10.5.2015

parasta just nyt

IMG_2827-001
Hempeet kynsilakat. Oon tosi laiska lakkaamaan kynsiä ihan senkin takia, että kynsilakat alkaa lohkeilla mulla jo yhdessä päivässä. Mulla oli pari viikkoo ensimmäistä kertaa geelikynnet, joihin rakastuin kyllä palavasti. Ei lohkeillu ei niin millään, ja lopulta revin ne pois ihan vaan siks, että mun kynnet oli kasvanu sen verran paljon, että lakkaa oli about kolmannesosassa kynsiä:D Voi hyvinkin olla, että täytyy hankkia geelilakkaukset uudelleen. Toistaseks mennään kuitenkin näillä!

(Lumenen lakka saatu)

IMG_2802-001
Uus puhelin! Mulla alko mennä hermot mun 4s:ään, sillä siinä ei toiminu kaiuttimen äänet ollenkaan. Tiedän, mun puhelimet menee aina rikki ja tipahtelee niin lattialle kuin kylpyammeeseenkin, mutta onhan toi nyt ihan älyttömän hyvä puhelin. Kyseessä on siis iphone 6 ja oon ihan haltioissani mm. sormenjälkitunnistuksesta:D Lupaan kohdella puhelinta kuin kukkaa kämmenellä, enkä vie sitä lähellekkään kylppäriä! Nyt sitten vielä takakuoria hankkimaan niin hyvä tulee:)

IMG_2810-001
Parsa, nam. Tällä kertaa ihan vaan keitettynä, joskus vuosi sitten kokkailtiin tota aina ilmakuivattuun kinkkuun käärittynä ja paistettuna. Hyvää on tälleen terveellisempänäkin versiona, ellei jopa parempaa!

IMG_2820-001
Meikin kiinnityssuihke, never heard? Mä kuulin tosta ekaa kertaa Marsaanan pressipäivillä, ja sainkin omani testiin Youngbloodilta. Toi siis kiinnittää meikin kasvoille ja on tosi kätevä esimerkiks silloin, jos haluaa pitää meikit naamassa vaikkapa lenkkeillessä;D Jos joku kiinnostu, niin lisätietoa löytyy täältä!

(Saatu blogin kautta)

IMG_2835-001
Kosmetiikkalinjoilla jatketaan, ehkä vähän yllättävissäkin merkeissä. Olin Lidlissä ostoksilla, kun muistin mun kasvorasvan loppuneen. No päätinpä sitten tsekata Lidlin tarjonnan, ja testiin lähti Cienin rasva sekä myöskin silmänympärysvoide. Tosi hyviä molemmat, oikeesti! Toi rasva kirvelee ihanasti kun sen levittää, eli tehoa löytyy:)

+ Taustalla näkyvä Marilyn Monroen lausahdus, joka pääsi tauluun asti. Toi kuva ei oo mikään mun lemppari, eli tarkoitus olisi ettiä ite joku parempi kuva ja läntätä siihen todennäköisesti tuo sama teksti.


IMG_2844-001
Kesäkengät, tottakai. Menin hankkimaan nyt ensimmäistä kertaa tollaset terveyssandaaleita muistuttavat kenkulit, mut noi jalan ympäri menevät remmit puristaa vähän liikaa. Täytyy vissiin tehdä lisää reikiä, tai sitten toivoa että mun nilkat laihtuisi:D Oon ihan innoissani myöskin siitä, että vihdoin voi käyttää balleriinoja. Ne on vaan niin helppo ja nopee vetää jalkaan!


IMG_2813-001
Ja taas mitäpäs muuta kuin kosmetiikkaa: tän hetken meikkipohjalempparit nimittäin. Sekoitan aina keskenään tota ihon sävyn heleyttäjää sekä Longwear Blur -meikkivoidetta. Toimiva kombo! Tietääkö muuten kukaan, että myydäänkö tota ihon sävyn heleyttäjää vielä? Löysin onneksi ton putelin jostain jemmasta, mutta ei se kuitenkaan ikuisuutta tuu kestämään:)

Näitten lisäksi parasta just nyt on mm. nämä:

♥ Aurinko, aurinko ja aurinko. Jotenkin ihan eri ihanaa herätäkin aamulla (päivällä), kun huone täyttyy valosta. Toisaalta taas mietin vähän tummempien pimennysverhojen hankkimista:D

♥ Jääkiekko. Suomi vie maailmanmestaruuden tänä vuonna, sanokaa mun sanoneen! Mulla olis sopivasti finaalisunnuntai vapaana, eli toivottavasti torilla tavataan. Oon nyt ollu aikalailla jokaisen pelin aikana töissä ja udellu pelaajilta tilannekatsauksia, huomenna onneks pääsen ihan telkkarin ääreen:D

♥ Edelliseen liittyen tuleva vapaa viikonloppu. Kovasti tekis mieli lähteä juhlimaan, mutta seura vielä uupuu.

