17.3.2015

hampaiden valkaisu onnistuneesti kotona?

Heippa! Sori mun oli tarkotus postata eilen illalla, mutta siinä kävikin taas klassiset ja nukahdin sohvalle ihan liian aikaisin. Tota sattuu nykyään huolestuttavan usein:D Onneksi nyt on pari tuntia aikaa roikkua koneella ennen ku täytyy taas rientää.

 Sitten itse aiheeseen! Mä kävin hampaiden valkaisussa pari vuotta sitten, mutta siinä ajassa erityisesti etuhampaat ovat alkaneet jo värjääntyä ikävästi. Hampaiden valkaisun jälkeinen ilta oli silloin yhtä tuskaa, kun edes vahvat särkylääkkeet eivät auttaneet vihlontaan. Oon siitä huolimatta haaveillu taas valkoisemmista hampaista, mutta jotenkin kynnys sen kivun kestämiseen on vaan liian suuri. Taisin kuitenkin löytää ratkaisun, kun Swiss Cliniciltä lähetettiin mulle testiin hampaiden valkaisusetti. Muistan joskus lukeneeni paristakin eri blogista kyseisestä valkaisusta, ja viimeistään jälkeen -kuvat ovat saaneet mut kiinnostumaan tuotteen testauksesta.

Kyseessä on siis kotona tehtävä valkaisu, johon apuvälineet saa tuosta peruspaketista. Paketti sisältää hampaidenvalkaisugeelin, muotoiltavat hampaiden valkaisukiskot sekä säilytyspakkauksen kiskoille. Kiskot kastetaan kuumaan veteen, sovitetaan mukailemaan omaa suuta ja hampaiden muotoa ja ''tursotetaan'' niihin valkaisugeeliä. Sitten vaan kiskot suuhun 30-50 minuutin ajaksi päivittäin. Tulosten pitäisi alkaa näkyä jo muutamassa päivässä, mutta jos valkaisuastetta haluaa lisätä, niin käyttöä voi jatkaa parinkin viikon ajan.

Mä ite testasin tuotetta ekan kerran vasta eilen, ja tälläkin hetkellä on kiskot suussa:D Näillä kahdella kerralla oon laittanu kiskot pelkästään ylähampaisiin, mutta halutessaan ne voi laittaa myös alhaalle. Eka tuntui vähän hassulta pitää kiskoja suussa, eikä sopivaa ja mukavaa asentoa suulle tahtonu löytyä. No sitten ku se löyty, niin olo oli vähän liiankin mukava ainakin siitä mun nukahtamisesta päätellen:D Ainetta oli torkkuessani päässy leviämään vähän suuhun, mutta se ei maistunu mitenkään ikävältä. Tärkeintä on kuitenkin se, ettei valkaiseminen vihlo ollenkaan. Hyvillä mielillä jatkan siis käyttöä ainakin muutaman päivän ajan! En tykkää esitellä mun hampaita, mutta jos lopputulos vakuuttaa niin kuvia tulee:)

IMG_0384-001
IMG_0557-001
IMG_0565-001


Onko kellään teistä kokemuksia Swiss Clinicin hampaiden valkaisusta?

8 kommenttia:

  1. No hei tää kiinnostaa! Kerro ihmeessä jossain vaiheessa miten onnistui!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiiä oonko sokee mut siis kahden kerran jälkeen näyttää jo hampaat omaan silmään valkeemmilta:D mutta joo kerron sitten!

      Poista
  2. Mä oon käyttänyt kerran viikon satsin IsoSmilen liuskoja ja ne aiheutti ikävää vihlontaa :( Ne kyllä myös toimi! valkaisevasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh, vihlonta on kyllä kauheinta ikinä :s onneks ton swiss clinicin kanssa ei oo ollu yhtään sellasta ja jos olis, niin en kyllä hyvästä lopputuloksesta huolimatta uskaltais käyttää sitä:D

      Poista
  3. Hei mulla ois viel muutama kysymys tuohon liittyen! Eli saako tuolla 'valikoitua' jotkut tietyt hampaat mitä haluisi vaalentaa vai onko vaikutus automaattisesti kaikkiin ?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis voit tietty ite pursottaa sitä ainetta siihen kohtaa niitä kiskoja ku haluat, mut kyllähän se helposti siitä leviää muuallekin:) ite oon laittanu vaan siihen etuosaan ku etuhampaat kaipaa eniten valkaisua, mut on se siitä sinne taemmaskin sitten valunu. tietysti saattais auttaa jos laittais mahdollisimman vähän sitä mönjää:D

      Poista
  4. Voiko näitä käyttää vaikka ois reikiä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm enpä kyllä osaa sanoa, kai voi mut saattaahan se sitten vähän vihloa?:D

      Poista