13.9.2015

I should be more cynical and tell myself it’s not okay

Heippa! Tänään ei kyllä monella tapaa ollut mun päivä, mutta toisaalta en antanu vastoinkäymisten lannistaa liikaa. Paljon stressattavia asioita riittää noin ylipäätään, mutta en jaksa tuhlata liikaa aikaa ja energiaa pelkkään murehtimiseen. Toisaalta ehkä pitäis. Aattelin, että voisin listata päivän negatiiviset ja positiiviset!

- Kadotin jo kolmannen kerran mun matkakortin. Niin, ja tajusin asian viis minuuttia ennen töihin lähtöö. Mulla on se kortti laukussa aina samassa taskussa puhelimen kanssa, ja se tarttuu kyllä tosi helposti puhelimeen kiinni ja sitä kautta se nytkin on varmaan tippunu.

- Oon onnistunu taas tuhlaamaan kaikki mun rahat, ja menoja on tulossa taas ihan liikaa. Ei oo varaa ostaa enää mitään ylimäärästä pitkään aikaan, ja mun oli vielä tarkotus säästää. Todella hyvin on säästäminen sujunu...

- En ehtiny miettiä mitään eväitä töihin mukaan, sillä koko aamu oli sen verran kiireinen. Pitkä ilta ilman ruokaa, todella houkuttava ajatus:D

- Oli tarkotus käyttää töissä tauot hyödyllisesti postaamalla, mutta en kerenny käsitellä ja siirtää kuvia flickriin.

- Huomasin viis tuntia ennen viimeistä palautusaikaa, että yks koulutehtävä täytyy palauttaa jo tänään. Olin ihan siinä käsityksessä, että se palautetaan vasta sunnuntaina. No en sitten voinu tehdä asialle mitään, sillä materiaalit jäi kotiin läppärille.


+ Aurinko paistoi ja oli lämmin keli. Olisin menny ottaa aurinkoo, jos olis ollu aikaa!

+ Tiistaina on palkkapäivä:D

+ Mun siskon lapsi sai tänään nimen: Aapi. Jotenkin jännä nimi mun makuun, mutta kaipa siihen tottuu.

+ Pääsen vihdoin tapaamaan kyseisen herrasmiehen viikon päästä. Torstaina suunta käy nimittäin Iisalmeen pitkästä aikaa!

+ Aamu alkoi parhaimman muijan kanssa juoruilemalla ja keskustelunaiheet vaihteli miehistä politiikkaan:D

+ Edellisen illan juhlinnoista huolimatta ei ollu krapulaa! Tulikin kyllä otettua melko iisisti kerrankin.

+ Ei tarvinnu laittaa tukkaa juuri ollenkaan, sillä yön nutturan jäljiltä siitä tuli ihanan tuuhee ja kiharatkin oli vielä jäljellä.

+ Mulla oli töissä eniten pelaajia, eniten betsejä ja eniten kierroksia. Jee! Muutenkin oli hyvä flow päällä.

Eli kaiken kaikkiaan ihan hyvä päivä, enemmän positiivista ku negatiivista!:)

IMG_0661-001
IMG_0672-001
IMG_0686-001
IMG_0716-001

Yllä vähän erilaisia kuvia parin viikon takaa. Harvemmin tulee otettua tällasia naamakuvia muuten ku omalla puhelimella, saati sitten jonkun muun räpsimänä. Oli jotenkin tosi hankalaa olla kameran edessä noin, kun piti miettiä ilmeetkin paljon tarkemmin. Kesken kuvausten päätin vielä laittaa huulipunaa:D Jotenkin en tykkää näistä yhtään ja se johtuu varmaan ihan vaan siitä, että kaikki ihon pienet virheetkin näkyy niin tarkasti. Mulla on ollu poskessa jo vaikka kuinka pitkään kunnon patti, joka on saanu mm. nimityksen rutto. Rakkaalla lapsella on monta nimeä... Jospa toi tosta joskus vielä lähtis, oon koittanu puhkoo sitä neulallakin litteämmäksi.

Mitä mieltä te ootte näistä kuvista?

14 kommenttia:

  1. Ootpa nätti! Ja ihanaa kun jaksat ajatella kaikkea positiivista,itellä on huono tapa jäädä aina vellomaan kaikkeen negatiiviseen :/ :D Ps. "ruttoon" vinkki: laita muutamaks yöks punasta bepanthenia ni jo alkaa lähteä!

    VastaaPoista
  2. Onko sulla bulimia?

    VastaaPoista
  3. Nättejä kuvia ja ihana uus banneri! :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva uus banneri!:)

    VastaaPoista
  5. Ihana uus banneri! Mistä toi neule on?😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. neule on saatu sheinsidelta joskus muutama vuosi sitten:) kiitos!

      Poista
  6. nättejä kuvia! ei mitkään pienet kauneusvirheet näy ulkopuolisille samalla tavalla:)

    ja ihana banneri!

    VastaaPoista
  7. oi ihana uus banneri!! :)

    VastaaPoista