13.7.2015

I'm not just one of your many toys


Huomenta! Täällä sitä istutaan taas junassa. Jotenkin ihanaa päästä taas kotiin kauas kaikesta draamasta, mitä Iisalmessa käydessä tuntuu aina riittävän. On aina vähän ku palais menneisyyteen, kun siellä käy. No mut uudet kuviot ja paluu mun ''uuteen'' elämään onneks oottaa, eikä tällä hetkellä edessä oleva työputkikaan potuta yhtään. Vielä ku aurinko paistais ja lämpötilat nousis, niin kaikki ois paremmin ku hyvin!

Oon saanu tässä viime aikoina aika kivasti materiaalia postauksia varten. Tarkoitus oli pyhittää junamatka täysin nukkumiselle, mutta tässä mä läppärin ääressä istuskelen. Meni vissiin myöhään taas viikonlopun riennoissa, sillä rupesin nukkuu eilen jo yhdeltätoista. Minä, yhdeltätoista:D Eiköhän se unirytmi tästä töitten myötä taas palaudu yötä myöten valvomiseen ja päivisin nukkumiseen.
 
IMG_0037-001
IMG_0017-001
IMG_0028-001
IMG_0036-001
IMG_0011-001
IMG_0042-001

Tollasta mulla oli päällä perjantaina, jolloin vietettiin vähän äiti-tytäraikaa. Vedin pitkästä aikaa korkkarit jalkaan (muuallakin ku töissä), eikä tehnyt ees tiukkaa. Okei kiilakorot on niin helpot, että niillä jaksaakin kävellä vaikka kuinka pitkään. Ja ajaa autoa! Tulipa myös kuultua jotain, mitä mulle ei koskaan ennen oo sanottu: oon pitkä! Haha pituuttahan multa löytyy 160cm, mutta kai mä sitten korkkarit jalassa muutamaa senttiä pidemmän äitini rinnalla näytin hujopilta. Hauskaahan toi vaan oli, varsinkin ku mulle kuittaillaan aina siitä, miten lyhyt ja ''fyysisesti rajoittunut'' mä olen:D

Mitä tykkäätte asusta?

14 kommenttia:

  1. oot kyllä upea ja hehkut kuvissa :) ootko aatellu tekeväsi joskus postausta pidennyksistäsi tai hiustenhoidosta, täällä ois yks kiinnostunut ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm vähän hankala aihe, ku en mitenkään kummemmin hoida mun hiuksia:D mut katsotaan jos keksisin jotain jossain vaiheessa, kun pitää taas nostaa teippejä. kiitos!:)

      Poista
  2. Ai vitsit, mikä rusketus ja muutenkin todella kaunis asukokonaisuus ♥ Oon ihan uudelleen koukuttunut sun blogiin!

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä kaunis! Mistä tuo hame on ja käytätkö shortseja tms sen alla?:-) musta tuntuu et tuullessa vois käydä köpelösti ja siks tommosten hameiden käyttö vähän jäänyt vaikka noista pidänkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hame on gina tricotista joskus viime vuonna ostettu:) en käytä mitään siellä alla, mut toi on musta sen verran jäykkää materiaalia, et ei se tuulessa lähde hulmuamaan. kiitos!:)

      Poista
  4. Oi miten upee oot! ihanan hempee asu ja siis en tajuu miten sie onnistut näyttää niin sädehtivän kauniilta aina :D toi sun uus tukkakin on kivan luonnollinen :)

    VastaaPoista
  5. ihan sika kiva yhdistelmä toi hame ja paita :) ja kaunis olet!

    VastaaPoista
  6. Upea! :) Vaaleet värit korostaa sun rusketusta ja hiukset näyttää myös mielettömän hienoilta, wau! :)

    VastaaPoista
  7. Pääsitkö sä minnekkään kouluun? 😊

    VastaaPoista