23.6.2015

blogibileet lauantaina Summer Heatissa!

 Näyttääkö lauantain osalta kalenteri tyhjää ja menojalka vipattaa?

xFpBE7uUPzKPipKNEvh5xghHQAxcD-Wqt03t6W0lzbM

Mulla ois hyviä uutisia! Tää nyt tulee tosi lyhyellä varoitusajalla, mutta kymmenellä teistä ois nyt mahdollisuus päästä tapaamaan mua ja muita lukijoita bileitten merkeissä. Paikkana toimii kesäisin Helsingin Vanhalla Ylioppilastalolla pidettävä Summer Heat -klubi.

Homma toimii siis niin, että kymmenen teistä pääsee mukaan bileisiin. Siellä on meille oma vip-sohvaryhmä varattuna, sekä tietenkin tarjoilua:) Päivämäärähän on tosiaan tämän viikon lauantai, eli 27.6.

Toivottavasti halukkaita löytyis riittävästi, olis niin mahtavaa päästä vihdoin tapaamaan teitä lukijoita! Jos kiinnostusta löytyy ja pääset lauantaina kello 22 alkaen bilettämään, niin osallistua voi jättämällä kommentin tähän postaukseen sähköpostiosoitteella varustettuna.

Toivottavasti nähdään siellä!

NBDTN1rEeUE5Yye85R4u3KTwdaFzMMTJ3B__uFEp8tQ

12 kommenttia:

  1. nea.rinnetmaki@gmail.com mä ja mimmi oltas niin messissä :) eli kaks meit tulis jäi himoksel jutut niin lyhkäseks :D

    VastaaPoista
  2. Mukana!!

    emh13@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. juslenius.linda@gmail.com

    Mä ja mun kaveri ollaan mukana!

    VastaaPoista
  4. Täällä bingo! Ja kaveri lähtis mukaan :)
    linneavalkonen@live.fi

    VastaaPoista
  5. Tai kakskin jos paikkoja löytyy :)

    VastaaPoista
  6. Pauttii@gmail.com
    Minä ja kaveri mukana!

    VastaaPoista
  7. Ihan jännä tapa tutustuu uusiin ihmisiin! :) Hieno idea kyllä!
    Julia.koikkalainen@gmail.com

    VastaaPoista
  8. Ois ihana tutustua suhun,mutta oon ikävä kyllä sopinut muuta. Oisko sulla kiinnostusta joskus tavata jotain lukijaa kahden kesken vaikka kahvilla tms? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tai sitten koitan järkkää jonkun uuden tapaamisen sitten loppukestästä, piknik tms:)

      Poista
  9. Voi että, harmittaa myös etten pääse lauantaina! Oon kanssa miettinyt että olis ihana tavata joskus kun muutin juuri itsekin Helsinkiin :) ootko ajatellut järkestää toista blogitapaamista? Tai muuten vaan tapaamista lukijan/lukijoiden kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo joku piknik vois olla kiva jos löytyis sopiva rako jossai vaiheessa!:)

      Poista
  10. minä ja ystäväni tulisimme!! :)

    susu@kolumbus.fi

    VastaaPoista