15.1.2015

sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead

Heippa kaikki ihanat siellä! Mä kuvasin tänään videon teille, mutta se jää tällä kertaa julkaisematta. Siinä nyt meni vähän kaikki pieleen varsinkin sen takia, että hoin kokoajan ''en mä muista mitä mun piti sanoo'':D Mittaakin sillä oli kahdeksan minuuttia, eli asiaa tais kyllä riittää, mutta kuitenkin liikaa että oisin ottanu koko homman alusta. Parempi onni ens kerralla! Koitan tossa ens viikon aikana saada jonkinlaisen höpöttelyvideon aikaiseksi:)

Ehkä mä nyt voisin sitten kuitenkin kirjoittaa jotain niistä höpöttelemistäni asioista. Ensinäki mä kävin tänään työhaastattelussa! Mua jännitti ihan sikana, mutta ihan hyvin se kai sitten meni. Nyt vaan toivotaan parasta, koska mä haluun sen paikan ja se ois mun tän hetkiseen tilanteeseen enemmän ku passeli:) Avoimien työpaikkojen selaamisen lisäksi mielessä on käyny kämpän vaihtaminen. Mun vuokra on noussu kokoajan täällä asuessani, joten ei siitä haittaakaan oo, jos tsekkaan vähän halvempia vaihtoehtoja (jos sellasia edes löytyy). Sitten vähän järkyttävämpään asiaan, nimittäin mulla lähtee hiukset päästä! Joka kerralla suihkussa hiuksia haroessa sieltä irtoo ihan kunnon tuppoja ja sama juttu tietysti harjatessa. Epäilin aluks, että se mun ihottuma olis levinny päänahkaan, mutta ei se nyt siltä vaikuta. En tosin ymmärrä, että miten tollanen on mahdollista ku kuitenkaan ennen ei oo ollu samanlaisia ongelmia. Voiko sekin johtua ihan vaan stressistä? Mene ja tiedä. Ihottumastakaan en kuitenkaan oo päässy ikävä kyllä eroon, ja se jos joku ärsyttää. Onneks huomenna olis luvassa kuitenki vähän piristystä, sillä treffaan vihdoin yhden mun lukijan kanssa ja illalla taas nään pitkästä aikaa kaveria, jonka kanssa suunnataan ehkäpä baariin asti. Eiköhän kaikki ala pikkuhiljaa taas rullaamaan!:)

IMG_9548-001
IMG_9528-001
IMG_9540-001
IMG_9553-001
IMG_9536-001
IMG_9555-001

Koska videosta ei tullut mitään, niin olkoon nyt sitten plan b nämä viimeiset asukuvat mitä mulla on jemmassa. Oisin halunnu säilyttää näitä varuilta koneen uumenissa vielä pidempään, mutta huomenna onneks ois tarkotuksena ottaa uusia kuvia. Se miinuspuoli mun kanssa hengailussa on, että hyvin todennäkösesti joutuu kuvaajan virkaan:D

Mitä tykkäätte asusta?

Kuvista jälleen kiitos Erjalle!

37 kommenttia:

  1. Siis pakko sanoa taas että vau! En tiedä johtuuko se tästä sun uudesta itsevarmuudesta vai mistä että nään sun yhä kauniimpana nykyään :-) Oot sitä ollut kyllä aina, mutta nyt hehkut jotenkin erityisesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en nyt tiiä siitä itsevarmuudesta ku on nää kaikki ihottumat ja hiustenlähdöt:D kiitos paljon!

      Poista
  2. Jotenkin tosi kiva asu, vaikka onkin ihan perus! Pakko kysyä, onko tuo takki ihan villatakki vai villakangastakki? Näyttää jokatapauksessa todella mukavalta :) Arvostan sussa tosi paljon sitä, että kerrot täällä kaikkea mitä mielessä pyörii, etkä vaan kerro kaikkea ''elämä on ihanaa, kaikki menee hyvin'' -soopaa, kun kaikki tietää, ettei elämä mene niin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. villakangastakki:) haha välillä vois laittaa kyllä sensuurin päälle, nyt mä en kehtaa kertoo kellekkää pojalle ees mun instagrammia ku sieltä selviää että kirjotan blogia ja ei ehkä oo kaikista viehättävintä nää mun ongelmat:'D kiitos paljon!

