15.7.2015

week 28

Hellurei! Alottelin tässä just töissä kirjottelee tätä, kun huomasin, että kotona aiemmin valmiiksi tähän postaukseen lisäämäni kuvat ei näy. Avasin blogin - sama homma kaikkien kuvien kanssa. Kauhee paniikki iski, mutta ilmeisesti vika oli Flickrin päässä. Kävin jo mielessäni kaikki kauhuskenaariot läpi siitä, että joudun lisäämään tuhannet kuvat blogiin uudestaan jonkun muun palvelun kautta. Ja sehän onnistuisikin tosi näppärästi tälleen töistä käsin, not:D Mutta kaiken pitäis luojan kiitos toimia taas normaalisti.

Näin alkuun kaipaisin teidän apua! Mulla olis nimittäin hakusessa liput (yhdelle hengelle eli itselleni) Weekend Festivaaleille. Tiedän, ajoitus on mitä mahtavin ja tiedän, liput on jo loppuunmyyty. Huuto.netissä niitä näyttäis vielä olevan, mutta en tiedä, miten luotettavia myyjiä siellä on. Hinnalla nyt ei oo niin kamalasti väliä (on sillä vähän), mutta haluaisin olla varma, että en joudu huijatuksi, kun kyseessä on kuitenkin suhteellisen suuret rahasummat. Siispä kysynkin teiltä, olisiko kellään myydä mulle kahden päivän lippuja, tai löytyykö tuttua, jolla olisi liput myynnissä? Kiitos tosi paljon jo etukäteen, jos joku voi auttaa! Mulle voi laittaa asiasta sähköpostia osoitteeseen senjaau@gmail.com :)

Sitten itse asiaan, nimittäin viikkokatsaukseen. Tältä näytti mun viime viikko!

3-001
1. Tällaset ''kunniakirjat'' komeilee töissä meidän taukohuoneen seinällä. Menin siis rikkomaan vähän ennätyksiä, ja onnistuin olemaan kaksi kuukautta täysin virheettä! Yleisimpiä virheitä meillä on ruletissa kuulan lentäminen pois kehältä tai no-spin, ja blackjack-pöydissä puolestaan korttien skannausvirheet. No mutta se virheettömyyden juhla loppui kuitenkin ''lyhyeen'', sillä enkö vaan lomalta palattuani onnistunut heittämään kuulan päin seinää:D Lähes virheettömyyden lisäksi mulla on menny ilmeisesti muutenkin ihan hyvin, sillä mut palkittiin toiseks parhaana juontajana viime kvartaalilla. Meillä palkitaan siis kolme parasta juontajaa aina kolmen kuukauden välein, ja virheiden lisäksi palkitsemiseen vaikuttaa mm. yleinen pelinhoito ja monien muiden asioiden summa. Jee! Ja haha, oon saanu töissä lempinimen Seija Heluna Irmeli. Pitkä juttu! 2. Tällasen vauvelin vierestä mä sain lähes kolmen viikon ajan herätä. Ihan parasta köllötellä kainalokkain aamuisin, arvatkaa vaan tuliko nyt ikävä. 3. Vedettiin töissä kaikki päähän ''bandanat'' ja pitihän se ikuistaa. 4. Pitkästä aikaa punaista huulipunaa, pitäis käyttää oikeesti useamminkin!

31-001
1. Koitin paiskia kovasti hommia junassa, mutta olihan se hieman hankalaa ilman pöytää. Kaikki normaalit lemmikkipaikat oli täynnä, ja jäljellä oli vain yksi isoille lemmikeille tarkoitettu paikka isommalla jalkatilalla. Noo Irinahan on kaikkee muuta ku iso, mutta ei ollu vaihtoehtoja:D 2. Irina ei kauheesti viihdy junassa, ja nytkin oli pientä panikointia välillä havaittavissa. Joka kerralla matkat on menny kuitenkin yhä paremmin:) Ainoo hankala oli se kun lähdin käymään ravintolavaunussa ja vessassa, Irina meinaan koitti väkisin lähtee mun mukaan. 3. Käytiin äitin kanssa syömässä oikein kunnolla, siitä tulossa lisää juttua ens kerralla! 4. Bloggaaja työssään. Oli kyllä näky, ku oltiin äitin kanssa molemmat kamerat ja kännykät ojossa. Mun äitikin nimittäin perusti tossa jossain vaiheessa blogin mun innoittamana:D

