu jatkossakin ainakin pienille visiiteille. Mulla on nyt vähän tyhjä olo, ku Irina ei oo enää täällä. Oli tosi outoo rueta laittamaan esimerkiks ruokaa ku en voinu selittää sille, että mitä tänään on ruokalistalla ja tietysti syöttää sille jämiä mun ruuasta. Siinä mielessä edessä olevat kiireet on ihan hyvä juttu, ettei tuu toivottavasti ikävöityä sitä niin paljoo. Onhan se tietysti myös helpottavaa ku voi mennä ja tulla miten sattuu ilman, että pitää huolehtia kotona oottavasta koirasta. Mä haaveilin kovasti hankkivani kevään aikana oman koiran, mutta se nyt taas lykkääntyy ku aikaa ei löydy tarpeeksi. Monissa vuokra-asunnoissa on vieläpä se rajoite, ettei saa olla lemmikkejä. Jos mä nyt ees mihinkään oon muuttamassa, vaikuttaa sen verran huonolta tarjonta ainakin tällä hetkellä. Toisaalta tän kämpän sijainti on tällä hetkellä ihanteellinen, sillä pääsen samalla bussilla niin kouluun kuin töihinkin:)

IMG_9644-001
IMG_9662-001
IMG_9668-001
IMG_9676-001

Torstaina, mun ensimmäisenä virallisena koulupäivänä, päälle päätyi uusi Oasapilta saatu takki. Jotkut teistä saattaakin muistaa mun haaveet vaaleanpunaisesta takista, eli ei varmaan tullu yllärinä että päädyin valitsemaan juuri tuon yksilön Oasapin tarjontaa selaillessani. Toi on ehkä vähän liian vaaleanpunainen mun makuun, jos nyt niin voi sanoa. Mielessä oli sellanen vähän haaleampi väri, mutta toikin käy kyllä ihan hyvin:)

Mitä tykkäätte uudesta takista?

12 kommenttia:

  1. Odotan innolla raportia uudesta koulusta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei siitä nyt oikeestaan sen kummemmin ainakaan tässä vaiheessa voi vielä raportoida:) 20 hengen ryhmä joista 15 on käyny vaan peruskoulun (työkkäri maksaa opiskelun) ja 5 maksaa koulutuksen itse (mä kuulun näihin). hakijoita oli ollu paljon ja opiskelijat valittiin aiemman osaamisen perusteella, on se sitten kertyny harrastuksista tai töistä:) ja tosiaan opiskelut perustuu verkkosivujen luomiseen

      Poista
    2. whaat siis opettelette sitä miten verkkosivut luodaan ettekä muuta..?:o kiva maksaa koulusta josta osan ei tarvii:O

      Poista
    3. siis on muutakin ja siihenhän sisältyy vaikka mitä siihen verkkosivujen luomiseenki:) koulutus on ensisijaisesti niille, jotka on käyny vaan peruskoulun, eli ei mua haittaa että ite maksan. haluun ja tarviin kuitenki tutkinnon ja tälleen mä saan sen kätevästi ja nopeesti:)

      Poista
  2. Tuo takki sopii sulle älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
  3. Heips! Itelläniki ollu hakusessa samantyylinen takki, mut halusin kans haaleenvaaleenpunasena JA löysin hahaa Onlyn nettisivuilta ja viel hyvässä alessa!
    http://only.com/on/demandware.store/Sites-ROE-Site/fi_FI/Product-Show?redirected=1&pid=15088774&dwvar_15088774_colorPattern=15088774_CreolePink&forcecountry=FI&forcebrand=only

    Ja toi on kyl kevät takki mut parempi mulle niin! JA on vähä vaaleemmanpunanen ku tuol sivujen kuvassa, tuol se näyttää must melkeen valkoselta :) Ihan vinkkinä jos vielä kiinnostaa! hehe

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi näyttää ihan kivalta, muttei kuitenkaa ihan siltä mitä oon aatellu:) joku vaaleenpunanen pitemmän mallinen jakkuki vois olla kiva, mut tossa noi napit on mun makuun jotenkin hassusti:D kiitti vinkistä!

      Poista