27.7.2015

I could fall in love

Moikka! Postaan taas kivasti tälleen keskellä yötä. Päivät on täyttyny mistäpäs muustakaan ku töistä, mutta sen lisäks ihmissuhderintamalla on ollu vähän kaikenlaista, mikä on laskenu fiilistä tässä viime aikoina.

Mä oon niin kyllästyny sinkkuna olemiseen. Ei se itse sinkkuna oleminen, vaan kaikki se säätö siinä ympärillä. Pari kuukautta mulla oli juttua yhden ihmisen kanssa, ja ensimmäistä kertaa eron jälkeen satuin ihastumaan. Tavattiin tosi randomisti ja olin heti ihan fiiliksissä, että tästä vois tulla jotakin. Jotain hämärää siinä kokoajan oli, mutta koitin olla välittämättä. Niinhän siinä sitten kävi, että mulle selvis, että mua on viety ku pässiä narussa koko se aika. Kokoajan mulle on valehdeltu, ja taas kohdalle osui kusipää. En nyt voi asiaa sen enemmän avata, mutta oon niin ylpee itestäni, että nyt tein asioille vihdoin stopin. Turha tuhlata aikaansa, jos homma ei voi koskaan johtaa mihinkään ja jos kaikki on alusta asti ollu yhtä valhetta. Ei ne asiat tai ihminen siitä kuitenkaan muutu. Harmittaa vaan, että hommat ehti mennä niin pitkälle, että mun sydän saatiin särettyä niin sanotusti.

Nyt oon taas tyhjän panttina ja yksin. Mulla ei periaatteessa oo edes aikaa deittailla, mutta mä haluaisin silti. Deittien löytäminen vaan on ihan pirun vaikeeta. Joo oon tinderissä, mutta sen selaaminen vaan on todella puuduttavaa ja mua jotenkin ahdistaa koko sovellus. Yks päivä rohkaistuin laittamaan viestiä ja ehdottamaan tapaamista jo seuraavalle päivälle, mutta tyypistä ei sitten kuulunutkaan mitään sillon seuraavana päivänä. Ihan senkin takia mä haluaisin opiskelemaan, että sillon tapais uusia ihmisiä paljon helpommin. Ehdin tosi harvoin liikkua ihmisten ilmoilla ja oon muutenkin niin ujo, etten kehtaa randomisti vaan mennä juttelemaan. Baareissa iskeminen taas ei oo yhtään mun juttu. Ehkä mä ite teen tästä vaan tosi vaikeeta, en tiedä. Oon kyselly kavereilta ja tutuilta oisko niillä ketään sopivaa mulle mielessä, mutta ei löydy. Alan olla jo melko epätoivonen, pakko myöntää:D Mutta se näistä avautumisista, pidetään peukut pystyssä että mä vielä joku kaunis päivä löydän jonkun hyvän tyypin itelleni! Jos jollain teistä ois joku mulle mielessä, niin meiliä saa laittaa haha.

IMG_0337-001
IMG_0355-001
IMG_0370-001IMG_0372-001
IMG_0341-001
IMG_0360-001

 
Tollasta vedin päälle tiistaina, jolloin oli yks niistä tän kesän harvoista auringonotolle sopivista päivistä. Kattoterdellä tulikin sitten viihdyttyä koko päivä, lisää lämpimiä kelejä kaivataan!

Mitä tykkäätte asusta?

50 kommenttia:

  1. Ei sun tarvii seurustella että voit olla ilonen elämästä :D ois kiva totta kai tietää että mitä tossa on tapahtunu, itellä myös paljo kokemuksia, mutta sinkkuna on vapaa tekemään mitä huvittaa ha nuoriahan tässä ollaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tähän tapaukseen liittyy muitaki osapuolia, minkä takia en rupee sen tarkemmin avaamaan:) joo on sinkkuna olemisessa kyllä puolensa, mutta mä vaan oon enemmän seurustelevaa tyyppiä.

