22.6.2015

I'm supposed to be in love but I'm numb again

Moikka! Istun tällä hetkellä autossa matkalla kohti kotia Helsinkiin. On muuten ensimmäinen kerta autossa postaamiselle. Porukat istuu etupenkillä ja pyysin postausrauhaa, jotta äiti saa sitten loppumatkalle luettavaa:D

Juhannuksesta on selvitty, ihme ja kyllä! Oli kyllä tapahtumarikkaat kolme päivää Himoksella. Vettä satoi about kokoajan, mikä ei kyllä pahemmin menoa hidastanut. Mitä nyt jäi paljon esiintyjiä näkemättä, kun ei huvittanu lähtee vesisateeseen. Sama juttu joka juhannuksena, sitä keskittyy kaikkeen muuhun kun niihin esiintyjiin.

Mitäs tänä vuonna sitten? Hyppäsin benjihypyn ja otin napa- ja kielikorut. Kaduttaako? Ei oikeestaan. Mitä nyt kieleen sattuu ihan pirusti, haha. Olin joskus aiemmin lähinnä ajatuksen tasolla miettiny kielikorun hankkimista, eli sinänsä ei ollu ihan extempore päätös. Navasta olin päättäny jo etukäteen. Joo mulla on kasvanu napakoru kahdesti ulos, mutta enemmän mua ne arvet on häirinny. Koitan nyt olla super varovainen ja välttää esimerkiks lytyssä istumista, joka aiemmin on koitunu hyvin pitkälti mun kohtaloks varsinki junassa monesti lötköttämisen takia. Onhan nää mun päähänpistot kyllä kieltämättä aika hölmöjä. On tullu kuultua paljon sitä, että elän nyt tavallaan mun menetettyä nuoruutta tekemällä jonkun mielestä tyhmiä asioita. Äiti oli mun ikäsenä naimisissa ja ootti lasta, mun meininki on ollu kaikkee muuta viime aikoina:D

Ois tehny mieli kuvata video, mutta mun puhe on kyllä sellaista sössöttämistä, että ette te ois saanu mitään selvää kuitenkaan. Joka kerralla kun avaan suuni, kuuluu vaan että ''niin mitä?''. Syödä en oo voinu juuri ollenkaan ja se tuntuu muutenki tosi oudolta. Luojan kiitos mulla ei oo töitä, saattais olla melko mielenkiintoista olla puhetyössä tällä hetkellä. Kysyin ennen lävistämistä, että pystynhän mä varmasti puhumaan, sillä en osaa olla hiljaa:D Ei tän onneks pitäis kauaa tällaista olla ja parin viikon päästä käynkin sitten vaihtamassa korun lyhyempään ja pitäis helpottaa. Onko kellään antaa hyviä ohjeita, että miten selvitä siihen asti? Ruokavalio taitaa ainakin koostua ihan vaan mehukeitosta. Enemmän mua harmittaa se, että pussailua pitäisi vältellä:)

IMG_3573-001
IMG_3542-001
IMG_3588-001
IMG_3538-001
IMG_3584-001
IMG_3593-001

Tollaset asukuvat räpsittiin just ennen lähtöä. Jotain tollaista mulla oli torstaina festareilla päällä, plus tietysti toppatakki. Lisää asukuvia ja toivottavasti useampia postauksia olis lähiaikoina luvassa, sillä porukat on perjantaihin asti mun luona kyläilemässä ja yhdet kuvaustreffitkin oon sopinu.

Mitä tykkäätte asusta?

8 kommenttia:

  1. Ymmärsinkö mä tosta sun sivuhuomautuksesta, että kuvioissa on joku pussailtava kohde? ;) aww..
    Itsekin haluisin hypätä benjin vielä joskus, mutta eniten pelottaa se, et se naru alkaa "joustaa" liikaa ja päädyn pomppimaan holtittomasti edestakaisin siellä ilmassa. Tai sit se, että se menee semmosta hirveetä kiikun kaakun liikettä, josta mulle tulee paha olo. Vähä niinkuin viikinkilaivassa. Hei, ootko muuten menossa Ruisrockiin tänä vuonna? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo olihan se aika heiluvaa kyytiä, mut samalla niin siistiä:D en oo menossa ruissiin!

      Poista
  2. Toi toppi ei sovi sulle yhtään, näyttää ainakin puolet pienemmältä mitä varmaan pitäis olla..:(

    Mut huimaa että uskalsit ottaa molemmat korut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mun tissit on vähän liian isot tohon toppiin, toihan on vyötärön kohalta kuitenki melko löysä mut mun tissit on se ongelma:D

      Poista
  3. Superkaunis, eiköhän niitä pusailtavia oo jo jonossa kun tollanen ilmestys tulee paikalle! :D <3
    Ja ah benjihyppy, 5 vuotta sitten hypättiin Himoksella tandemina parhaan ystävän kanssa ja oli ihan kamalan järkyttävä kokemus, vaan aika kultaa muistot ja uutta hyppyä on suunniteltu.. :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mullaki on jo uus hyppy mielessä ja vähän korkeemmalta:D kiitos!<3

      Poista
  4. Minä ku otin kielikorun niin pystyin samana päivänä syömään jo pitsaa :D hahha. Pakko kysyä,ettö kummanko otit eka, napa vai kielikorun?

    VastaaPoista