10.1.2015

sunglasses by Polaroid

Heippa! Sain tossa vähän aikaa sitten valita itselleni aurinkolasit sunglassesshopista yhteistyön merkeissä. Mulla oli muutaman eri merkin valikoimat vaihtoehtona, eikä valinta osottautunu todellakaan helpoksi. Ensin ihastelin erityisesti näitä Le Specsin laseja, jotka ois ollu ihanan persoonalliset. Mun aurinkolasivalikoima ei oo kovin kattava, ja monet hyvät lasit on menny viime vuosina rikki. Päätin sitten kiinnittää huomioo kuitenkin ihan klassisiin aurinkolaseihin, jotka sopis joka tilanteeseen ja asuun. Melkeinpä kaikki Polaroidin lasit näytti tosi kivoilta, ja lopulta päädyin näihin laseihin. Sopivan yksinkertaiset, muttei kuitenkaan liian tylsät. Musta väri oli melko automaattinen valinta just sillä, että se sopii kaikkien värien kanssa yhteen. Mulla ei oo mitään hajua siitä, että minkä malliset lasit mun naamaan sopii, mutta nää osottautukin sitten ainakin mun makuun hyväksi valinnaksi. Jotkut varmaan ajattelee, että aurinkolasit sopii lähinnä kesällä käytettäviksi. Mä taas tykkään käyttää laseja myös talvella, sillä sillon harvoin ku aurinko paistaa, niin lumi heijastaa välillä valoa ikävästi silmiin. Nyt niitä aurinkoisia päiviä ei oo pahemmin näkyny, niitä odotellessa! Aurinkolasit on muutenkin kätevät silloin, jos lähtee vaikkapa lenkille eikä jaksa laittautua yhtään. Tuosta syystä mä kuljen monesti varsinkin kesäisin aurinkolasit silmillä vaikkei aurinko paistaiskaan. Paras tapa piilottaa naama silloin, kun se ei oo esittelykunnossa:D

IMG_9502-001
IMG_9507-001
IMG_9510-001
IMG_9560-001

Huomatkaa laseista heijastuva kuvaaja (kiitos taas Erjalle) ja auto:D Jos pitäis joku miinuspuoli aurinkolaseista kuvissa poseeratessa keksiä, niin se on just toi, että ne heijastaa kaiken edessä olevan. Toisaalta taas kätevä keino peilata itseään silloin, jos ei oo peiliä käytettävissä! Lasien mukana tuli säilytyskotelo, joka ehkäisee laseja naarmuuntumiselta. Mun aurinkolasit on yleensä kulkenu laukussa ihan sellaisenaan, koska eihän peruskaupoista laseja ostaessa tule sitä säilytyskoteloa samalla mukaan (ei ainakaan mulle oo tullu). Nytpähän löytyy sitten sellainenkin!

Mikä teidän tuomio näistä aurinkolaseista on: hot or not?

12 kommenttia:

  1. Ihanat! :) sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  2. Ihanan malliset! Ja talvellakin on kivaa vaihtelua käyttää aurinkolaseja niinä harvoina päivinä (tunteina) kun se vaan on mahdollista :D

    VastaaPoista
  3. Noi lasit on kyllä nätit ja sopii hyvin sulle :)

    VastaaPoista
  4. moi! mun kysymys ei liity tähän postaukseen mitenkään, pahoittelut :) tuli vain mieleen kysyä, että mikä se nettisivu olikaan, josta hankit sun silloiseen nokian (muistaakseni) sellaset koko puhelimen peittävät tarrat? jossain postauksessa esittelit ne, mutta siitä on jo pari vuotta.. :) mielestäni se oli suomenkielinen sivu, ei löytynyt googlaamalla eikä sun blogia pläräämällä, meinaan se on noin 2-3 vuotta vanha juttu :D olis kiva jos millään osaisit auttaa!

    VastaaPoista