24.4.2015

my head spinning around I can't see clear no more

Hellurei ja hellät tunteet! Oon tällä hetkellä viettämässä töissä taukoa, meneehän tää näin postatessakin:D Mutta pakko hoitaa tää nyt, sillä huominen menee Indiedaysin tapahtumissa ja sunnuntaina on taas töitä.

Mitäs mulle kuuluu? Oikein hyvää. Oon päässy viime päivinä ihan kunnolla pyöräilyn makuun, ja hoitanu oikeestaan työmatkoja lukuunottamatta kaikki tarpeelliset reissut pyörällä polkien. Yks yö korkkasin pyörän käyttöön, ja kaaduin kaks kertaa. Nyt on sitten polvet auki ja jalat täynnä mustelmia:D Mun pyörä on sellanen tosi vanha romu, mutta tällä hetkellä rahaa menee sen verran paljon kaikkeen muuhunkin, etten voi hankkia uutta. Kävin mä siihen kuitenkin pyöränkorin ostamassa, joka helpottaa huomattavasti esimerkiks ostosten raahaamista. Mutta siis joo, tosi hankalaa on ollu ajaa välillä pitkin autoteitä, mutta onneks autoilijat on ainaki tähän mennessä ottanu hyvin pyörällä liikkujat huomioon. Kivaa hyötyliikuntaa hei!

Huomenna olis tosiaan tapahtumarikas päivä luvassa Indiedaysin bloggaajapäivän merkeissä. Luvassa olis kaks tilaisuutta, joihin en oo kumpaankaan päättäny vielä edes vaatetusta. Se siis ohjelmana tänään kahden aikaan yöllä kotiin päästessä:D Oon mä kuitenkin sen verran valmistautunu, että kävin grillaamassa itteeni pari kertaa solariumissa. Joo tiedän se ei oo hyväksi, mutta ei siellä muuten tuu koskaan kuitenkaan käytyä. Toinen vaihtoehto olis ollu itseruskettavalla läträäminen, mutta se haju ei hirveesti houkuta. Tänään olin solariumissa vähän pitemmän jakson putkeen ja nyt tuntuu siltä, että iho ois tulessa. Rusketusta ei pahemmin näy, mutta rintakehä kyllä punottaa. Kannattiko? Tuskin. Eli jatkossa hankin brunat ihan auringosta tai sitten sieltä purkista.


IMG_0871-001
IMG_0846-001
IMG_0880-001
IMG_0882-001



Löysin läppärin uumenista tällaiset kuvat jostain muutaman viikon takaa. En tajua, miten pystyin unohtamaan näitten olemassaolon ihan kokonaan:D Mulla ei tällä hetkellä (muistaakseni) oo kuitenkaan muita kuvia varastossa, ja parempi julkaista nää myöhemmin ku ei milloinkaan! Pitikin kysellä teiltä, että kaipaisitteko asukuvien sijaan välillä vähän muitakin postauksia? Koitan ainakin ens viikolla saada kuvattua päivä kanssani -videon, tulee kyllä olemaan melkoinen työ varsinkin editoinnin kanssa:D Ehkä mä räpsin varuilta myös kuvia, jos joku menee videon kanssa mönkään. Mutta siis toiveita otetaan vastaan!

Mitä tykkäätte asusta?


7 kommenttia:

  1. Musta ois kiva jos kirjottaisit sellasen ''Eron jälkeen'' tai jonkun ''Uuden elämän alku'' -tyylisen postauksen missä kertosit vähän fiiliksiä nyt ja sillon :) Oon itsekin vasta eronnut niin ois ihan sika kiva lukea miten sulla nyt menee, itellä alkaa ainaki olla jo voiton puolella vahvasti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei toihan on hyvä idea, kiitos!:)

      Poista
    2. Mustaki ois kiva lukee tällästä! Erosin kolmen vuoden suhteen jälkeen ja rankalta tuntuu. Susta vaan Senja saa jotenkin voimaa jatkamaan, sillä sä puhkesit oikein kukkaan eron jälkeen !

      Poista
  2. Tykkään ihan hirveesti ku sun tyyli on sellanen naisellinen, mutta esimerkiks tässä asussa shortsit ja laukku tuo sellasta rokahtavaa vibaa! Ja toi laukku on muutenkin tosi kiva, sellanen vähän pussukkamainen, itse tilasin ton tyylisen laukun vähän aikaa sitten ja ootan vaan, että se pääsisi käyttöön! :-) Ja toi my day -video kuulostaa kivalta!

    VastaaPoista