6.6.2015

teeth whitening by Zental

Heippa! Kiirettä on taas pitänyt vähän turhankin paljon lähinnä töitten suhteen. Mulla on pienoinen ongelma, enkä oo saanu kuvautettua yhtäkään asua viime aikoina. Periaatteessa olisin siis ehtiny postailemaan tauoilla, mutta materiaalia ei ole ollut. Vapaaehtoisia kuvaajia, anyone?:D Täytyy ottaa isompi satsi kuvia kerralla heti, kun vaan saan työnnettyä kameran jonkun käteen.

Onneks on kuitenkin olemassa muitakin aiheita kun kuulumiset ja asukuvat. Oon tässä kevään mittaan valkaissu hampaita ihan kotioloissa, ja joku saattaakin muistaa tämän postauksen maaliskuulta. Tuolloin testissä oli Swiss Clinicin kotikutoinen hampaiden valkaisu, joka toimikin oikein näppärästi. Pidin vähän aikaa taukoa valkaisuista, kunnes vähän aikaa sitten mulle lähetettiin Zentalin hampaiden valkaisuliuskoja testattavaksi. Mun ei oo pakko postata tuotteista joita blogin kautta saan, mutta nyt tuli kyllä palava hinku suositella näitä kyseisiä liuskoja teillekin.

Mun hampaiden taustasta sen verran (kaikkia menneisyyden oikomishoitoja sun muita lukuunottamatta), että kävin pari vuotta sitten ihan ammattilaisella valkaisemassa hampaani. Oon kuitenkin pepsi maxin suurkuluttuja, joka on tietysti vaikuttanu tulosten pysyvyyteen. Täytyy tehdä teille tässä vaiheessa myöskin sellainen paljastus, että käytin monta vuotta nuuskaa:D Eron jälkeen tuli onneks lopetettua se(kin) paha tapa, sillä kyllähän se käyttö hampaissa näkyi. Värjäymiä jäi hampaisiin sen verran, että niitä ei ihan hetkessä saa pois taiottua. Pikkuhiljaa ne on kuitenki alkaneet kadota, mitä nyt tolla laivareissulla tuli palattua hetkeksi vanhoihin pahoihin tapoihin, haha.

IMG_3168-001
IMG_3177-001

Sain tosissaan testiin liuskoja, jotka asetetaan sekä ylä- että alahampaisiin. Noita ei siis todellakaan edes huomaa silloin, kun ne suussa ovat. Kirvelyäkään ei siis oo ilmenny, eikä hampaitten valkaisumönjä ole maistunut ollenkaan. Ainoo huono puoli on, että kun liuskat ottaa pois, saa mönjät hinkata ihan kunnolla hampaista pois. Mä oon hinkannu ne pois joko pyyhkeellä tai sitten harjaamalla hampaat. Noita siis pidetään suussa 30 minuuttia kerrallaan, eli ei oo edes aikaa vievää hommaa:) Tulokset alkaa näkyä jo ensimmäisen käytön jälkeen, ja käytön myötä hampaat vaaleenee jopa 10 sävyä. Mä oon havainnu parhaaks yhdistelmäks käyttää noita liuskoja ja harjata sitten hampaat Pepsodentin White Now -hammastahnalla. Tulee kunnon pepsodenthymy sen jälkeen!

Miltä mun hampaat sitten näyttää nyt?

IMG_3189-001
IMG_3199-001
IMG_3225-001

Kulmahampaissa on vielä näkyvillä hieman värjäymiä mun vanhoista pahoista tavoista, mutta muuten kyllä oon enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen. Mulla on liuskoja vielä ihan mukavasti jäljellä, eli vielä valkoisempaan hammasrivistöön tähdätään:) Arvatkaa vaan oliko vaikeeta ottaa kuvia, sillä mun hammashymy on niin järkyttävä. Jatkossakin siis käsi suun eteen kun hymyilyttää, ihan sama miten valkee hammasrivistö suussa napottaa:D

Jos Zentalin hampaiden valkaisu kiinnostaa, niin mulla ois teille vinkki! Koodilla KEVÄT nimittäin saatte -15% alennusta Zentalin tuotteista. Esimerkiksi tuolla mun setillä on normaalisti hintaa 39,90e ja alennuksen jälkeen hinta tippuu 33,91 euroon. Jos siis valkeammat hampaat kiinnostaa, kannattaa ehdottomasti hyödyntää tarjous!

Jos tulee jotain kysyttävää valkaisusta, niin eiku vaan rohkeesti kommenttia tulemaan:)

EDIT:// Koodin KEVÄT kanssa on ollut teknisiä ongelmia, eli jos se ei toimi, niin koittakaa koodia HYMY!

17 kommenttia:

  1. Kiitoskiitoskiitos tästä! :) vielä sen verran että kestikö paketilla kauan tulla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. parissa päivässä tuli ainakin mulle:)

      Poista
  2. Vinkkinä, kannattaa käydä poistattamassa hammaskivi suuhygienistillä ennen valkaisua, lopputulos on tällöin parempi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. välttelen hammaslääkärissä käyntiä loppuun asti:D

      Poista
  3. Mihin asti tarjous on voimassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täytyy varmistaa asia, palaan tähän sitten!:)

      Poista
    2. tarjous on voimassa toistaiseksi, ainakin tämän kuun loppuun:) ja päivitinkin jo postauksen loppuun, että koodin KEVÄT kanssa on ollut ongelmia, eli jos se ei toimi niin testaa koodia HYMY alennuksen saamiseksi:)

      Poista
    3. Hyvä juttu, kiitos tiedosta! Voi odottaa palkkapäivään :D

      Poista
  4. Kuten aiempi ano sanoikin, nii nuo hampaiden välin kitit kannattaa käydä rapsuttelemassa suuhygienistillä pois nii tulee siistimpi yleiskuva hammasrivistöön :) ja en tiedä onko oikeesti todellista hyötyä, mutta itse olen cola ja muut happojuomat juonut itseäni viisaamman kehotuksesta pillillä (ei tule niin suoraa kontaktia etuhampaisiin :D)

    -M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mullaki on ollu tapana juoda pillillä, mutta sitten taas töissä esimerkiks tulee vedettyä pepsi maxia ihan pullon suusta:D

      Poista
  5. ois ollu kiva nähä ennen ja jälkeen kuvat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tiedän, arvaa ärsyttääkö ku en muistanu napata ennen-kuvia:(

      Poista
  6. Hassua nähä sun hampaat ku et ikinä hymyile hammashymyä :D mut joo ois tosiaan ollu kiva nähä ennen ja jälkeen kuvat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha joo hampaat pysyy kyllä jatkossakin piilossa:D

      Poista
  7. Olen aivan pöyristynyt nuuskaus paljastuksesta. Onneksi lopetit.

    VastaaPoista
  8. monta liuskaa muuten tossa paketissa on?

    VastaaPoista