♥ Se, että näen vihdoin Irinan kahden viikon päästä. Ollaan oltu jo kuukausi erossa, arvatkaa vaan tekeekö tiukkaa!

♥ Uusi tatuointi. Tällä hetkellä se muhii vielä ns. tekoihon alla ja on ihan levinny, eli en oo päässy hirveesti ihailemaan sitä vielä peilistä. Otan kuvia sitten heti, kun siitä saa sellaisia otettua:)



Nyt takaisin töitten pariin (meni taas kätevästi tän illan tauot postatessa:D), palaillaan!

Ihanaa äitienpäivää!♥

32 kommenttia:

  1. Tosi kiva ja erilainen postaus sulta! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus!! Jotenkin freesi jos näin voi sanoa postauksesta:D mutta kiinnitin huomiota tohon cienin kirveltävään vaikutukseen, itse oon pari kertaa käyttänyt cienin rasvoja ja mullakin on alkanut kirveltämään, ei tosin oo merkannut että auttais vaan mun iho ei oo tykännyt ollenkaan, alko punottaa "hankaumaisesti" :D mutta kaikkien ihot on erillaisia!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aijaa, mä en oo ainakaan huomannu mitään sen kummempaa punotusta:) kiitoksia!

      Poista
  3. apuva, miten ihmeessä sulla on rahaa uusiin puhelimiin, vai onko sulla niin hyvä palkka?! okei, tiiän ettet vastaa tähän ja ymmärrän miks, mut näin samantyylisessä työssä käyvänä ihmettelen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon niin utelias ja miettinyt samaa! :D Kun eihän opiskelija saa tienata kunnolla.. Ehkä ostelen liikaa vaatteita ettei rahat riitä :D

      Poista
    2. en mä kertarepäisyllä puhelinta uskaltaiskaan hankkia, maksan sen siis osamaksulla:)

      Poista
    3. Lol :D osamaksu opiskelijan kaveri <3 nimimerkillä iphone 6 ja ipad air, eikä tee tiukkaa :) toki pitää olla sit vielä varovaisempi ettei mee rikki ja maksa sit pitkään tyhjästä ;)

      Poista
    4. mähän maksan syksylle asti vielä mun ensimmäisestä iphonesta, haha:D

      Poista
    5. Ou nou :D mullakin kummassakin 3v soppari, kohta ipadi maksettu kuitenkin :) edellinen iphone kesti just sen 3v, ois kestäny pidempäänkin mut ite halusin uuden...:'D

      Poista
    6. joo noissa on kyllä tavallaan huonoo se, että tulee uus malli about vuoden välein:D

      Poista
  4. Mulla on ihan samat fiilikset et Suomi voittaa tänä vuonna!

    VastaaPoista
  5. Mistä toi sun taustalla näkyvä vaalea mekko on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on toppi ja tilattu joskus forever21:ltä:)

      Poista
  6. Sori ne torijuhlat ois kyllä finaalia seuraavana päivänä eli ma :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. i know, mutta jos sunnuntaina voitto tulee, niin eiköhän ne turut ja torit silloinkin täyty vähän epävirallisemmissa merkeissä:)

      Poista
  7. Jos rasva kirvelee naamalla se on huono merkki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai on! miks?:D musta se on kirvely on just ihanaa esimerkiks ihoa kuoriessa

      Poista
    2. Samaan asiaan takerruin! Kirvely ei ole mikään tae tehosta. Todennäköisesti vain ärsyttää ihoa :/ Liian voimakkaita kuorintojakaan ei kannata käyttää,

      Poista
    3. Mulla rasva kirvelee sillon kun iho on tosi kuiva.. Rasva ku rasva :)

      Poista
  8. Kirvely ei todellakaan ole merkki minkään aineen toimivuudesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. että sä oot yksinkertanen...

      Poista
    2. jos se tekee musta yksinkertaisen etten tiedä että naamarasvan ei kuulu kirvellä niin olkoon:)

      Poista
  9. Jätitkö kesken sun koulun vai joko lukukausi loppu?

    VastaaPoista
  10. Hempeät kynsilakat ovat kyllä ihania, pitäisi itselläkin hommata pari uutta sellaista :)

    VastaaPoista
  11. Oi toi glitterlakka näyttäis varmaan tosi ihanalta mintunvihreän tai ihan vaaleansinisen lakan päällä! Tai valkoisen... huh pitääkin hankkia tommonen kesäksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tollasia glitterlakkoja on vielä tosi montaa erilaista, ihan huippuja!:)

      Poista