17.9.2015

you have been playing my heart like a grand piano

Tsau! Istun tässä just bussissa matkalla Iisalmeen. Seitsemän tuntia menee matkaan yhteensä, ja vielä pitäis about kolme tuntia jaksaa. On jotenkin tosi kiva mennä pitkästä aikaa kotiin ennen kaikkee rentoutumaan. Viime päivät on ollu melko stressaavia, sillä töitä on ollu tosi paljon ja koulustressi on jaksanu valvottaa mua yö toisensa jälkeen. Toisaalta nyt ku oon vapaalla, niin niitä läksyjä pitäis sitten alkaa tehdä ihan kunnolla kun on aikaa.

Vähän hirvittää mitä Iisalmen reissu tuo tällä kertaa tullessaan. Joka kerralla ku oon käyny siellä tänä vuonna, on sattunu ja tapahtunu jos jonkinlaista. Jospa tällä kertaa olis ihan mutkaton kotivierailu ilman sen suurempia draamoja:D Se ainakin on varmaa, että äitin patojen äärellä tulee syötyä ihan liikaa. Kyllä taitaa taas sali maistua maanantaiyönä töitten jälkeen.

IMG_1001-003
IMG_1031-001
IMG_0991-002
IMG_1012-001
IMG_0999-001
IMG_1033-001
IMG_1043-001

Tollasia kuvia tuli räpsittyä muutama päivä sitten, kun tavoitteena oli ottaa Essin kanssa mulle uus bannerikuva. Kuvista tuli vähän ylivalottuneita, mut kyllä mä melko tyytyväinen uuteen banneriin olen! Vaatetukseksi päätyi kunnon säkki, mutta hyvä niin, sillä viime aikoina on tullu käytettyä ehkä vähän liikaakin ihonmyötäisiä vaatteita. Hameen virkaa toimitti Saijan kirppiskuormasta napattu paljettitoppi, jonka näin heti potentiaalisena hameena.

Mitä tykkäätte uudesta bannerista?

7 kommenttia:

  1. Mä oon kans tollanen et käytän usein esim. tuubitoppeja hameena ja oon miettiny et huomaako sitä tai kui tyhmälle näyttää :D mut hyvä et en oo ainoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei varmasti huomaa ja itekki käytän :D Ihana asu ja banneri Senja!

      Poista
  2. Mistä kengät? IHANAT!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on joskus membersin kautta tilatut, nellyn alunperin:) kiitos!

      Poista