22.3.2015

she'll never love you like I can

Moikka! Sunnuntai ja vapaa viikonloppu, kyllä kelpaa. Perjantaina tuli käytyä ensimmäistä kertaa tänä vuonna Helsingissä juhlimassa. Ois voinu jättää kyllä väliin, mutta näitä sattuu. Sattuu vähän liikaakin, nimittäin poistin äsken tinderin kokonaan. Ajattelin, että nyt täytyy rauhottua ja opetella oikeesti olemaan yksin. Keskittyä kaikkeen muuhun ja pitää ittensä kiireisenä.

Mä haluan muuttaa. Oon halunnu jo pitemmän aikaa lähinnä halvempaan kämppään, mutta nyt mä haluan keskustaan. Oon käyny kattoo jo yhtä kämppää, jossa oli saman verran vuokra ku tässä mun nykysessä. Okei olihan se pieni (22 neliöö), mutta toisaalta ihan näppärä yhdelle ihmiselle. Huomenna meen kattoo kämppää Ullanlinnaan ja oon päättäny saada sen itelleni. Tarkotus ois näpertää hakemus ihan tälleen etukäteen koneella, jotta erottuisin joukosta. Niin mä tämänkin kämpän sain. Naureskeltiin jo, että täytyy hankkia vaaleenpunasta paperia hakemusta varten ja suihkauttaa vielä hajuvedet päälle. Jospa nyt ei kuitenkaan.

Ei mulla mitään kiirettä muuttamisen kanssa ole ja oon ihan rauhassa vaan vilkuillu tarjontaa aina välillä. Jotenkin tää kämppä vaan on alkanu ahdistaa mua liikaa kaikkein muistojen takia, ja onhan tää aika kaukana kaikesta. Vuokrakin on vähän turhan suuri sijaintiin nähden. Mun elämä on muuttunu niin paljon tänä vuonna, että ehkä uus kämppä olis tarpeellinen osa mun elämänmuutosta. Ehkä seuraavaks värjään ja leikkaan hiukset jotenkin ihan eri tavalla, ei voi tietää.

IMG_0697-001IMG_0686-001
IMG_0674-001
IMG_0681-001
IMG_0695-001

Hiuksista puheenollen huomatkaa kiinni oleva tukka kuvissa! Harvinainen näky. Olin tossa vaiheessa päivää jo melko räjähtäneen näkönen, sillä koko päivä tuli taas oltua menossa. Kotoa lähdin aamu seitsemältä ja takaisin tulin yhden aikaan yöllä. Kuvat räpsittiin mun toivottavasti uuden kodin kupeessa. Näytön olisi pitänyt olla siis jo tuolloin, mutta asunnon turvalukko oli kiinni eikä päästy sisään asuntoon. Tsekkailtiin kylläkin Essin kanssa jo etukäteen talon nimilistaa ja pääteltiin, että siellä asuu joku italialainen noin 25-vuotias hurmuri joka vie mun sydämen. Haha näin epätoivosta tää meininki tahtoo välillä olla.

Mitäs tykkäätte asusta?

16 kommenttia:

  1. Näin sut siellä Capitalissa niiden Temptation Islandin tyyppien kanssa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt kyllä kiinnostaa mitä sulle on sattunu,jos täytyy rauhottua ja oppia olemaan yksin :D

      Poista
    2. siis ei noi asiat liity perjantaihin oikeestaan mitenkään:)

      Poista
  2. Ihana kuulla että sun elämä lähtenyt rullaamaan eron jälkeen (itse olin samassa tilanteessa jokunen aika sitten.) ja kokemuksesta voin sanoa että muutto uuteen kämppään todellakin kannattaa :) Hassua huomata kuinka hyvin yksin oppii elämään, verrattuna eron jälkeisiin fiiliksiin ja joskus itestäkin tuntuu että ehkä välillä vähän liiankin hyvin :D Mutta antaa palaa, kerranhan tässä eletään ja onnea kämpän metsästykseen ja kevääseen ja kaikkeen! Sori tulin niin hyvälle mielelle tästä postauksesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei se mitään, hyvä vaan! ja hei kiitoksia:)

      Poista
  3. Uuden kämpän hankkiminen on varmaan ihan hyvä ratkaisu, niin pääset viimeisistäkin entisen suhteen rippeistä eroon. :) Kiva kuulla että sulla menee niin paljon paremmin nyt kuin ennen! :)

    VastaaPoista
  4. Sua pukee kyllä paljon PALJON paljon paremmin ihoa myötäilevät vaatteet. Ei sillä että sussa mitään vikaa olis noissa vaatteissa, mutta ne ei imartele sua yhtä hyvin . Kaikkea hyvää sulle senja!

    Ps. Muutto kuulostaa hyvältä idealta, saat heivattua loputki muistonrippeet siitä kusipäästä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meinaa vähän loppua noi ihonmyötäset vaatteet kesken, eikä viittis joka postauksessa samoja kynähameita esitellä, haha:D kiitos!

      Poista
  5. Ootko nähnyt ketään miekkosta tinderin kautta? Tai ylipäätään käynyt treffeillä :)

    VastaaPoista
  6. Hei mistä tos sun ign datenight kuvassa oleva vaalee hame on? Ja minkä hintanen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. h&m:ltä oikeestaan ihan hätävarahameeks nopeesti nappasin mukaan ku en löytäny kivaa mekkoa:D tais olla n. 20e!

      Poista
  7. Moi Senjaau:)

    Esittelen meidän ruotsalaisia muotituotteita julkkiksille ja merkittävimmille bloggaajille.

    Koska tyylisi sopii yhteen tuotemerkkimme kanssa, haluaiimme sinun testaavan paria.

    Meilaa minulle niin lähetän lisätietoja.

    Hauskaa päivänjatkoa!!

    Carl@sudio.se

    VastaaPoista