19.6.2015

kumisaappaissa

Heippa tyypit! Mä huitelen tän postauksen ilmestymishetkellä hyvin todennäköisesti jossain päin Himosta, toivottavasti hengissä ja hyvinvoivana. Mulla on ollu kokoajan etukäteen pieni pelko siitä, että jotain sattuu. Oon kuitenkin melko tapaturma-altis, ja tää on mun ensimmäinen juhannus sinkkuna seitsemään vuoteen, mikä saattaa lisätä menoa ja meininkiä entisestään:D Jospa kaikki sujuis kuitenkin ongelmitta ja hauskaa olis!

Ei mulla asukuvia kummosempaa tällä kertaa ole. Koitin keksiä etukäteen juhannuksen vaatetuksen, mikä todennäköisesti on tämä kuvissa näkyvä. Kolme päivää menee samaiset kumpparit jalassa, se on ainakin varmaa. Aiemmin oon huidellu aina balleriinoissa ja tennareissa kastuttaen jalkani ja likastuttaen ja rikkoen kenkäni. Ehkä kumpparit on vähän kestävämpi ja järkevämpi kenkävalinta! Sain tossa vähän aikaa sitten Polhem Pr:ltä kivan toimituksen, josta paljastui ei yhdet vaan kolmet kumpparit. Oon omistanu kumpparit viimeks joskus ala-asteella, joten todellakin oli jo aikakin ottaa sellaiset käyttöön. Kyseessä on siis legendaariset Nokian Jalkineiden Hai-saappaat, joita on vuosien varrella valmistettu todella monissa eri väreissä. Annetuista vaihtoehdoista mä päädyin näitten keltaisten lisäksi punaisiin ja oransseihin. Olis ollu siis kumpparit joka päivälle Himokselle, mutta sain Helsingissä pakkaillessani vaan yhdet mahdutettua matkalaukkuun. Keltaset ovatkin mun lempparit!

IMG_3492-001
IMG_3506-001
IMG_3464-001
2015-06-17
Kumpparit Nokia (saatu), hame Forever21, paita H&M ja kukkapanta Glitter (saatu)

Mitä tykkäätte mun festariasusta kumppareineen?


IMG_3501-001
Loppuun pakko laittaa kuva Ellistä, joka patsasteli tossa melkein koko kuvaushetken ajan oottaen, että joku heittäis poloiselle palloa. En kestä tota sen koiranpentukatsetta! Tän kuvan myötä ei muuta ku mahtavaa juhannusta kaikille♥

16 kommenttia:

  1. ihana asu!! hyvää juhannusta =)

    VastaaPoista
  2. Ihana asu! Mitä toi paita maksoi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en muista kyllä yhtään, jotain 10-15 väliltä ehkä:) kiitos!

      Poista
  3. Kumpparit on varmasti olleet tarpeen Himoksella. Ne kyllä parantaa festarikokemusta noin 100% jos on märkää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oli kyllä ihan hyödylliset siellä mudan keskellä!:D

      Poista
  4. Apua nyt mulle tuli mieleen, oltiin pe hypättiin kaverin kanssa benjiä (ei muistikuvia video kertonee kaiken :D) ja yhtäkkiä olit jonkun kaverin kanssa jonossa menossa meidän jälkeen hyppäämään ja taisin jotain tulla rupattelemaan haha ! :D toivottavasti oli hauska reissu =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä muistan ton! oli kyllä hauskaa, toivottavasti siellä kans:)

      Poista
  5. Hei ! Nyt löysin blogisi ,olet , ja olit ollut hieno festariasussa. Jos ajat autoa , niin Hai-saappaat on tosi hyvät autoilukengät:)

    VastaaPoista
  6. Möisitkö keltaiset hait?Tarve harrastuksen parissa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo valitettavasti myynnissä:)

      Poista
    2. Ok.kiitti kuitenkin! Olisimme voineet maksaa lähes uuden hinnan,koska täälläpäin ei ole keltaisia myynnissä!! Saimme teatterille kaupasta lahjoituksena ihan uusia mustia haita ,sekä lämpimällä vuorilla myös mustia hai-saappaita. VAIHTAISITKO??

      Poista