      Poista
    2. Niimpä ihmisiä on erilaisia eikä kaikki "nauti" sinkkuudesta

      Poista
  2. Öö sun elämä näyttää riippuvan niin paljo liikaa miehistä. Mitä jos ensin nautit ja opit olemaan yksin ja sit vasta hommaat miehen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei sitä miestä niin vaan "hommata"varsinkaan jos on ongelmia luottaa ja kusipääjätkiä riittää...

      Poista
    2. onhan toi joo ihan totta, että pitäis ensin oppia olemaan yksin:) mutta se miehen hommaaminen onki sitten urakka erikseen

      Poista
  3. Valitettavasti kusipäitä riittää, tsemppiä!

    VastaaPoista
  4. Kiva mekko kyllä! Näkyykö herkästi alusvaatteet (pikkarit) läpi ? Rajat yms.

    VastaaPoista
  5. Voi hitto Senja ikävä kuulla että tossa kävi noin :/ voin kyllä samaistua tohon sun tilanteeseen,sillä itekkin erosin ekasta pitemmästä seurustelusuhteestani viime elokuussa,kohta tulee siitä vuos täyteen ja mua kans oikeesti suoraan sanottuna vituttaa etten oo löytäny vieläkään ketään,kerkesin kyllä talvella ihastua mut täysin väärään tyyppiin,joka osottautu ihan kusipääks just niinkun eksänikin meidän suhteen loppuvaiheilla mut mie vaan silti pidin siitä viimeseen asti kiinni kynsin ja hampain.mulla oli sillon ennen eroa ja eron jälkeen ihan helvetin rankkaa ja mun itsetunto kärsi tosi paljon koska tää mun eksä haukku mut ihan lyttyyn vaikka sillon ku alettiin seurustella se oli tosi ihana mulle ja kehu mua ja sano että rakastaa mua enemmän ku mitään eikä koskaan haluu menettää.no toisin kävi ja ja jätkä hylkäs mut kylmästi selittämättä ees kunnon syytä.tutustuin siihen samassa amiskassa ja eron jälkeen kauheinta oli sillon ku näin sen koulussa esim ruokalassa,olis tehny aina vaan mieli lähtee vittuun sieltä ettei tarviis nähdä sitä ja ettei se näkis miten paskana oon meidän erosta.onneks lopulta poistin tyypin kokonaan mun elämästä,kaikki viestit yms mitkä toi muistoja mieleen ja kyllähän se vähän helpotti mut mielessä se on silti edelleen joka päivä ja joskus vieläkin itken sen perään ku mua harmittaa niin paljon että se päätty silleen.aina ku käyn nukkuu nii muistelen vaan sitä miten ihana oli nukkuu yhessä sen vieressä ja siks tää mun nykyinen kämppä missä oon nyt koko mun amiskassa opiskelun ajan asunu on alkanu ahdistaa mua just niiden kaikkien muistojen takia nii en tiiä onko järkee ettiä tässä vaiheessa toista kämppää ku opiskeluja tossa loulussa on mulla enää vuos jäljellä..tää nyt meni tämmöseks ihme romaaniks mutta pointti oli kertoo sulle että ymmärrän sua ja nyt vihdoin eistyin kertoo sulle mun omankin kokemuksen,oli tarkotus kertoo tosta sulle jo sillon talvella sun eron aikoihin js taisin jonkun tsemppikommentin sulle sillon laittaa mut en tällasta yksityiskohtasempaa.tsemppihalit sulle nyt vaan Senja ja en nyt keksi muutakaan ku että koita jättää seurustelusta stressaaminen vähemmälle,itekkin yritän pikkuhiljaa ja keskity just niihin kaikkiin kivoihin juttuihin,nää kavereita jne.mulla on kaverit auttanu paljon tähän erosta selviytymiseen mut niinku kerroin tossa aiemmin nii eipä tää vielä oo täysin helpottanu.mut kuitenkin nyt vaan pää pystyyn nainen,sie oot tosi kaunis ja varmasti ihana ihminen muutenkin,toivon että löydät vielä jossain vaiheessa jonkun joka sut oikeesti ansaitsee,onneks niiden kusipäiden joukosta löytyy myös hyviä tyyppejä.kaikesta huolimatta Senja hyvää kesän jatkoa sulle ja kaikkee hyvää muutenkin! t: Sara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oivoi, kuulostaa kyllä ikävältä :s mutta ite oon oppinu nyt sen, että oikeesti aika parantaa haavat ja lopulta sä et edes ajattele sun eksää jatkuvasti. ja sekin tekee paljon, että hankkiutuu just kaikista muistoista eroon ja vaihtaa kämppää yms niinku mäki keväällä tein. tsemppihalit hei sinnekki ja kiitos tosi paljon kommentista!♥

