7.1.2015

life still goes on

Moikka! Viime päivät on menny vähän tyhjästi. Ei varsinaisesti huonosti, mutta en oo tehny juuri mitään. Olo on vähän masentunu ja ei täällä Iisalmessa oikeestaan voi tehdä mitään kovin kummoista. Puolet päivästä on menny sohvan ja puolet sängyn pohjalla. Eilen ja tänään petrasin sentään sen verran, että kävin lenkillä. Mä en oikeestaan oo ees surru, mutta olo on ollu muuten vaan ihan tyhjä. Nälkä on edelleen pysyny poissa, mutta oon mä nyt syöny edes sen kaks kertaa päivässä. Kotiin päästessä pitäis alottaa viis kertaa päivässä syöminen, apua:D Oon jotenkin lykänny Helsinkiin menemistä ku pelkään, että se suru iskee sitten siellä. Onneks siellä ei oo kuitenkaan enää toista sukunimee ovessa ja kuvatki on poissa. Päätin nyt kuitenkin, että maanantaina on aika lähtee kotiin. Kerkeen viikon ajan asettua ennen ku koulu alkaa:) Ihan täyteen yksinäisyyteen mun ei pitäis vaipua, koska Irina tulee mun luokse pariksi viikoksi. Onneksi, koska mä tarviin sitä nyt niin paljon. Tottakai mä aion siellä käydä ulkona ja nähdä ihmisiä, mutta on se kivempaa ku on joku odottamassa kotona. Sitten ku pääsen kotiin, niin on oikeesti aika nousta ja tsempata. Pidemmän päälle tällasesta tekemättömyydestä ei oo ku haittaa ja tiedostan sen kyllä. Uus elämä alkaa ens viikolla!:)

IMG_9394-001
IMG_9385-001
IMG_9397-001
IMG_9407-001
IMG_9410-001
Hame missguided, napapaita choies (saatu), takki vila ja hattu h&m

Tässä vielä viimeset kuvat mun ja Erjan taannoiselta kuvausreissulta. Napapaita ei ehkä ollu se kaikista järkevin valinta mahasta kurkkivan ihottuman takia:D Sen takia suurin osa kuvista olikin julkaisukelvottomia, vaikka kyllähän se nytkin ainakin yhdestä kuvasta pilkottaa. Ihottuma alkaa onneks pikkuhiljaa olla paranemaan päin, muttei kuitenkaan vielä läheskään poissa. Jospa se siitä vielä lähtis! Pelottaa vaan, että se leviää mun päänahkaan, jonka seurauksena mun hiukset alkais tippua päästä. Se tästä vielä puuttuiski:D Pahoittelut muuten meikinjämistä takissa, mun ei ollu alunperin tarkotus laittaa tota takkia kuviin päälle, mutta niinhän siinä vaan kävi. Pieni puhdistus taitais olla paikallaan...

IMG_9375-001IMG_9414-001
Sen lisäks että autot häiritsi meidän kuvaustilannetta, oli paikalla muitakin hämmennystä aiheuttavia tekijöitä:D Gotta love this place!

IMG_9428-001
IMG_9433-001
Tarkoituksena ei ollu jäädyttää tai kastella mun puhelinta pilalle, vaan esitellä mun DesignSkinsiltä saamani kuoret. Tällä kertaa pää löi tyhjää itsesuunniteltujen kuorien suhteen, joten päädyin selailemaan valmiita kuoria. Valinta osottautui yllättävän vaikeeks ja kyselinkin lbv-facebookissa apua päätökseen. Nämä kuoret ihastutti lopulta eniten:) Kyseessä on premium suojakuoret, joissa kuva jatkuu sivuille asti. Aika hienot vaikka itse sanonkin!

Perjantaina ois tarkoitus käydä räpsimässä lisää asukuvia, eli vielä ei ainakaan blogi niiden osalta hiljene:) Jospa mä ens viikollakin saisin jonkun kuvaamaan, haluun nimittäin lykätä itseotettuja kuvia mahdollisimman pitkälle. Paras ois, jos niitä ei tarttis ottaa ollenkaan. Jotta blogi sais muutakin sisältöä, niin kaipaisin teiltä kipeästi postausvinkkejä! Eli kertokaa jos vaan tulee mitään mieleen, niin yritän toteuttaa ideoita parhaani mukaan. Videoo pitäis varmaan jossain vaiheessa ainakin tehdä, mutta kysymys kuuluukin, että haluatteko nähdä ihan vaan jotain höpöttelyvideoo vai oisko videoaiheita mielessä?:)

41 kommenttia:

  1. Postaus meikkipussin sisällöstä ja käyttämistäsi kasvojen ja hiusten hoitotuotteista ois kiva! 😊 sit kans päiväni kuvina kun sun koulu alkas

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oonki jo tehny postauksen lemppari tuotteista hiuksille, se löytyy täältä http://littlebitvain.blogspot.fi/2014/10/lemppari-tuotteet-hiuksille.html

      mulla onki ollu tarkotuksena tehdä samanlainen postaus myös ihonhoitotuotteista, kiitos siis muistutuksesta!:D ja toi meikkipussin sisältökin vois onnistua. en tiiä teenkö päivä kuvina/videona postausta just sillon, mutta jossain vaiheessa ku sopiva päivä tulee niin teen sellasen:) kiitos vinkistä!