      Poista
  3. Stressi, ikävä kyllä, aiheuttaa hiustenlähtöä :/ Mut tietysti hiuksia voi lähteä myös, jos elimistö ei saa tarpeeksi vitamiineja, mm. B-vitamiineja. Mut kannattaa käydä lääkärissä, jos sitä jatkuu pitkään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm no vitamiininpuute voi kans olla, paitsi että se on ollu varmaan aina eikä aiemmin oo tosiaan ollu tällasia ongelmia:)

      Poista
  4. Stressin jälkeen varsinkin voi hiuksia lähteä runsaasti, mutta kai myös sen aikaan=) Joten eiköhän se siitä helpotu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei ihottuma riittäny niin seki vielä:D mut jospa tää tästä!

      Poista
  5. Yhdyn ensimmäiseen anonyymiin: VAUTSI! Näytät ihan superhyvältä näissä kuvissa :) Ja oon satavarma et sun arki lähtee rullaamaan tosi hyvin, kun vaan muistat pitää pään pystyssä ja mielen positiivisena. Oot kaunis, upea ja ennen kaikkea fiksu ja sympaattinen nuori nainen! Kivaa viikonloppua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaw, oot ihana! sulle myös hyvää viikonloppua ja paljon kiitoksia:)

      Poista
  6. Moi!
    Haitko glitteriin?😄
    Jotenkin tuli mieleen, että se ois ihan sun paikka☺️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo hakenu, ei nyt oo näkyny mitään sen tyylisiä nyt mollissa:) jos näkyis niin varmasti hakisin!

      Poista
    2. Kannattaa käydä kattoo yritysten omilta sivuilta. Siellä näkyy kans avoimet työpaikat :)

      Poista
  7. Jee hyvä! Minkä alan töitä hait, vai voitko sanoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en uskalla paljastaa sen tarkemmin vielä tässä vaiheessa, mutta jos saan paikan niin kerron kyllä:)

      Poista
  8. Tosi kivoja kuvia! ja hauskaa viikonloppua sulle:) Ja btw yks toimiva voimabiisi eron keskellä on Janna - Raja!
    "Piti löytää oma paikka uudelleen,
    piti luottaa, että yksinkin itseni onnelliseks teen
    Ja kaiken sen jälkeen nyt viimeinkin voin,
    rauhassa tanssii aamu viiteen! "

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitääpä kuunnella, kiitos vinkistä ja hauskat viikonloput sulle myös!:)

      Poista
  9. Upeasti punainen sopii sulle :) Itsekkin vaihdan tai no ostin asunnon pk-seudulta ko vuokrat vaan nousee kokoajan :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on kyllä ikävää ku ne nousee, muutenki on niin kallista asua helsingissä:D kiitos!

      Poista
  10. Ihania kuvia :-) etenki toi viimenen, niiin kaunis!

    VastaaPoista
  11. hiustenlähtö (mikä sana..... sen nimenomaisesta merkityksestä tuskin on kuitenkaan kyse:D) saattaa johtuu kans ihan siitä, ettet oo saanu tarpeeks ravintoa. sanoit täälläkin, ettet oo oikeen syöny kunnolla, joten uskoisin, että se voi olla vähintään osasyy. kannattaa yrittää nyt syödä säännöllisesti ravitsevaa ruokaa niin eiköhän hiuksetkin pysy lopulta päässä!:D

    onnea työnhakuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei toihan voi muuten ollakkin ainakin yks syy:) kiitos paljon!

