22.8.2015

the pink messenger bag

Hellurei! Ajatukset ei oikein kulje tällä hetkellä, joten tää postaus tulee olemaan varmaan melkoista sillisalaattia. On ollu taas tapahtumarikas viikko! Mietin tekisinkö nyt viikkokatsauksen viime viikosta, mutta nyt kun mennään taas näin loppupuolella viikkoa, niin parempi laittaa taas kahden viikon kuvat yhteen postaukseen. Snapchat on laulanu aika paljon ja mua harmittaa ihan sika paljon, että oon unohtanu tallentaa sieltä puhelimeen niin monia kuvia. Mun puhelimen tallennustila on muutenkin ihan finaalissa, enkä oo saanu kaikkia videoitakaan tallennettua. Pitäis vaan jossain välissä oikeesti raivata aikaa ylimääräisten kuvien ja sovellusten poistamiseen.

Porukat oli mun luona käymässä torstaihin asti. Mun ainoot vapaapäivät oli lauantai ja maanantai, mutta ehittiin hyvin päivisinkin käydä ottamassa aurinkoa niin rannalla, kattoterdellä kuin stadikallakin. Vähän alko mennä kieltämättä hermot erilaisten unirytmien takia, sillä yöllä töistä tullessani porukat oli jo nukkumassa ja aamuisin mun nukkumisesta ei sitten taaskaan tahtonu tulla yhtään mitään. Ajoin peräti neljänä päivänä autolla töihin, mikä oli ehkä parasta ikinä. Bussilla kulkiessa mulla menee työmatkaan jopa 50 minuuttia, kun taas autolla matka taittui 20 minuutissa. Ekalla kerralla jännitti ihan sikana ajaa, ja mun jalat täriskin ihan kiitettävästi. Nopeesti siihen ajamiseen kuitenkin tottui! Kaistan vaihtaminen on silti aina yhtä pelottavaa tuolla ruuhkissa pörrätessä, ja sainkin taas moneen otteeseen kirota navigaattorille, ku se ei kertonu tarpeeks selvästi millä kaistalla mun pitäis olla. Eksyinkin sitten kolme kertaa jonnekkin päin Espoota:D

Tällä hetkellä vietän vapaata viikonloppua pyykkäämisen ja muiden rästiin jääneiden hommien parissa. Eilen kävin vihdoin kampaajalla laittamassa mun tukan kuntoon - eihän edellisestä huollosta ollutkaan ku melkein kolme kuukautta. Edellisenä päivänä revin viimeisetkin ylikasvaneet teipit pois, ja oli kyllä melkoinen homma kiskoo teipinjämiä omista hiuksista. Pitäis kuulemma palata hetkeksi klipseihin, mutta ehkä sitten myöhemmin. Tukkaoperaation jälkeen suoritin maailman nopeimman siivouksen, jonka jälkeen suuntasin illaksi pitkästä aikaa lintsille. Etukäteen pelkäämisestä huolimatta uskalsin käydä kaikissa laitteissa! Eniten mua pelotti kingi, joka tuntu oikeesti siltä, että kuolis. Edistystä edellisestä lintsikäynnistä oli kuitenkin havaittavissa, sillä viimeks mä aloin vollottaa ukossa ennen ku se oli lähteny ees liikkeelle. Nyt sitten kävin siinä kaks kertaa ihan ongelmitta, hyvä minä!

IMG_0475-001
IMG_0472-001
IMG_0477-001
IMG_0469-001
IMG_0483-001
IMG_0486-001
Mekko Oasap (saatu) ja laukku Fashionroom (saatu)

Siinäpä ois vielä viimeiset kuvat meidän taannoiselta kuvausreissulta. Vähän harmittaa, että ei otettu porukoitten kanssa asukuvia ollenkaan. Onneks mulla on vielä yhdet kuvat näitten lisäks kuitenkin jemmassa:) Päälle päätyi nyt toista kertaa toi musta, pitsiyläosalla varustettu maksimekko. Mullahan kävi ton kanssa joskus pieni silitysonnettomuus, jonka vuoksi helmaan tuli reikä. Sen sai onneks ommeltua piiloon melko hyvin! Mekon kanssa yhdistin uuden Fashionroomilta saadun laukun, joka varmasti pääsee kovalle käytölle baarireissuilla. Me likey!

Mitä tykkäätte asusta?

13 kommenttia:

  1. Miten ajattelit jenkeissä uskaltaa ajaa autoa kun siel on kaistoja ja liikennettä puolet enemmän? Koska hyvin todennäköisesti joudut siel ajaa ja vieläpä lapset kyydissä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siinähän sitä oppii ku vaan ajaa:)

      Poista
  2. Ihana asu ja sie! :) oikein sädehdit!

    VastaaPoista
  3. Upea mekko, pitäisi itselläkin hommata samantyylinen :) Jos vaikka tulis mekkojakin enemmän käytettyä!

    VastaaPoista
  4. Sun snapchatissa on näkyny muutamaan kertaan joku mies, ihanaa jos oot löytäny jonkun!! :) haluutko kertoo tarkemmin ketä kyseessä.. :)

    VastaaPoista
  5. Kaunis asu! :)

    Btw, kuka on hän ja mikä on suhteesi siihen miekkoseen, jonka vatsalihaksia me snapchatin käyttäjät saimme ihailla? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama tyyppi on pyöriny enemmän tai vähemmän kuvioissa jo muutaman kuukauden, me vaan hengaillaan ei sen kummempaa:) kiitos!

      Poista
  6. Tykkään tosi paljon tästä asusta, mekko on jotenkin ihanan mallinen ja voisin huolia itelleni samanlaisen :-)

    VastaaPoista