8.3.2015

you take my self control

Heippa! Haha on tässäkin aika postata, kello nimittäin näyttää tällä hetkellä 1.30 yöllä. Normaalisti mulla loppuis työt tähän aikaan, mutta tänään pääsin ''jo'' puoli yhdeltätoista. Monet on varmaan juhlimassa, mutta mulla on taas vaihteeksi työviikonloppu meneillään. Onneks kohta olis edessä ruhtinaalliset neljä vapaapäivää putkeen, mitä nyt pari päivää niistä koulua. Kesällä ois tarkotus tehdä töissä vähän enemmän tunteja silloin, kun koulusta on lomaa. Jospa sitä jossain vaiheessa ehtis lomailla ihan kaikesta:) Porukat tuli tosiaan torstaina mun luokse, ja tossa ne nyt kuorsaa sohvalla kun taas mua ei väsytä vielä yhtään. Kuten osasin odottaa, Irina oli mulle ihan möks samantien kun nähtiin. Se ei suostunu olemaan mun sylissä ja ku koitin lässyttää sille, niin se katto vaan nokka pystyssä muualle. Kyllä se sitten eilen lopulta vähän leppyi ja nyt nukkuu tossa mun vieressä.

Eilen (perjantaina) tuli taas seikkaltua vähän liikenteessä, kun käytiin Ikeassa ja sukuloimassa. Tarkoitus oli ostaa Ikeasta ihan vaan kynttilöitä, mutta siinä kävi taas klassiset ja mukaan tarttui lopulta tavaraa parin sadan euron edestä. Kaikkee tarpeellista ja vähemmän tarpeellista tuli ostettua, ja päädyinpä mä vihdoin hankkimaan uuden hyllynkin säilytystilan lisäämiseksi. Oli kyllä taas niin tyypillistä ''maalaiset kaupungissa'' meininkiä, kun seikkailtiin taas pitkin kehiä ja väyliä. Sehän on ihan perus, että lähtee väärään suuntaan kehäykköstä ajamaan. Ei se navigaattori vaan voi ilmaista tarpeeks selkeesti sitä, että pitääkö ajaa länteen vai itään:D Jos mä oisin ollu ratin takana niin ois varmasti menny paljon sujuvammin! Tänään sain jollain ilveellä suostuteltua auton itselleni siks aikaa, ku porukat kävi päiväreissulla Tallinnassa. Tuli siis ajaa hurautettua töihin autolla ja kyllä sai taas pelätä henkensä edestä. Ei siinä muuten mitään, mutta se kehälle liittyminen on jotenkin niin pelottavaa. Vähän tuli poikettua ojan kautta, mutta hyvinhän se noin pääpiirteittäin meni. Mä muka aiheutin meidän vanhaan autoon naarmuja, joten siks en kovin helposti saa ajaa porukoitten uudella autolla. Okei en kyllä ton tän päiväisen jälkeen yhtään ihmettele, vaikka omasta mielestäni oonkin loistokuski! Oli kyllä silti tosi mukavaa pienestä paniikista huolimatta hurruutella autolla menemään, huudattaa radioo ja laulaa mukana. Mun ehdottomaks lemppariks radiokanavista on noussu groove fm, sillä jotenkin kaikki vanhat biisit vaan iskee tällä hetkellä. Oon kyllästyny kuuntelee samoja renkutuksia, joita valtaosa radiokanavista soittaa jatkuvasti.

2015-03-005
IMG_0296-001
IMG_0290-001
IMG_0269-001
IMG_0299-001
IMG_0304-001

Tollasta mulla oli päällä keskiviikkona, ku treffailtiin Saijan kanssa leffan merkeissä. Oon aina vieroksunu kynähameita, mutta jostain syystä tota hametta kokeillessani lämpesin. Nyt sitten tekis mieli hankkia lisää tollasia samaa mallia olevia:) Jotenkin vaan ahdistavaa pukeutua tollasiin vartalonmyötäisiin vaatteisiin näin säkkeihin tottuneena. Oon kuitenkin luvannu itelleni kiinnittää shoppaillessa enemmän huomioo niihin imarteleviin ja istuviin vaatteisiin, vaikken kyllä menis sanomaan, että tiukat vaatteet mitenkään imartelis mua. Ei ainakaan siinä mielessä, että epävarmuus paistaa kasvoilta kilometrien päähän.

Mitä tykkäätte asusta?

