1.9.2015

I know you're no good for me

Huh vihdoin ehdin istahtaa kunnolla koneen äärelle keskittyäkseni ihan vaan postaamiseen. Viime päivät on ollu melko tekemisen täyteisiä, mutta hyvä niin. Mainittakoon näin alkuun vaikka se, että palasin koulunpenkille. Aloitin tosiaan avoimen kautta journalismin opinnot Haaga-Heliassa. Oon ihan innoissani, että voin pitkästä aikaa opiskella sitä, mistä mä oikeesti tykkään. Tietysti olis tuhat kertaa ihanampaa olla ihan täyspäiväinen opiskelija, mutta parempi näin moneltakin kantilta. Syksyn aikana ois nimittäin tarkotus tehdä töitäkin niin paljon kun vaan mahdollista. Tietysti opiskelu rajottaa töissä käymistä hieman, sillä jotkut kurssit on aina iltaisin mun työvuorojen aikaan.

Oon ilmottautunu kymmenelle kurssille tällä hetkellä, eli sitä koulunpenkkiä tulee kyllä kulutettua ihan kiitettävästi. Väyläopintoihinhan tarvittaisiin yhteensä 60 opintopistettä, mikä mulla ei valitettavasti näillä näkymin tule kuitenkaan täyteen. Täytyy sitten myöhemmin kattoo, että jatkanko opintoja vielä ensi vuoden puolella. Haaveet au pairiksi lähtemisestä ovat pysyneet, joten täytyy miettiä ihan siltäkin kantilta. Tietysti jos mä päädyn lähtemään, niin pystyn kerryttämään opintopisteitä myös siellä. Kyllä musta vielä täyspäiväinen opiskelija jossain vaiheessa tulee, toivottavasti ainakin.

Oon vielä ihan hukassa näitten opiskelujuttujen kanssa, mutta jospa tää tästä lähtis rullaamaan. Tällä hetkellä oon ainakin kahdella kurssilla, ja loppuvuodesta määrä alkaa pikkuhiljaa kasvamaan. Mitä mä tähän asti oon opintoihini perehtynyt, niin aika paljon hommaa tulee olemaan. Jatkossa tauot töissä meneekin sitten kouluhommien parissa:D Koitan kuitenkin päivittää myöskin blogia parhaani mukaan!

IMG_0756-001
IMG_0739-001
IMG_0754-001
IMG_0731-001
IMG_0747-001
IMG_0759-001

Tollasta mulla oli päällä viikonloppuna. Taitaa jäädä viimesiks asukuviksi ilman sukkiksia, ainaki ku nyt kattoo tonne ulos. Nyyh, kesä meni ihan liian nopeesti!

Mitäs tykkäätte asusta?

10 kommenttia:

  1. ootko laihtunu? wau kaunis oot <3__<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä kyllä mielestäni oo, ikävä kyllä:D kiitos!<3

      Poista
  2. ihana asu, toi yhdistelmä sopii sulle tosi hyvin :)

    VastaaPoista
  3. En ite yleensä tykkää yhtään noista 'mokkahameista' mutta pakko kyllä sanoa että sun päällä toi näyttää kivalta! Oot tosi kaunis :)

    VastaaPoista
  4. Mikä on tuo huulipuna? Kaunis sävy

    VastaaPoista
  5. se on tässäkin postauksessa http://littlebitvain.blogspot.fi/2015/08/makeup-favourites.html vilahtanut Lumene Natural Coden Smile Booster sävyssä 19:) kiitos!

    VastaaPoista