      Poista
  6. Hei tulikohan mun pitkä kommentti äsken? Jos tuli kaks kertaa nii poista se toinen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin arvelinkin,ku oon vähän tampio puhelimen kanssa :D jännä miten muuten ei jaksa yleensä pitkiä romaanikommentteja esim koneella kirjottaa päivällä,mut sit aamuyöllä silmät ristissä tulee paljon asiaa mieleen ja montakymmentä riviä tekstiä ja tähänkin postaukseen oon jo monta kertaa kommentoinu,mut minkäs teet ku tään postauksen aihe on tällä hetkellä niin lähellä omaa sydäntä ja varmasti monet kamppailee samojen juttujen kanssa mut pakko vielä lisätä,että oot kyllä Senja hemmetin rohkee nainen ku uskallat puhuu blogissas vaikeistakin aiheista,etkä sorru samaan paskaan mihin valitettavan monet bloggaajat nykyään,eli esittää että elämä ois aina täydellistä ja ruusuilla tanssimista,vaikka kaikki kyllä tietää sen totuuden,ettei tosiaankaan ole.Tää sun blogi on niin aito,että hyvällä fiiliksellä aina tulee lukee vaikka välillä oliskin vakavampaakin asiaa mut se kuuluu elämään :)

      Poista
    2. kiva vaan, että tulee pitkiäkin kommentteja! ja hei kiitos sulle tooodella paljon♥

      Poista
  7. Senjaaa, paras lääke on yksinkertasesti lakata etsimällä etsimästä. Nauti elämästäsi tässä ja nyt, sä ehdit kyllä seurustella. Ja tiedä vaikka kun jätät epätoivoisen miehen etsimisen, se one and only tuleekin jossain vastaan :) mä kun päätin jättää miehet ja nauttia itsenäisyydestä niin pamahti nykyinen mieheni vastaan! Toi on asia mistä on turha stressata, nauttien vaan eteenpäin 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi on kyllä totta, silleen mä ton mun edellisenkin ''säädön'' löysin, etten varsinaisesti ettiny:) kiitos!

      Poista
  8. Mistä tuo hame on? Tosi kiva asu! :)

    VastaaPoista
  9. Seurustelin pari vuotta, jonka jälkeen pari vuotta sinkkuna. Toi parisuhde oli sellane joka romutti ja muutti minut ihan totaalisesti eri ihmiseksi. Yritin ton kahden vuoden sinkkuilun aikana uusia juttuja, eikä niistä mitään tullut. Osittain varmaan siks että ne miehet ei sopinut mulle, mutta myös siks että en ollu sinut itteni kanssa. Kannattaa katella ihan rauhassa, sulla ei oo mitään hätää. Nyt oon ollu parisuhteessa puoli vuotta ja ai kuinka mä välillä kaipaankaan niitä sponttaaneja ex-tempore lenkkeilyjä/tapaamisia uusien ihmisten kanssa. Mut tsemppiä miesjahtiin, olet niin kaunis että löydät varmasti ihanan miehen rinnalle :)

    VastaaPoista
  10. Wau mikä booty :)!! Oot upee, ihan kaikin puolin :)!!

