12.6.2015

kattojen yllä

Moikka! Mä oon melko onnellinen just nyt. Aurinko paistaa, ja alkaa oikeesti tuntua kesältä. Oon maannu nyt parina päivänä biksut päällä kattoterassilla katsellen merimaisemia ja miettien, miten onnekas oon, että voin olla tässä ja nyt. Ei edes aamulla potuttanu herätä jatkuvaan remppamiehien meteliin, vaan päätin sen sijaan nousta hyvissä ajoin, käydä ostamassa mansikoita ja vanilja-suklaamurun makuista Skyriä (nam) ja nautiskella niitä auringonpaisteessa. Tänään oli välillä vähän viileää tuulen takia, mutta kyllä mä mun selän aika menestyksekkäästi onnistuin kärveltämään. Makasin pari tuntia pelkän viltin päällä kattoterassin lattialla, sillä siellä ei oo sellasia tuoleja, missä vois ottaa mahallaan aurinkoo. Sellainen on siis hankintalistalla! Oli jotenkin tosi ihanaa, kun sai olla ihan kaikessa rauhassa. Oon vähän ihmetelly, että eikö kukaan muu käy tuolla terdellä:D Sitäkin suuremmalla syyllä tuolla tulee varmasti vietettyä useampikin kesäpäivä, varsinkin näin vapaalla.

Huomenna olis luvassa yhdet kauan odotetut synttärikemut, joiden takia hankkiuduin jopa työvuoroista (ja kaikista mahdollisista lisistä mitä viikonloppuisin saa) eroon. Vielä olis yks työpäivä jäljellä, ennen ku mulla alkaa niin sanotusti loma. Virallisia lomapäiviä mulla on vaan neljä, mutta vapaata noin niinku muuten on yli kaks viikkoa putkeen. Sain tietää tosta eilen, ja olin heti ihan että apua, miten mä pärjään niin pitkään ilman töitä. Tulee ikävä! Toivottavasti ei iskis tekemisen puute.

Mua kyllä vähän hirvittää, että miten alkoholipainotteista tää alkukesä on. Juhlia juhlien perään, ja peräti viisi viikonloppua putkeen vapaana. Mutta kesällä se kuuluu asiaan! Täytyy vaan muistaa ravata salilla siinä välillä, ettei mene ihan ranttaliksi. Yhdet juhlat olis suunnitteilla myös teitä varten, mutta siihen palaan sitten myöhemmin. Mutta siis vihdoin olisi mahdollisuus treffata teidän lukijoiden kanssa! Can't wait:)

Nyt mä siivoon kämpän loppuun, teen ruokaa ja aloitan OITNB-maratoonin. Tätä on ootettu! Loppuun vielä yhdet julkaisemattomat asukuvat. Tollasta oli päällä viime viikonlopun juhlahuminoissa, oli kyllä huomattavasti kylmempi patsastella terdellä ku nyt:D

IMG_3350-001
IMG_3306-001IMG_3344-001
IMG_3318-001
IMG_3348-001
IMG_3363-001

Mitä tykkäätte asusta?

9 kommenttia:

  1. Mustat ja tummat sukkahousut ovat aika synkät kesään, mikset kokeilisi ihan ihonvärisiä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei sattunu olemaan yksiäkään ehjiä ihonvärisiä, mutta siis totta puhut!:)

      Poista
  2. Nätti toi hame,mistä oot hankkinu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hame on missguidedilta tilattu:) kiitos!

      Poista
  3. Kävitkö siellä liiketalouden amk pääsykokeissa? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en käynyt, olis ollu ihan ajan tuhlausta kun kyseinen ala ei kiinnosta mua:)

      Poista
    2. ite oon opiskellu liiketaloutta suuntautuen yritys- ja yhteisöviestintään, ja oon nyt töissä kirjottamassa yhessä yrityksessä. itsestä riippuu mihin töihin tradenomina lähtee:) !

      Poista