      Poista
  2. Kai tajuat että puhelimeen pääsee kosteutta ko se on näyttö alaspäin lumihangessa?? Kiitä onneas jos toimii vielä mikki ja kaijutin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä ajattele tollasia asioita, minkä takia mun tekniikkalaitteet varmaan niin usein rikkoutuukin:D nyt puhelin on pelittäny ihan normaalisti, mutta kaiutin ei aiemminkaan oo kokoajan toiminu ku oon niin usein tiputtanu mun puhelimen vahingossa lattialle. just tällasten juttujen takia mulla meni niin pitkään älypuhelimen hankkimisessa:D

      Poista
  3. Voi hölmö!:-D Älä laita puhelinta lumihankeen kun tulee kosteutta heh.

    Mutta tosiaan tommonen passiivinen elämäntapa vie helposti mennessään ja alkaa masentaa, joten kuulostaa tosi hyvältä että helsingissä alat taas tekemään asioita! :-) ja lenkkeily ehottomasti kannattaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep! onneks irina tulee helsinkiin niin on pakko käydä senki takia lenkillä:D

      Poista
  4. anteeks nyt vaan mutta ootko ihan vitun idiootti? jos iphone on sekunninkin veden alla/kosteassa, se voi mennä täysin rikki tai sekaisin. näin kävi mulla. ei kyllä paljon järki päätä pakota... huhhuh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tajua että miten se noin paljon ketään liikuttaa, että mitä mä mun puhelimelle teen tai se etten aina oo penaalin terävin kynä?:D

      Poista
    2. no eikö tää blogi oo kommentoitavaks tarkotettu? yritin vaan tässä vähän takoa järkeä päähäs, mutta ole sitten tyhmä jos kerta haluat. miks sit valitat miten tekniikka vihaa sua yms., eipä oo ihme kun et tajua yksinkertasintakaan asiaa...

      Poista
    3. on tietenkin, mutta en edelleenkään ymmärrä että miks siitä pitää tehdä iso asia jos se ei muakaan hetkauta yhtään - puhelin on kunnossa ja se on pääasia:) opinpahan ainakin, etten jatkossa tunge luuria lumihankeen!

      Poista
  5. Tekee ihan pahaa nähä toi luuri tuolla hangessa!! :D

    VastaaPoista
  6. Päivä kuvina, höpöttely video ja vaikka maisema kuvia Helsingistä. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No huh huh! Sepä oliskin viihdettä 😅

      Poista
    2. niin no toi viimenen kohta ainakaan ihan postauksena pelkistä maisemakuvista ei varmaan toimis:) mutta ehkä jossain asukuvien seassa jotain tällasta, niinku tässä postauksessa. kiitos vinkeistä!:)

      Poista
  7. Anteeksi kun kysyn, mutta otatko kuvat pysty- vai vaakasuunnassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sekä että:) kokovartalokuvat aina pystysuunnassa ja sellaset puolikuvat joko tai, yleensä vaakasuunnassa

      Poista
    2. Miten saat pystykuvistakin noin leveitä? Mulla tulee aina ohkasia!

      Poista
    3. säädän ihan vaan paintilla pystykuvat 640 kuvapisteen leveydelle, niin se vastaa tota bloggerin erittäin suuri -kokoo mihin vaakakuvat saa:)

      Poista
  8. Haha, toi hevonen tuli aika puskista sillon kyllä! :DD

    VastaaPoista
  9. Kuoret on upeet mut mikä idea kuvata puhelin lumihangessa!? Olis ihan vaikka pöydälläkin voinu kuvata :-D Toivottavasti siihen ei tuu kosteusvaurioo mikä on kyllä harmi vaan hyvin todennäköstä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä, hetken päähänpistos ilman sen kummempaa ajattelua:D ei se ollu siinä ku ehkä 30 sekuntia ja on toiminu ihan normaalisti. tippuhan mulla kerran puhelin kylpyammeeseen ja siitäkin selvittiin:D

      Poista
    2. mutta miksi ottaa riski sen takia että saa kuvia lumi taustalla? etenkin kun valokuvaajan näkökulmasta lumi-taustaisia on aika vaikea saada sen näköseks, miltä ne silmässä näyttää... ei se tarkota, jos kerran oot pelastanu puhelimes, niin ens kerrallakin se pelastuu.

