7.7.2015

thinking I'm falling better I'll run

Huhhuh miten tapahtumarikas viikonloppu on taas takana! Tuli hypättyä mm. junaan kohti Hämeenlinnaa Irinan kanssa, tanssittua jalat kipeiks ja rakoille, juotua ihan liian monta shottia, syötyä ensimmäistä kertaa ikinä Nutellaa, hajotettua puhelin kesken videon kuvaamisen, kuvattua miljoona toinen toistaan typerämpää kännivideota ja niin edelleen. Videoiden lisäksi puhelin täyttyi kuvista, joten palataan viikonlopun ja viime viikon tunnelmiin viikkokatsauksen merkeissä seuraavassa postauksessa.

Tänään nukuin kolmeen asti viikonlopun univelkoja kuitaten ja äsken tulin töistä kotiin. Vielä ois pari päivää töitä jäljellä ennen muutaman päivän vapaita, jolloin suuntaan Iisalmeen juhlistamaan mm. mun siskon baby showereita ja Olusia. Tulevan viikonlopun jälkeen oon (onneks) töissä vähän pidempiä putkia, joten tää jatkuva juhliminen saa hetkeksi jäädä. Maksa kiittää!

Anni oli mun luona viime viikolla muutaman yön, ja räpsittiin parit kuvat sinä aikana. Tällaista oli päällä perjantaina!

senja-077
senja-048
senja-099
senja-074
senja-060
senja-097
senja-122
senja-123
senja-124
Lippis ja tennarit Defshop (saatu), hame Missguided ja toppi Topshop

Aloitettiin aamu kattoterdellä makoilessa, ja myöhemmin suunnattiin rantsulle. Siks mulla pilkottaa bikinit tuolta alta, hups! Lähetti toi just sopivasti ennen vaatetuksesta stressaamista Defshopin paketin, josta kuoriutui mm. kuvissa näkyvät Vanssit ja Adidaksen lippis. Yllättävän sporttisiin valintoihin päädyin! Oon tosi huono käyttämään hattuja, mutta nyt täytyy kyllä myöntää, että lämpesin tolle lippikselle ja kovaa. Täydellinen huonon hiuspäivän ja juurikasvun peittämisen pelastus! Oisin halunnu Conversen tennarit, mutta koska koot oli loppu, päädyin Vansseihin. Ei ollu mikään paras yhdistelmä kesän tähän asti kuumin päivä ja uudet kengät, on meinaan jalat melko rakoilla tällä hetkellä. Jouduinkin ostaa uudet kengät Hämeenlinnasta kesken illan, koska kävely oli yhtä tuskaa. Piti ottaa vielä yhtä kokoo isommat kengät kun normaalisti, sillä mun jalat oli niin turvonneet. Lopulta piti huidella about koko viikonloppu ilman kenkiä, koska kaikki mun kengät tuntuu hiertävän nyt jostain kohtaa:D Yhdessä vaiheessa mulla oli yhteensä kuus laastaria jaloissa, ihan mielenkiintoinen näky.

Mitä tykkäätte asusta?

5 kommenttia:

  1. Tosi kiva ja raikas asu! Ihana yhdistelmä naisellisuutta ja sporttisuutta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo mä kans tykkäsin tollasesta sekotuksesta:) kiitos!

      Poista
  2. Cute sneakers :)
    BLOG M&M FASHION BITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    VastaaPoista