12.4.2015

tired but happy

Moikka! Voi luoja mikä viikonloppu. Perjantaina startattiin päivä lastaamalla muuttoauto mun vanhalla asunnolla täyteen, ja ootetiin melkeinpä kahteen asti uuden asunnon avaimia. Kun vihdoin päästiin sisälle, alkoi armoton suunnittelu tavaroitten sijoittamisesta. Sitten ei muuta ku kantamaan säkkejä ja laatikoita sisälle ja sängyn kokoamiseen. Enpä mä siinä ehtiny sitä pitemmälle mukana ollakkaan, kun piti jo lähteä töihin. Bussia ei näkynyt missään, joten porukat lähti kiireesti kuskaamaan mua romulla muuttopakulla neljän ruuhkassa kohti Leppävaaraa. Oli kyllä taas sellasta säätämistä, että oksat pois:D Myöhästyin sitten töistä, ja mähän en siis koskaan myöhästy. Oli paha mieli ja ahdisti muutenkin missata oma muutto. Julkiset tuotti taas päivän päätteeks pettymyksen, ja vaikka pääsinkin lähtemään töistä aiemmin, meni kotiin pääsemisessä yli tunti. Ei kauheesti hymyilyttäny!

 Eilen en ehtiny olla yhtään sen enemmän muuttoa tekemässä, sillä kerettiin käydä vaan Ikeassa (kaks kertaa molemmat kerrokset ympäri, perus) ja kaupassa kun mun piti taas rientää. Kotiin hurauttelin taksilla kahden aikaan yöllä, jolloin kaikki huonekalut oli jo paikoillaan. Tänään olikin sitten varsinainen urakka, joka lähti käyntiin mun vanhan asunnon loppuun tyhjentämisellä ja siivoamisella. Ei mitenkään helppo homma kantaa sohvaa seitsemännestä kerroksesta, voin kertoa:D Sen jälkeen seikkailin pitkin keskustaa metsästämässä vielä joitain kiireellisiä ja tarpeellisia juttuja, ja riensin kotiin purkamaan ympäri kämppää kertynyttä muuttokuormaa. Nyt kaikki on sitten vihdoin paikoillaan, mitä nyt oon hukannu joitain tavaroita (??), jotka näin jossain vielä aiemmin päivällä. Paljon asioita vielä puuttuu ja päätinkin, etten esittele uutta kämppää ennen kun (melkein) kaikki loputkin jutut on hankittu. Uusi reissu Ikeaan siis tiedossa!

Asunnosta tuli tosi kivan näköinen, vaikka itse sanonkin. Kyllähän se vähän hirvitti muuttaa kymmenen neliötä pienempään asuntoon, mutta ihan hyvin tänne mahtuu. Jotain pieniä ongelmia tosin vielä on, sillä en esimerkiks voi kokkailla, koska kaasuliettä ei ole vielä asennettu. Lisäks mulla ei oo kattolamppua (kiinnityssysteemi on vissiin rikki kokonaan), uunin alalaatikko ei aukea, keittiön lavuaarin hana on viallinen, vessanpönttö vuotaa, kylpyammeen reunus repsottaa ja mulla ei oo avainta taloyhtiön kattoterassille. Haha, on tää muuttaminen kyllä ihanaa:D No jospa kaikki vielä järjestyis.

Nyt oon ihan poikki, joten seuraavaksi korkkaan kylpyammeen viinilasillisen (tai pullollisen) kera. Räpsittiin tänään tosi nopsaa asukuvat, joten siirrytään niiden pariin! Moni on valitellu mun otsahiuksista (taas), joten päätin yleisön pyynnöstä olla tänään ilman. Mun hiukset on aina kiharalla, mutta tänään tein poikkeuksen ja jätin nekin suoriksi. Omasta mielestäni näytän näissä kuvissa ihan järkyttävältä, mutta menkööt tämän kerran. Ens kerralla taas turvallisesti otsikset naaman peitoksi!

IMG_0977-001
IMG_0998-001
IMG_0978-001
IMG_1005-001
IMG_0990-001

 Mikä on teidän tuomio hiuksille ja asulle?

33 kommenttia:

  1. Kaunis olet näissä(kin) kuvissa <3 Sulle sopii kyllä otsis, ei voi kieltää, mutta mä pidin sulla eniten siitä suorasta otsiksesta!

    VastaaPoista
  2. Siis ei ihmiset varmaa tarjota et sliippaat sen tohon sivuun noin vaan leikkaat iha suoran tai kevennetty ostoksen! Mut on toiki parempi ku normi mut mun mielestä sun pitäs pitää sellai hiuksii mistä ite tykkäät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää nyt oli vaan testi, sillä en oo vielä ainakaan leikkaamassa yhtään:) ja totta, pääasia että ite tykkää!