54 kommenttia:

  1. Woou! Ihanan simppeli asu, mut ei kuitenkaan tylsä. Sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  2. Asu sopii sulle TÄYDELLISESTI! :)

    VastaaPoista
  3. kynähameet on just bueno sun kropalle! mulla on eräs asokselta tilattu yksilö joka on niin hyvä, se on vähän paksumpaa kangasta ja vyötäröllä on sellanen stretch band kaistale joka piilottaa mun pömppömasun mutta ei purista kuitenkaan ja se korostaa hyvin vyötäröä ja peppua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku tollanen pömppiksenpeittämiskohta (:D) ois tosi hyvä, meinaan mun maha ainakin turpoo aina syömisestä! kiitos:)

      Poista
  4. Heitä pois ne säkit, näytät ihan mielettömältä tuossa! Ja hoikalta :) Sulla on upean kapea vyötärö, korostaisit sitä enemmän :)

    VastaaPoista
  5. Mitä kuuluu? Oletko vielä pitänyt yhteyttä eksääsi tai hän sinuun? Ajatteletko vielä häntä? Ihan vain uteliaisuudesta kysyn miten sinkku projekti sujuu kun kirjoitit täällä aiemmin tuntemuksistasi eron suhteen :/ ja onpa muuten kauniit kuvat tässä!!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei pidetä enää yhteyttä, mutta tottakai mulla on kaikesta tapahtuneesta huolimatta ikävä. ei kuitenkaan sillä tavalla että haikailisin perään, vaan lähinnä muistot vaan pyörii mielessä ku kuitenkin suurin osa mun tähän astisen elämäni muistoista oli nimenomaan exän kanssa. oli se ero kuitenkin ehkä lopulta paras asia, mitä mulle on tapahtunu:) kiitos!<3

      Poista
  6. Aivan turhaan epäilet ja olet epävarma, näyttää aivan mielettömän hyvältä! :)

    VastaaPoista
  7. Upea asu! sopii jotenkin kaikki toisiinsa hirmu hyvin, kynnet on myös ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo toi kynsilakka on kyllä tän hetken lemppari! kiitoksia:)

      Poista
  8. Asu sopii sinulle täydellisesti, vau!

    VastaaPoista
  9. Näytät upeelta näissä kuvissa! :)

    VastaaPoista
  10. Tuo hame on ihan mielettömän hyvännäköinen sun päällä :o. Hanki enemmän tommosia ja heitä pois (ainakin suurin osa) niistä lapsellisista lyhyistä säkeistä. Tommosen vähän pidemmän mekot näyttää sulla niin hyvälle, koska anteeksi vain mutta sulla on kuitenkin aika leveät reidet (en edes tarkoita täta erityisen pahalla, koska monellakin on näin.) Voisin kuvitella, että myös joku pitkä hame, joka ois alhaalta löysempi ja leveämpi, mutta nousisi vyötäröllä aika korkealle ja olisi sieltä tiukempi olisi ihan sikahyvän näköinen :). Farkkujakin kun etsit niin jätä suosiolla ne pillit kauppaan ja kattele semmosia joissa suorat lahkeet (reidet ja jalat näyttävät hoikemmille kuin pilleissä.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykästyin kyllä tuohon hameeseen sen verran, että täytyy ettiä lisää samanmallisia:) kiitos!

      Poista
  11. Todella hyvältä näyttää sun päällä tämmöinen vartalonmyötäinen asu! Mun mielestä paljon paremmin imartelee kuin löysät vaatteet jotka peittää vartalon kapoisimman kohdan, vyötärön. Säkkimäiset vaatteet saa helposti kropan näyttämään tasapaksulta. Sulla on tosi kaunis vartalo! Älä turhaan peittele tai ole epävarma sen suhteen! Hyvää naistenpäivää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vissiin vyötäro on sitten se mun paras kohta, eli pitäis enemmän kiinnittää huomioo sen korostamiseen:) kiitos ja sinne myös oikein hyvää naistenpäivää!

      Poista
  12. Tunnistan itessäni tuota löysiin vaatteisiin pukeutumista. Itsevarmuuden löytäminen omin avuin on todella vaikeeta, vaikka muut ylistäisi maasta taivaisiin. Näytät tosi upealta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep kyllä se tyytyväisyys lähtee itsestä, ihan sama miten mut kehuu ku ei silti voi nähdä itteensä samalla tavalla:D kiitos!

      Poista
  13. Niin ihana tää sun uus tiukempi tyyli! :) Ei entisissäkään asuissa sinänsä mitään vikaa ole mutta tiukemmat asut kyl imartelee sua enemmän. Vau! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihana toi sanavalinta tiukempi tyyli:D kiitos!

      Poista
  14. Vau, upeelta näytät! :)

    VastaaPoista
  15. aivan ihana asu sopii sulle niin hyvin! pakko kysyy mistä toi hame on, oon itekki alkanu lämpee noille :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on h&m:ltä, mitä mä nyt bongasin niin tota samaa oli parissa eri harmaan sävyssä sekä raidallisena:) kiitos!

      Poista
  16. Todella upea asu tuo hame käy sulle tosihyvin!=)

    VastaaPoista
  17. HUHH mikä mimmi! :D Näytät pirun hyvältä!