    Anna itsellesi aikaa, ihmisen on hyvä osata olla myös yksin. Kyllä joku ihana vielä vastaan tulee <3

    VastaaPoista
  11. Mistä tollasia hameita saa? :0

    VastaaPoista
  12. Ihanaa kun joku sanoo tän ääneen!! Mulla ihan sama ongelma, haluisin kovasti suhteeseen mut sen toisen osapuolen löytäminen on äärettömän hankalaa. Baarista mukaan lähtee aina vaan varattuja ''sinkkumiehiä''ja tinderin kanssa oon luovuttanut jo ajat sitten.. Niin turhauttavaa vaikka joo joo, nuoria ollaan ja elämä edessä mutta silti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ja mä en ees haluu iskee baarissa ketään, ku siellä miehet on jonkun ihan muun ku suhteen perässä:D

      Poista
  13. unohda vaan kaikki mieshommat ja keskity vaan itsees ja työntekoon ja ystäviin! tosi suuri osa kaikista järjestetyistä treffeistä menee mönkään, tarkoitan siis että jos kaks tuntematonta ihmistä pistetään heti yhteen sillä ajatuksella että tästä nyt pitäis jotain romanssia kehittää niin aika hyvä tuuri saa olla että sen ihmisen kanssa olis vielä viiden vuoden päästä yhdessä :D kannattaa mielummin ottaa tavotteeksi uusien kavereiden hankkiminen, miehiäki ku tapaat niin ihan rennosti ilman mitään romantisoituja ajatuksia ja tutustua kaveripohjalta aluksi! + mitä enemmän kavereita, sitä enemmän tapaa uusia ihmisiä :D

    VastaaPoista
  14. Just olin tulossa kommentoimaan, että näin sut eilen keskustassa halailemassa jonkun jätkän kanssa! Oliko sama tyyppi kyseessä?

    VastaaPoista
  15. Heippa! Ajattelin kysyä tiedätkö sä asiasta tai pystytkö selvittään. Mut voitin sen summerheatin vipin sun arvonnasta ja sieltä oltiin silloin 9pv? Yhteydessä sähköpostitse ja pyydettiin osotetta että he lähettävät sen tulemaan. No edelleen olen ilman kyseistä korttia ja summerheatit loppuvatkin jo pian!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko ollu sinne päin takas yhteydessä? laita mulle vaikka meiliä, niin voin kans kysellä ku en nyt tiiä kumpi voittajista oot:)

      Poista
  16. Anna aikaa, etsimällä etsien tuskin löydät sitä oikeaa. Yksinäisenä ja epätoivoisena sitä saattaa ottaa sellaisen kumppanin, joka myöhemmin osoittautuu "huonoksi", tai itselle vääränlaiseksi, koska suhde on aloitettu epätoivoisena ja kenties kiirehtien. Maailma on pullollaan kusipäitä. Esim. Kusipäitä, jotka seurustelevat ja esittävät sinkkua. On myös niitä, jotka käyttävät rahallisesti hyväkseen tai jopa niitä, jotka näyttelevät ihanaa, jotta saavat majapaikan. Hyväsydämisiä ihmisiä on helppo huijata. Kusipäät ei tästä maailmasta lopu. Heidän seastaan vaan on löydettävä se hyvä mies. Niitäkin on, usko pois. Anna itsellesi aikaa, olet vasta eronnut, nauti itsenäisyydestä ja rakasta ensin itseäsi, pian rakastat myös jotain toista. Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, tosi helposti tulee oltua jonkun kanssa vaan siks, että olis edes joku. kiitos paljon!<3

