18.3.2015

I play the clown to cover up all these doubts



Kukkuluuruu! Mun vapaapäivä lähti tänään käyntiin ihan laittoman aikaisin, mikä oli vaan ja ainoastaan hyvä juttu. Okei tuskin olisin ollu niin aikaisin hereillä, elli mun olisi pitänyt käydä heti aamusta koululla opon juttusilla. Eilen olin taas sen 20 tuntia hereillä ja yöllä ehdin nukkua neljä tuntia, mutta onneks aurinko porotti sen verran kirkkaasti herätessäni että oli peräti helppoo saada ittensä ylös sängyn pohjalta. Normaalisti olisin tullu velvollisuuksien jälkeen kotiin jatkamaan unia, mutta tällä kertaa lähdinkin sitten Saijan koululle jakamaan kuulumisia. Vielä syksyllä mulla ei ollu juuri koskaan mitään kerrottavaa kavereita nähdessä ja jos oli, niin se oli aina samaa huolta ja murhetta. Nyt sit ku mun elämässä on alkanu tapahtuu vähän kaikenlaista, ei pitkä lounastuokiokaan riitä asioiden puimiseen:D

IMG_0616-001
IMG_0627-001
IMG_0618-001
IMG_0614-001

Pitkästä aikaa ulkona otettuja asukuvia, jihaa! Okei kuvista tuli hieman ylivalottuneita, mutta onneks edes tausta on kiva. Mä oon jotenkin tykästyny kynähameisiin, mutten tahdo oikein löytää niitä mistään. Okei nettikaupat on pullollaan niitä, mutta mulle riittäis ihan vaan pari sellasta yksinkertaista kynähametta jossain basic värissä näin alkuun. Oisko heittää vinkkejä, että mistä mä en oo välttämättä tajunnu vielä kattoo?


IMG_0629-001
IMG_0630-001IMG_0645-001
En oo koko alkuvuoden aikana ehtiny käymään missään pressitilaisuuksissa töitten ja muitten kiireitten takia, kunnes sitten tänään vihdoin iltapäivällä pääsin nauttimaan kukista ja kakuista, kun Berner esitteli Nokian Jalkineiden uutuuksia. Voi ku itekkin jaksais ostaa edes joskus kukkia kotiin (okei mieluummin joku vois lähettää niitä mulle)! Kumpparit tulee postissa myöhemmin, mutta sen sijaan näytän teille vähän kosmetiikkasaldoa tältä päivältä. Saatiin nimittäin valita Bergerin valikoimista kosmetiikkaa 50 eurolla, ja lisäks ostaa tuotteita huomattavan paljon kauppojen hinnoittelua halvemmalla. Arvatkaa vaan olinko taivaassa! Oli ihan älyttömän vaikeeta tehdä valintoja, mutta mulle oli kyllä heti melko selvää, että ostan myös ite jotain, koska eihän tota tilaisuutta voinu missata. Mukaan tarttui Clarinsin itseruskettava, See By Chloén hajuvesi, Sensain Brightening Make-Up Base, Isadoran Face Sculptor, Isadoran puuteri sekä pari Mavalan kynsilakkaa. Esimerkiksi toi Sensain pohjustusvoide (toi on kuulemma paljon kehuttu, onko teillä kokemuksia?) maksoi n. 35e kun taas kaupoissa hintaa löytyy n. 70e. I'm happy!

31 kommenttia:

  1. Vau Senja! Oot laihtunu niin paljon! Looking so good! Jos saa näin sanoa, mutta ero ja sitä myötä uusi elämä on tehnyt sulle hyvää! :) näytät upealta ja onnelliselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. samaa mieltä! voisitko tehä jotain postausta vaikka siitä mitä syöt päivittäin, hyvistä välipala/ateriavinkeistä ja miten liikut yms. ? :)

      Poista
    2. jos vaan olis hyviä vinkkejä niin joo voisin tehdä:D mutta kun syön miten sattuu ja välillä en ollenkaan, niin en haluis olla huonona roolimallina kenellekkään. kiitos paljon!:)

      Poista
  2. Ite näin vasta eilen h&m:llä kynähameita! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kävin kattoo maanantaina h&m:n taas läpi mut siellä oli vaan samaa harmaata mitä mulla on jo ja sit jotain raidallista:s miltä osastolta oot sit bongannu ne? noi mitä mä oon kattonu niin on ollu dividedin muistaakseni

      Poista
  3. toi vähän pidemmät hameet sopii sulle kyllä tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Nyt itelläkin alko himottaa joku tommonen kynähame. Vitsi kun näytät hyvälle : )

    VastaaPoista
  5. VAU! Tää tyyli sopii sulle niiin hyvin :-) ja hiuksetkin näyttää tosi hyvältä!! Musta tuntuu että oot ihan puhjennut kukkaan sen eron jälkeen! Kumpa mussakin ois tullut tuommoi muutos aikoinaan :-D

    VastaaPoista
  6. Hm.com, sieltä löytyy samanmoisia, ku sulla se harmaa. Löytyy raidallista ja ihan basic värisiä esim. mustana. Tässä pari linkkiä, jälkimmäisessä linkissä oleva hame on paksumpaa trikookangasta ja oon ite ainaki kokenu ne paremmaksi päällä! http://www.hm.com/fi/product/15975?article=15975-B ja http://www.hm.com/fi/product/30443?article=30443-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on kivoja! miksen mä bongaa tollasia kaupoista, ois paljon helpompaa:D

      Poista
    2. Nii no kaupoistaha on monesti kaikki parhaat viety päältä tai oma koko loppu.. Tilaa tuolta sitten ku sinne tulee vaik ilmaset toimitukset tai joku alennuskoodi, aina väliajoin kuitenki niitä on, hetki sit oli just että ilmaset toimitukset + 10% ale koko tilauksesta. Ja noi on kuitenki halpoja ku vaa kympin verran! :)

      Poista
    3. en tajuu miten se tuntuu musta niin paljon vaikeemmalta tilata jotain ku hakee suoraan kaupasta, haha:D mutta on siinä seki et sit ku tilaan netistä, niin haluun tilata mieluummin ulkomailta niistä kaupoista, joita suomessa ei oo. no mut tänään tsekkaan vielä pari kauppaa ja jos ei ala löytyä, niin jostain täytyy tilata!

      Poista
  7. Lindexillä on kivoja kynähameita!

    VastaaPoista
  8. Tuo kynähame sopii sulle ihan täydellisesti! Ja ah koko asu on kyllä ehdottomasti parhaimpia mitä sulla on nähty. Ehkä sen takia että se on imarteleva just oikeista kohdista. :)

    VastaaPoista
  9. mistä toi paita on? :)
    Tosi kiva asu! Ehkä pitää itellekki ostaa kynähame jossain basic värissä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h&m:ltä, haluisin itseasiassa tollasia paitojakin lisää:D kiitos!

      Poista
  10. Ihailen sua tosi paljon, sitä miten oot saanu elämäs kuntoon, tai siltä ainakin tuntuu :) Sun blogi on mun lemppari!

    VastaaPoista
  11. älyttömän kiva asu ♥ ja pakko sanoa, vaikka ei sais kommentoida toisten ihmisten painoa, mutta ootpa sä hoikistunut!

    VastaaPoista
  12. Ite ostin just New yorkerista tosi hyvin istuvan kynähameen, kannattaa käydä tsekkaan! Hyvältä näytät :)

    VastaaPoista
  13. Onpa tosi kiva ja jotenkin aikuismainen asu! :)

    VastaaPoista