7.5.2015

I should have known you were bad news

Hellurei! Käytän tässä taas taukoaikaa töissä tehokkaasti postaamiseen, sillä koko päivä meni taas huidellessa kaikkialla muualla paitsi läppärin äärellä. Mun illat koko loppuviikon ajan menee jälleen kameran edessä pälpättäessä, mutta mulla ois ainakin yks postaus mielessä vielä tälle viikolle. Jospa ehtisin!

Nyt lähti kuulkaas viimeistään laihdutus kesää varten (ja ylipäätään) kunnolla käyntiin. Marssin eilen vihdoin hankkimaan salikortin ja tulipa ekat treenitkin vedettyä. Nyt sattuu, mutta pakko se on vaan jaksaa bikinikuvat silmissä kiiluen:D Tänään meen vielä töitten jälkeen vetämään jalkatreenin, huhhuh. Jotenkin vaan koen kätevimmäks yöllä treenaamisen, koska varsinkin työpäivinä päivällä ei oo oikein aikaa. Plussaa tietysti myös siitä, että saa treenata rauhassa. Musta on jotenkin tosi ahdistavaa treenata silloin, jos paikalla on muitakin ihmisiä. Kai mä vaan totuin ylhäiseen yksinäisyyteen kesällä äitin työpaikan salilla treenatessani:D Viime aikoina mun urheilusuoritukset on keskittyny lähinnä pyöräilyyn, hyötyliikuntaan ja satunnaisiin kyykkäilyihin kotona. Kyllä tää tästä lähtee vielä!

Lauantaina ois hei tarkotus ottaa vihdoin se tatuointi! Vähän jo jännittää se kipu, mutta oon mä sen ennenki kestäny. Tukka pääsee myöskin kokee muutoksia todennäköisesti ensi viikolla, mutta kerron siitä sitten lisää kunhan se on ajankohtaista:)

IMG_2783-001
IMG_2759-001
IMG_2765-001
IMG_2757-001
IMG_2780-001


Siinäpä ois kuulkaas ihan tuoreita asukuvia tältä päivältä! Käytiin Ennin kanssa kiertää parit pressitilaisuudet läpi. Luulin, että oisin ehtiny vielä ennen töitä nukkua päikkärit, mutta meillä vierähtikin siellä sitten useampi tunti:D Mutta kivaa oli!

Kivaa ei ollu siinä vaiheessa kun piti lähteä töihin. Olin about 100 metrin päässä bussipysäkiltä, kun bussi viiheltää tuhatta ja sataa ohi kolme minuuttia etuajassa. Siitäpä sitten hiihtämään nopeasti kohti ratikkapysäkkiä ihan toiselle suuntaa ja vaihto junaan. En oo ennen tullu junalla töihin, joten olin ihan hukassa, että mihin suuntaan mun pitää lähtee kävelee. Siellä mä sitten harhailin autotiellä ja kirosin, että myöhästyn vielä töistä. Ei auttanu muu ku hypätä bussiin vaivaisen yhden pysäkkivälin takia:D Haha, missä mun suuntavaisto on! Tuli kyllä niin ne ajat mieleen, kun muutin Helsinkiin ja eksyin milloin minnekin päin kaupunkia esimerkiks asuntonäyttöjä etsiessäni. No mut toipahan vähän lisäjännitystä taas elämään ja töihinkin ehdin (juoksemalla) ajoissa.

Mitä tykkäätte asusta?

17 kommenttia:

  1. TAAAAAS niin ihana asu! :) ja muutenki supernättejä kuvia. Oot kaunis!

    VastaaPoista
  2. mun puhelin sekos ja saatto lähettää saman kommentin kahesti, sori xD

    VastaaPoista
  3. Haha täällä toinen suuntavaistoton! Asuin vuoden Berliinissä ja olin aina ihan hukassa kun nousin vieraalta metroasemalta maan päälle ja yritin etsiä oikeen suunnan. :D Näytät tosi hyvältä ja jaloista ainakin näkee että tuloksia on jo tullut!! Tsemppiä jatkoon!<3 Yritän itekin pudottaa muutaman kilon (no, 7 kg...) ja normaalipainon sisällä kiinteytyminen tuntuu välillä toivottomalta kun tuloksia ei näy. Toisaalta oon yrittänyt ajatella, että mulla ei oo mikään kiire laihtua heti ja tässä on hyvin aikaa päästä kohti parempaa itseä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla taas tuli nyt kauhee kiire laihtua kun tajusin, että kohta pitäis olla jo bikinikunnossa rannalla:D mut hei kiitos ja sinne myös paljon tsemppiä!<3

      Poista
  4. Ihana asu ja kiva huulipuna! Mistähän tuo jälkimmäinen on? :-)

    VastaaPoista
  5. Voi ei! No onneks et myöhästynyt! Hei oli kiva päivä ja kivoja kuvia tuli. :)

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana mekko!! :) mun mielestä on tosi kiva ku vastaat aina kommentteihin ja kerrot asioista avoimesti täällä blogissa! Innolla odotan millasen tatuoinnin otat ja tukkamuutos kuulostaa myös kiinnostavalta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi että, kiva kuulla!:) ja kiitoksia!

      Poista
  7. Onpa kiva mekko :) Mistä? Tatska postausta oottelen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sheinsidelta joskus pari vuotta sitten saatu:) kiitos!

      Poista
  8. Oot niin upee naisellinen nainen! :) sun blogin lukeminen on saanut tämmösen mekkokammoisen farkkufriikinkin hullaantumaan hameista ja mekoista vaikka ne ei mun päällä näytäkään yhtä hyvältä ku sun :D mieskin tykkää kun meiningistä on tullu naisellisempaa, kiitos sun :D älä ikinä kadota tota säihkettä mitä sussa on!
    Ps oot oikeesti puhjennut kukkaan nyt eron jälkeen, mahtavaa että oot vihdoin alkanu kulkea oikeutetusti pää pystyssä, se näkyy ja sen oot ansainnut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hitsi huomasin tän kommentin vasta nyt! mutta kiitoksia tuhannesti:)

      Poista
  9. Miten paljon sun sukkisjalat hikoilee ballerinoissa ja korkokengissä?

    VastaaPoista