      Poista
  3. pyh ei oo yhtään järkyttäviä nää kuvat,tosi nätiltä sie näytät sekä otsiksen kaa että ilman :)

    VastaaPoista
  4. Tosi hyvältä näytät ilman otsahiuksia, paljon ns. aikuisemmalta ja siistimmältä! Kokeile useamminkin jos tuntuu yhtään omalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se siinä onkin, että tuntuu ihan oudolta ja typerän näköiseltä:D kiitos!

      Poista
  5. Miksi siellä on kaaasuliesi? :0 onnea kumminkin uuteen kotii :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vanha talo, oli mulla edellisessäkin asunnossa kaasu:) kiitos!

      Poista
    2. mitä oot tykänny semmosesta? mulla siis mies haluaisi kaasulieden :D

      Poista
    3. tosi jees siinä mielessä, että esim paistinpannu lämpenee heti eikä tarvii ootella:) mut sit taas se uuniosa on vähän huono, kun siinä ei oo valoa (en tiiä onko joissakin) ja ruokiin ei ainakaan mun entisen kämpän uunilla tullu päälle yhtään väriä:D

      Poista
    4. sulla ilmeisesti toimii se jollain muulla kaasulla kuin kaasupullolla? tulee koko taloon kaasut?

      Poista
    5. mä en tiedä ku toi vaikuttais vähän siltä, että tossa olis ollu sähköliesi aiemmin:)

      Poista
  6. Siis mä ainaki tarkotin vähän sellasta kim kardashian tyylistä keskijakaus juttua. Sit ku noi sun etuhiukset ois vähä kiharalla sivuilla niin ne kehystäis kivasti sun kasvoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo silleen oon aiemmin koittanu, noin suorana noi ei kieltämättä ''asettunu'' kauheen hyvin:D

      Poista
  7. Yllättävän siistiltä ja freesiltä näytät muuttouupumuksesta huolimatta :) Näytät ehkä vähän aikuismaisemmaltakin :) Looking good!

    VastaaPoista
  8. Onnea uuteen kotiin! :) Voi, muutit ihanalle alueelle, kunpa itsekin sinnepäin joskus pääsisi. Mä kannatan sulla otsiksia, mutta vähän kevyempiä. Ei ole olemassa vain kaikki tai ei mitään vaihtoehtoja, on myös se välillä oleva kevyempi otsis. ;) Mä veikkaan, et jos leikkaisit sen, niin ihmettelisit, että miksi ihmeessä et ole leikannut sitä aiemmin. :) Etkä näytä järkyttävältä. :) Mukavaa kevään jatkoa!

    VastaaPoista
  9. Miks poistit ne kuvat jossa näkyy kuinka iso olet oikeasti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tällähän on hyvä laittaa päivä käyntiin:D poistin yhden kuvan, koska se oli liian huono ja joo epäimarteleva. mutta jos haluat mennä tiirailemaan kyseistä kuvaa lisää, niin flickristä se vielä löytyy:) https://www.flickr.com/photos/77706475@N03/16938217259/
      mukavaa päivän jatkoa sinne!

      Poista
    2. ehmm, kuka muka oikeasti laittaa blogiinsa kuvia, jotka ei imartele itseään? ihan normaalia mielestäni valita julkaistavaks sellasia kuvia, joista ite tykkää ja joissa näyttää hyvältä. jessus näitä tyyppejä :--D

      Poista
    3. haha tosin tän postauksen kuvista ykskään ei oo sellanen, mistä mä ite tykkäisin:D

      Poista
    4. Hah, päivän naurut sai taas anonyymin kommentista. :D Hohhoijakkaa, jotkut voisi hankkia jotain muuta sisältöä elämään kuin tuollainen kyttäily.

      Poista
  10. Suora otsis oli tosi kiva, niinku joku aiemmin kommentoikin:) ehkä just siks että se näytti vähän kevyemmältä kun sun nykynen sivuotsis...onnea uuteen kotiin, oon kyllä niin kateellinen tuosta asuinalueesta! En malta oottaa kämppäpostausta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. suora otsis on vaan tosi hankala, ku se menee heti ulos astuessa ihan miten sattuu:) kiitos!

      Poista
  11. keskijakaus ilman otsista :) tai jos otsis on oltava ni suora otsis sitte, mut ei se sun perusotsiskaan musta mitenkään paha oo :)

    VastaaPoista
  12. miten sun otsa näyttää noin läikikkäältä :o näytät muuten ihan veljeltäs

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. läikikkäälle? en mä huomaa mitään:D

      Poista
  13. kivaa vaihtelua tukka ja musta sopii hyvin ilman otsistakin :) varsinkin toi suora tukka on tosi kiva!

    VastaaPoista
  14. Koita semmosta tän otsiksen ja nykysen välimuotoa, sitä mä ainakin yritin tarkottaa :D onnea uuteen kotiin!

    VastaaPoista