      Poista
    3. Anonyymit taas vauhdissa :D oon ite kans sen verta blondi et oisin voinu tehä samana, vähä tuuria matkassa ja iphone itelläkin vahingossa lennellyt pitkin kerrostalon rappusia ymsyms eikä yhtään naarmua niin rupee vähän helpommin luottamaan että ei kai sille nytkään mitään käy. ;) hölmö mikä hölmö heh. Kai se joskus osuu omaan nilkkaan mutta ei elämä oo niin vakavaa ja jos se luuri hajoo niin sitten ollaan ilman/ostetaan halvempi, pieni breikki kännykästä voiskin tehä nyky-yhteiskunnassa hyvää..... :D

      Poista
    4. mulla ei aina hirveesti järki päätä pakota, eli en miettiny sen kummemmin että mitä mä oon tekemässä:D ja hölmöläinen ihan totta puhut! se on vaan puhelin, ei se maata kaada jos joskus puhelin flippaa (vaikka se lompakkoo rokottaakin):)

      Poista
  10. Nyt lopeta jo ihan oikeesti aikuinen ihminen tuo blogissa märiseminen! Joojoo erosta toipuminen on vaikeeta, mutta mieti millasen kuvan sä annat itsestäni tällä jatkuvalla suruvirrellä ja valittamisella? Mulle tuli ainakin sellainen kuva, että et ole kovin mukava ihminen vaan prinsessa, joka nostaa kauhean metakan jos kaikki ei mene niinkuin itse haluaa. Exsäsikään tuskin arvostaa sinua enää pätkääkään kun levittelet yksityisasioitanne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no aika vaikeeta ero ja sen aiheuttamat fiilikset ois kokonaan sivuuttaa ku kuitenkin seurusteltiin niin pitkään, koko mun nuoruus. tää ei oo mikään pintaliitoblogi, vaan mä kerron mun fiilikset sellasina ku ne on:) jos on paha mieli, niin en mä rupee esittää ilosta ihan vaan sen takia että esim sä et sais musta huonoo käsitystä

      Poista
    2. Jos eroo pitkästä suhtesta ei siitä pääse yli parissa viikossa. Tai jos pääsee niin se on merkki siitä, että olisi pitänyt erota jo vuosia sitten. Voit jaktaa minun puolesta ero tilitystä ainakin puoli vuotta. Erot on hankalia.

      Poista
  11. kuinka vitun idiootti pitää olla että kuvaa puhelinta lumihangessa..?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tähän vois laittaa sen tyttöemojin jolla on käsi pystyssä:D

      Poista
  12. Voi luoja. "Ei mene niinkuin itse haluaa". No totta vitussa tollasen asian takia märisee!! Oletpa todella vastenmielisen oloinen tyyppi. Poljet toista alemmas jos vaan mahdollista. Senja saa mun mielestä (ja varmaan monen muunki lukijan) murehtia ja märehtiä blogissaan jos haluaa. R:n arvostuksellakaan tuskin on paskan väliä tässä vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää oli varmaan tohon yhteen ylempään kommenttiin tarkotettu?:) mulle on kyllä tosiaan ihan sama mun exän arvostus ku se oli niin vähäistä jo sillonki ku oltiin yhdessä

      Poista
    2. Joo niin oli tarkotettu, en ilmeisesti saanu puhelimella painettua oikeasta kohdasta et "vastaa" :D

      Poista
  13. On muuten ihan totta, että viime vuosina sun blogikirjoitukset on sisältäneet paljon enemmän ns. angstausta, murehtimista ja "kaikki menee taas päin helvettiä" -kertomuksia. Selasin blogin vanhoja päivityksiä ja niissä oli jotenkin paljon positiivisempi viba teksteineen ja kuvineen. Toki onhan sulle kaikkee kakkaa tapahtunutkin viimevuosina, mutta uskon, että tää ero viimeistään tekee käänteen sun elämässä ja asiat alkaa sujua taas paremmin pikkuhiljaa. Ihmiset muuttuu, elämäntilanteet muuttuu ja niin muuttuu kai blogitkin ajan saatossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep tottakai se näkyy blogissa, että miten elämässä menee:) joskus on menny hyvin ja nyt viime aikoina vähän huonommin, jospa seuraavaks olis taas positiivisemmat ajat edessä!

      Poista
  14. Sulla on megahyviä reseptejä aina! Semmosia toteutuskelposia! :--D Eli niitä kaipailtais näillä suunnin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy pitää mielessä ku seuraavan kerran kehittelen jotain:) kiitti vinkistä!

      Poista