      Poista
  17. Voi ei :/ Muistan itsekin käyneeni samoja fiiliksiä läpi kun edellisen kerran olin eronnut. Se lähti vähän lapasesta ja ihastuin just noihin kusipäihin. Tuntui etten ikinä löydä ketään ja baaristakin ne miehet halusi aina jotain ihan muuta kun seurustella.. Sitten kyllästyin siihen, etten muka osaa nauttia elämästä ilman miestä ja päätin että nyt unohdan kaikki miestenjahtaamiset, keskityn omaan elämään ja onnellisuuteen. Siitä meni n. kuukausi niin tapasin nykyisen mieheni. Uskon, että kun unohdin kaikki paineet miesten etsinnästä niin tutustuin helpommin uusiin ihmisiin ja olin aidosti oma itseni. En myöskään asettanut uudelle suhteelle paineita alussa ja kaikki etenikin tosi luonnollisesti ja helposti. Sä oot Senja kaunis ja fiksu nainen, ihan varmasti löydät vielä hyvän tyypin vierelles. Yritä olla stressaamatta asiaa :) Tiedän, helpommin sanottu kun tehty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no joo niinhän se menee kieltämättä:D kiitos hei paljon!

      Poista
  18. Onko kyseessä E:llä alkava henkilö?

    VastaaPoista
  19. Mulla kävi samoin kun päätin unohtaa kaikki miehet niin nykyinen mieheni tuli vastaan. Eli paras lääke on elää tässä ja nyt eikä turhaan ressata tollasta. Oot upea ja löydät vielä joskus miehen joka osaa arvostaa sua :)

    VastaaPoista
  20. Upee asukokonaisuus, oih♥ Ootko muuten niille Weekendeille tulossa? Saako tulla moikkailemaan jos tuut? Vaikutat niin mukavalta ja samanhenkiseltä tyypiltä hih. Tsemiä elämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon joo tulossa, ja tottakai saa ja pitääkin tulla moikkaa! kiitos♥

      Poista
  21. Aivan kuin omasta suusta koko teksti! Varmasti löydät sen oikean! Ja niinkuin itse ajattelen..mitä pidempään joutuu yksinäisyydestä kärsimään, sitä enemmän arvostaa sitä oikeaa kun se kohdalle sattuu!

    VastaaPoista
  22. Jos tää on se tyyppi josta sillon puhuit summerheat iltana niin tosi harmillista, että sä päätty noin.. Älä välitä, ansaitset parasta. Okei helpompi sanottu kuin tehty, mutta oikeesti oon itekin nyt tajunnut että mullakaan ei oo aikaa uudelle seurustelusuhteelle ja että on hyvä oppia olemaan yksin. Kyllä se sitten sattuu kohdalle kun sitä vähiten odotat. :)

    VastaaPoista
  23. Mä tässä lueskelin sun vanhoja kirjotuksia ja tää jotenkin kolahti muhun! Mä surustelin nelisen vuotta on/off tyyliin eksän kanssa ja sitte ku se lopullinen ero tuli nii oli kyllä helvetin vaikeeta ja varmaan pari vuotta haikailin sen perään. Siinä oli muutamia laastarisuhteita mutta silti aina ikävä ja kaipaus oli. Jossain vaiheessa heräsin kuitenki todellisuuteen ja tajusin, että en mä kaipaa enään sitä mun eksää vaan sitä läheisyyttä ja parisuhdetta. Sitte alko epätoivonen miehen etsintä joka ei tuottanu millää tavalla tulosta. Ja nyt ku miettii niin hyvä niin, sillä sitte ku lakkasin ettimästä nii se osu kohdalle. Yks muutamia vuosia sitten tavattu ihminen, jonka kanssa oltiin kavereita silloin, tuli ihmeellisten sattumien kautta takasin mun elämään ja tossa se edelleen on. Asutaan yhdessä ja kihloihin mentiin kesäkuun alussa enkä vois onnellisempi olla :) pointti tässä kommentissa oli varmaan se, että kyllä se oikee tulee eteen ku sitä vähiten odottaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaw, ihana kuulla, että sulle kävi noin hyvin! pidetään peukut pystyssä, että sama oottais muaki jossain vaiheessa:) kiitos paljon!

      Poista