32-001
1. Sovituskopissa piti ottaa kuva ja kysellä kaverilta että to buy or not to buy. Vastaus oli että ehdottomasti, ja hyväksi hankinnaksi toi mekko osoittautuikin. Toi oli mammamallistoo, mutta mikäs siinä:D 2. Tarttui sieltä h&m:ltä sitten vähän muutakin mukaan. Mutta yhtä vaatekappaletta vaille kaikki oli alennuksessa ja tosi hyviä löytöjä kaikki! 3. Piti laittaa Olusten kunniaksi vähän metallitatuointeja käsivarsiin. Nää metallitatuoinnit on Defshopilta saatuja, laitan tarkempaa kuvaa toisella kertaa! 4. Halusin lähtee kivoihin maisemiin räpsimään uutta bannerikuvaa äitin kanssa. Iskä lähti kuskiksi ja keksittiin sille hyvä roolikin, nimittäin se tuli puhaltaa sivuun saippuakuplia. Harmi vaan, että tuuli oli sen verran kova, että mitään kivoja saippuakuplaotoksia ei saatu. Materiaalia seuraavaan ''epäonnistuneet asukuvat'' postaukseen saatiin sitten siitäkin edestä! Ja piti tietysti laittaa iskä räpsimään behind the scenes -materiaalia kun se paikalla sattui kerta olemaan. Aika huiput porukat mulla vai mitä!

33-001
1. Perjantai-ilta meni rennosti saunoessa, sohvalla loikoillessa ja ehkä pari siideriäkin tuli otettua. Miten söpö voi koira oikeesti olla! 2. Haha löysin mun huoneesta Suosikin vuodelta 2010, jolloin pääsin ihan lehteen asti. Aatella, että tostakin on jo viis vuotta! 3. Viimeaikaisia meikkihankintoja, eli The Nudes -paletti Maybellinelta, Seppälän kulmaväripaletti sekä tekoripset Seppälästä myöskin. 5/5 kaikille noista! 4. Valmiina!

34-001
1. Haha etittiin äitin kanssa vauvakuvia Baby Showereita varten, ja tällanen ihanuus löytyi musta. Mä en kestä, miten ruma lapsi voi oikeesti olla!:D 2. Irina hurmas Baby Showereilla kaikki vieraat, voi pientä. 3. Ensimmäinen yhteiskuva tädin mussukan aka Herneen kanssa. Siellä se malttamattomana mahassa jo potkii! 4. Pitihän se viinipullo korkata ennen Olusille lähtöä.

35-001
1. Baariin lähdössä, aika muikee ilme! 2. Dagen efter ja kukas muukaan kainalossa ku Irina. 3. Mun siskon koira Pinja oli myös Iisalmessa, naurettiin että se näyttää enemmän darraselta ku minä noitten sen vuotavien silmien kanssa:D 4. Leppoisaa sunnuntailoikoilua.

PS. Jos itsesuunnitellut kuoret puhelimelle kiinnostaa, niin saatte Caseapp.fi -sivustolta 20% alennusta koodilla SENJA20!

10 kommenttia:

  1. Pakko kyllä muistuttaa kui hyvä blogi sulla onkaan, oon ihan koukussa! P.s ootko jo ottanu snapchatin käyttöön? Ois kiva seuraa sua sielläkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on joo snapchat muttei käytössä, sillä en tiedä miten sitä käytetään!:D eli nää postaukset toimii vähän snapchatin korvikkeena. ja hei kiitos tuhannesti!:)

      Poista
  2. Sun porukat on ihan mahtavia! :D Oon lukenu sun blogia nyt aikalailla viisi vuotta ja oot pysyny koko ajan ihanan aitona ja omana ittenäs, mä arvostan. :) Jatka samaan malliin! ♡

    VastaaPoista
  3. kiva blogi sulla! :) mulla on toi vihree hm hame myös, tosin en oo vielä päässyt käyttämään sitä koska suomen kesä ja tuntuu etten tiedä / vaatekaapista ei löydy mitään mitä pukea sen kanssa ....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä ainakin aattelin yhdistää sen jonkun ihan simppelin mustan tai valkeen yläosan kanssa:) kiitoksia!

      Poista
  4. Ei voi olla viitä vuotta tuosta jutusta! :D Ihan vasta muistan ku tuo lehti ilmesty, apua mihin tää aika menee... Ja noi meikkihankinnat on tosiaanki 5/5 kaikki!

    VastaaPoista
  5. Haha hauska että äitiskin innostunu blogihommista! Pääseekö sitä blogia kurkkaamaan ja jos pääsee niin mistäs osoitteesta? :)

    VastaaPoista