      Poista
  12. Syöthän tarpeeksi vitamiineja? :) Sinkki on tärkeää iholle, kynsille ja hiuksille. D-vitamiini myös erittäin tärkeää kaikinpuolin :) Tuli muuten mieleen että jos olet syönyt e-pillereitä ja lopettanut ne hiljattain, se saattaa myös aiheuttaa hiustenlähtöä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en kyllä kieltämättä syö vitamineeja varmaankaan niin paljon ku pitäis:D mulla on kyllä tabletteina vitamiineja ja sinkkiä, mut enhän mä niitä koskaan muista napsia. ja pillerit oon kans lopettanu, eipä tullu mieleenkään että seki saattais aiheuttaa tän:) on sitten vissin monista tekijöistä kiinni

      Poista
  13. Ootko saanut sun ihottumaan muuta lääkettä kun vahvan kortisonivoiteen? Mulla itelläni todettiin punajäkälä tossa pari kuukautta takaperin. Mua auttoi vähän se kaikkein vahvin kortisonivoide, dermovat. Lisäksi sain kortisonikuurin suun kautta otettavaksi, se poisti oireet melkeen kokonaan hetkeks. Mulla kyllä on siitä nihkeä tilanne että ihottumaa on niskasta nilkkoihin ja sen lisäksi tää perkeleen tauti on suussa ja kynsissäkin :/ eihän tätä mikään täysin paranna muuta kun aika, mutta jos sulla toi äityy tosi pahaks niin puhuppa lääkärille kortisonikuurin (suun kautta) aloittamisesta. Siinä tosin on inhottavia sivuvaikutuksia, mutta sen pitäs hillitä oireita. Tulipa pitkä sepustus :D mutta oikeesti I feel you!! Tää on ihan kauheeta, on niin ällöttävä ja epäviehättävä olo koko ajan. Toivottavasti ei mee paria vuotta ennen kun oireet häipyy!! Tsemppiä muutenkin rankkaan elämäntilanteeseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en oo saanu muuta ku voidetta, ja mitä mä nyt netistä oon lukenu niin suun kautta otettava kuuri määrätään yleensä vaan sillon, jos se ihottuma on levinny just vaikka kynsiin tai suuhun:) mulla se on onneks pysyny ihan vaan iholla, eli en tiiä saisinko sitä kuuria jos kävisin lääkärissä. hyvä tietää, etten oo ainoo tän ongelman kanssa painija:D kiitos ja tsemppiä sulle myös!

      Poista
  14. Ihan hehkut näissä kuvissa! Ja tosi kiva asu :)

    VastaaPoista
  15. Stressi voi tosiaan aiheuttaa aika huomattavaa hiustenlähtöä. Noi klipsipidennykset voi pahentaa asiaa, jos hiustuppi on muuten heikossa kunnossa (stressi), niin paino hiusten jatkona saa ne aivan varmasti tippumaan. Klipsit pois ja annat pään rauhottua :) T. Kampaaja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en usko että klipsit on vaikuttanu, koska pidin niitä tossa iisalmessa ollessani ehkä muutaman kerran ja olin about kuukauden siellä kuitenkin:)

      Poista
  16. jep. hiustenlähtö voi johtua todennäköisesti stressistä. sopis aika hyvin nyt tähän tilanteeseen :) joten se varmaan korjaantuu ittestään...
    lisänä voit toki yrittää ottaa biotiinia! :) joissain valmisteissa on sinkki mukana, mut jos ei oo niin sinkki sen rinnalla :)
    jos ei rupee menee ohitse niin kannattaa käydä lääkärissä tarkistamassa ettei ole kilpirauhasen vajaatoimintaa. itsellä kun löyty semmoinen :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. alotin nyt syömään sinkkitabletteja, jospa ne auttais:) toivottavasti tosiaan on vaan stressistä tms kiinni, eikä mitään vakavampaa!

      Poista
  17. Uskon kyllä, että hiustenlähtösi johtuu elämänmuutoksesta ja stressistä. Tule mulle laittaa tukkakuntoon :)
    Nimim. parturikampaaja espoosta

    VastaaPoista
  18. Heippa! Mä satuin lueskelemaan näitä sun postauksia, ja tässä osu silmään toi hiustenlähtö. Mulla oli joskus päänahka tulehtunu, ja sen takia hiuksia vaan lähti ja lähti koko ajan :/ päänahassa ei näkyny mitään mutta kun kävin lääkärissä nii se kertoi tälläsestä ku hädissäni ehdin sanoo sille että kaljuunnun :D sain tosiaan jotai ainetta siihe ja johan helpotti! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. auts, toivottavasti ei olis mun tapauksessa kuitenkaan sellasesta kyse:s

      Poista