    VastaaPoista
  18. Vau Senja oot ihan silminnähden hoikistunut ihan hurjana! mieletön muutos ja näytät superskarpilta! Ihanaa naistenpäivää! :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en usko että oisin niinkään hoikistunu, en vaan oo käyttäny kovin tiukkoja vaatteita, joten oon varmaan näyttäny vaan pulleemmalta aiemmissa kuvissa:) kiitos ja samoin!<3

      Poista
  19. Moi! Näin ensteks: oon lukenu sun blogia iät ja ajat ja pakko sanoa, että näissä kuvissa - ja viime aikoina noin muutenkin - oot näyttäny paremmalta kuin koskaan aiemmin! Susta oikein hohtaa uus itseluottamus ja hoikistuminen ja näytät ihan mielettömän kauniilta! :)

    Toiseks: olisitko niin ystävällinen, et vastaisit muutamaan kysymykseen liittyen Helsingin yliopiston viestinnän pääsykokeeseen? Oon ite nyt hakemassa sinne ja kiinnostais vähän kuulla pääsykokeissa käyneen kokemuksista. Oliko teilläkin pääsykoekirjana Mediayhteiskunta? Kävitkö Eximian valmennuskurssin? Jos kävit, niin millaset fiilikset siitä tuli - oliko se avulias ja hyvä sun mielestä? Luitko kuinka paljon? Oliko itse pääsykoe minkä tyylinen? Kiitos paljon, jos viitit vastailla. :) Ja ihanaa kevättä sinne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos!:) elikkäs joo: oli just toi samainen kirja ja kävin eximian valmennuskurssin. oli tosi hyödyllinen kurssi ihan siinäkin mielessä, että oppi kaikki käytännönasiat pääsykokeista, joita ei muuten välttämättä olis ite tajunnu. sitten tietysti sai tärppejä esimerkiksi siitä, mitä ja minkätyyppisiä kysymyksiä kokeessa mahdollisesti olisi. tehtiin myös harjotuskokeita, mitkä oli hyödyllisiä:) luin yllättävän paljon siihen nähden, miten huono oon aiemmin ollu kokeisiin lukemaan. tuli tehtyä tosi paljon muistiinpanoja, mitkä autto muistamaan asioita vähän paremmin. ite pääsykokeessa ei sitten lopulta kysytty niitä juttuja mitä mä olin eniten opetellu, eli kannattaa tosiaan opetella kaikki ja hyvin. toi pääsykoekirja on ollu vasta pari kertaa käytössä, joten ei voi oikein käyttää hyödykseen sitäkään, että mitä kysymyksiä aiemmin on jo kysytty. mun mielestä pääsykoe oli tosi vaikee, mutta voin syyttää vaan itteeni ku en lopulta lukenu tarpeeks. eli jos haluat päästä yliopistoon niin kannattaa oikeesti lukee ja opiskella tooodella paljon! mä luovuin tosta yliopistoon hakemisesta, koska musta ei siihen pänttäämiseen oo. tosi paljon hei tsemppiä sulle, tuuhan sitten ihmeessä ilmottelee että miten kävi!

      Poista
  20. Woou näytät todella hyvältä! Rohkeasti vaan ne kaavut veks ja istuvempia vaatteita tilalle ;)

    VastaaPoista
  21. kiva asu! :) Yks ainoo asia, mikä häiritsee on noi sun paidan läpi kuultavat ihan liian pienet rintaliivit. Liiviliikkeeseen sovittelemaan mars heti seuraavana palkkapäivänä :) Mä aijon tehdä samoin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis oon ostanu öö kolmet rintsikat viime aikoina, mutten valkosia sellasia:D haha ne siis hankintalistalla seuraavana. kiitos!:)

      Poista
  22. Moikka! Oon lukuenut blogias jo pienen ikuisuuden, mutta jotenkin kommentoiminen on aina jäänyt. Minäkö laiska, en kai? :D Mut nyt on ihan pakko sanoa, että nää on varmaan koko blogihistoriasi kauneimmat kuvat! Toi asu on upean klassinen ja jotenkin aikuisempi kuin aikaisemmat asut. Sopii sun kauniille kropalle tosi hyvin. Enemmän tämmöisiä! Varmasti sun itseluottamuskin kasvaa, kun käytät enemmän tyköistuvia vaatteita ja alat huomaamaan kuinka kaunis oikeasti olet :) Tsemppiä kouluun ja töihin! Lupaan parantaa tapani ja kommentoida enemmän;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaw ihana päivän piristys! kiitos sulle paljon ja tosiaan saa kommentoida useemminkin:)

      Poista
  23. Nyt on kyllä ihan nappivalinta ollu asun suhteen! Näytät super hyvältä. :-)

    VastaaPoista
  24. Kyl tota peppuu kannattais korostaa istuvilla vaatteilla ;) Eli samoilla linjoilla kun muut. Tää tiukempi tyyli sopii sulle paljon paremmin :D Oot tosi kauniina :)

    VastaaPoista