9.8.2015

I live my day as if it was the last

Hellurei! Weekendeistä ois nyt sitten just ja just selvitty. Kyllä huomaa tän hetken olotilasta, että on tullu juhlittua kaks päivää putkeen. Onneks varauduin vapaatoiveita tehdessä pyytämään vielä huomisenkin vapaaks:D Ehkä nyt vois rauhottua vähän tän juhlimisen kanssa!

Olin nyt siis ensimmäistä kertaa Weekend Festivaleilla, enkä oikeestaan tienny, mitä odottaa. Alueelle sai jonottaa ihan kiitettävän pitkään molempina päivinä, mutta oli se sen arvosta. Esiintyjiä ei tullu katottua perjantaina oikeestaan ollenkaan, sillä olin kokoajan eksyksissä haha. Asiaa ei auttanu yhtään se, että yhteydet alueella ei pelittäneet juuri ollenkaan. Mutta joo, sää kyllä suosi ja seurakin oli mainioo! Jatkettiin molempina iltoina tosiaan Summer Heattiin, mikä oli erittäin hyvä valinta jonottamisen välttämiseksi. 

Mitään varsinaisia asukuvia mulla ei kummaltakaan illalta ole, mutta siis perjantaina päällä oli edellisessä postauksessa nähty vaatetus. Lähdettiin liikenteeseen jo joskus ennen kolmea ja koska olin ollu edellisenä iltana töissä, ei tullu herättyä kauheen aikasin. En siis ehtiny stressata vaatevalinnoista sen kummemmin. Eilen oli vähän sama homma, ja eilisen asusta löytyykin kuvaa Instagrammista. Instasta löytyy myös pari muutakin kuvaa viikonlopulta, ja Snapchattiin kuvaamieni videoidenkin perusteella tais mennä lujaa. Mä niin arvasin, että tuun aina kännissä postaamaan sinne jotain tyhmiä videoita!:D

Mutta ei sen enempää Weekendeistä, toivottavasti ens vuonna uusiks! Tähän väliin yhdet asukuvat olkaas hyvät.

IMG_0506-001
IMG_0514-001
IMG_0523-001
IMG_0503-001
IMG_0525-001
IMG_0491-001
IMG_0513-001
IMG_0528-001
Toppi H&M, farkut Cubus, laukku Fashionroom (saatu) ja kengät Dinsko 

Edellisessä postauksessa poistuin mukavuusalueelta hiusten suhteen ja tällä kertaa vuorossa oli farkut. Ei varmaan keltään mun blogia enemmän seuranneelta ole mennyt ohi, että mä en käytä farkkuja koskaan. Nyt koitin niitä kuitenkin Essin suostuttelun myötä, ja nehän näytti ihan kivalta! Olo farkut jalassa on kuitenkin aina tukala, eli mitään farkkutyttöä musta ei tainnu vieläkään tulla.

Mitä tykkäätte asusta? 

8 kommenttia:

  1. Voi vitsi kun yritin sut bongata weekendeiltä lauantaina! :) sit viimein kun luulin näkeväni sut ja menin jo kysymäänkin että "ootko sä senja?" niin tyttö olikin joku muu. :D voin kertoo että sivuprofiilista oli kyllä ihan sun näköinen! Oli se vähän noloo ny hyökätä vieraan ihmisen eteen kysyyn "kuka sää oot" mut toivoin vaan kovasti bongaavani sut. :) ja olin kyl niin varma että se olit sinä!! Haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha eikä!:D no voi hitsi, ettet sitten bongannu mua. ei kyllä yhtään ihme siinä väenpaljoudessa!

      Poista
  2. Mä en kanskaan käyttänyt aikaisemmin ollenkaan farkkuja, nykyään jopa tulee joskus suosittua niitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. saas nähdä käykö mulle vielä samoin joku päivä!:D

      Poista
  3. Toi topin väri sopii sulle tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Siis wau näytät mielettömän upeelta! Ehdottomasti farkut jatkossakin jalkaan :-)

    VastaaPoista