3.4.2015

I don't know about you but im feeling 22





Huomenta! Tuntupa hassulta kirjottaa toi sana, on meinaan sen verran harvinaista mulle postata näin aikaisin. Istun tällä hetkellä junassa matkalla Iisalmeen eikä täällä saa nukuttua yhtään, joten kattelen Vampire Diariesia. Oonki varmaan maininnu, että mulle on tosi vaikeeta postata jos taustalla on minkäänlaista hälyä. Ei siis oo mitenkään helppoo saada tekstiä tällä hetkellä aikaiseksi:D

Mulla on tänään synttärit! Eilen töissä laskin ihan innoissani tunteja ja lopulta minuutteja keskiyöhön, en ees tiedä miks. Ei oo kuitenkaan mitenkään ihmeellistä täyttää 22, mutta vissiin mä vaan ootan innoissani sitä että pääsen kotiin. Luvassa olis toivottavasti kiva viikonloppu ja hetki rentoutua ennen sitä ens viikon muuttoa. Kävin mun uudella asunnolla tossa pari päivää sitten, ja oli jotenki tosi hyvä fiilis kuvitella itteni sinne asumaan.

Hmm mitäs vielä. Oon melko varma, että jossain vaiheessa mulle iskee taas ikäkriisi. Vaikee myöntää, mutta jotenkin sitä vaan toivois olevansa taas 15-vuotias. Sitten taas toisaalta en vois olla onnellisempi siitä, missä mä nyt oon. Aika kultaa muistot ja 15-vuotias minä haluais todennäköisesti olla just tässä hetkessä. Silti kun vuosia tulee lisää, alkaa miettimään että olisko voinu tehdä jotain toisin ja ylipäätään tehdä enemmän asioita. Tavoitteena on, että vuoden päästä voin miettiä olleeni onnellisempi kuin koskaan 22-vuotiaana!

2015-04-003

Ihanaa pääsiäistä kaikille!♥

16 kommenttia:

  1. Paljon onnea Senja! :-)
    Vietä mahtava syntymä päivä! Ihanaa, kun sun iloisuus ja positiivisuus huokuu teksteistä! Huippua pääsiäistä ja tsemiä muuttoon! :)

    VastaaPoista
  2. Onnea ja muista rentoilla kunnolla :)

    VastaaPoista
  3. Paljon onnea!!<3 Hassua kun oon jotenkin aatellut, että oot mua vanhempi tyyliin vuodella! :D Ja määhän täytin tammikuussa tuon 22..

    VastaaPoista
  4. Hei apua! Itelläni on kanssa tuo sininen hame, mutta oon aina pitäny sitä toisinpäin :D Noinko sen kuuluis olla.. Mutta anyway, looking good! :) Ja ihanaa synttäriä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ainaki ne laput on tolla vetskaripuolella eli joo mun mielestä toi vetskari tulee taakse:D mut toimii varmasti eessäkin ihan hyvin! kiitos:)

      Poista
  5. Iisot onnittelut!!! Ihana tuo viimeinen lause! Vois sitä itsekkin ottaa mallia!:-)

    VastaaPoista
  6. Miten kaunis tuo toinen kuva :-)

    VastaaPoista
  7. Hei nyt ku oot jonkin aikaa käyttänyt sitä hampaidenvalkasusysteemiä, nii mikä on tuomio?:-) onko ostettavan arvoinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on toiminu mun mielestä ihan hyvin! en oo nyt vaan hirveesti ehtiny käyttää sitä, eli ihan tarpeeks valkeet hampaat mulla ei vielä ole:) näytän sitten lopputuloksen jossain vaiheessa täällä!

      Poista