22.11.2015

lately part 1000

Erittäin luova otsikko taas kerran:D Meinaa vaan ideat lyödä tyhjää näitten ''viikkokatsausten'' otsikoiden suhteen, kun nytki kuvia on useamman viikon ajalta. Näitten purkaminen ja muokkaaminen on jotenki tosi ärsyttävää ja aikaa vievää, joten siks näitä tulee nyt niin harvoin tehtyä. Ja jos tekisin viikon välein vastaavia postauksia, niin ei olis kyllä materiaaliakaan tarpeeksi. 

Oon laiskistunu tosi paljon kuvien räpsimisessä, minkä takia instassakin on ollut vähän hiljaisempaa. Jotenki on sellanen fiilis, että instakuvien eteen pitäis nähdä paljon enemmän vaivaa ja siellä olevien kuvien pitäis oikeesti olla hienoja. Snapchat on siitä helpompi, että se ei oo niin justiinsa. Tuntuu, että käytän kaiken mun luovuuden (niin minkä:DD) koulutehtäviin ja kaikki muu jää sitten vähemmälle. No mut jospa tää tästä, en haluais stressata tästä(kin!) asiasta, ku muutenki on niin paljon kaikkee ahdistuksen aiheita.

Tarkoitus oli tehdä tää postaus jo eilen töissä, mutta arvatkaa vaan kuka unohti ladata yhden kollaaseista flickriin. Mut parempi myöhään ku ei millonkaan, tässä siis viime viikkojen kuvia!

vittu-001
1. Erittäin harvinainen näky, nimittäin meikäläinen töissä ilman otsiksia. Päivisin kuljen kyllä lähes poikkeuksetta otsa paljaana, mutta töihin mä oon aina laittanu hiukset ihan ''kunnolla''. Oon viime aikoina miettiny tosi paljon, että mitä mä tekisin mun otsiksille. Jotain niille on tehtävä. Mutta se on vielä epäselvää, että leikkaanko mä niitä huomattavasti lyhyemmiksi vai annanko kasvaa vielä pitemmiksi. Mielipiteitä otetaan vastaan!:) 2&3. Tulipas tukkapainotteinen kollaasi... Mutta siis pientä havainnointia siitä, miltä mun tukka näyttää ennen laittamista (yleensä se on tollanen ku tossa before-kuvassa jos mulla ei oo ollu päivällä koulua tai muuta menoa, eli nutturan jäljiltä) ja suoristamisen jälkeen. Tupeerata mun ei tarvii nykyään onneks ollenkaan! 4. Saatiin töissä pukeutua halloweenin kunniaksi. Muulloin meillä pitää aina olla työvaatteet, eli oli kyllä kivaa vaihtelua olla ''vähän'' erinäköisenä.

vittu1-001
1. Kaappia penkoessani löysin unohduksiin jääneen nahkahaalarin, joka pääsikin jo näihin asukuviin. Harmittaa vaan tosi paljon, että toi on jääny mulle ihan liian isoks! Toisaalta sehän kertoo vaan tuloksista, että toi on joskus ollu just sopiva tai jopa liian pieni:D 2. Kävin poseeraamassa Vagabondin kuvausseinällä Indiedaysin Inspiration Day:ssa. Ei musta kyllä malliksi ole... 3. Jonotin samaisessa tapahtumassa yli tunnin geelilakkaukseen, mutta just ennen mua homma pistettiin pakettiin (hyvä tuuri ja silleen) ja jäi lakkaukset saamatta. Sen sijaan hennatatuointeihin ei ollu jonoa, eli otinpa sitten sellaisen. Ihan hieno vielä tossa vaiheessa! 4. Indiedaysin päivä- sekä iltatapahtumissa oli kyllä hyvät tarjoilut jälleen kerran.

215-001
1. Iltatapahtuma oli halloween-teemalla ja tolta me sitten näytettiin. Essi oli Axl Rose ja mun piti olla Slash, mutta koska nahkahousujen laittaminen (tai muidenkaan housujen) ei tuntunu houkuttelevalta, mä esitin lopulta Axl:n tyttöystävää mekkoineni. Ainakin jollain tavalla tavallisesta poikkeava look. Jotenki yllätyttiin siitä, että miten moni oli ihan vaan normi bilelookissa. 2. Aika tyypillinen ruoka-annos muutaman päivän ajan, eli kanaa ja kasviksia. Jotenki aina ku alan syömään kasviksia enemmän, menee vaan muutama kerta, ku ne alkaa tulla jo korvista ulos ja suorastaan oksettaa syödä niitä. Tosi outoo ja typerää! 3. Ihana auringonpaiste ja Johanneksen kirkko. Viime päivinä ei ookkaan auringosta ollu tietoakaan... 4. Tolta hennatatuointi näytti jo parin päivän jälkeen. Ei mulla ollu oikeestaan odotuksia sen ulkonäön suhteen, mut en mä ihan tollasta näkyä kuitenkaan ajatellu:D

213-001
1. Kuvausseinän saldoa ja ihana Enni! 2&3. Piipahdin Puhdistamon pressitilaisuudessa Marsaanalla. Tarjoilut oli kyllä hyvät, ja päästiin maistamaan keväällä markkinoille tulevaa raakajäätelöä mustikan makuisena. Valmistusaineita jäätelössä on vain kolme: lähdevesi, kookosmaito ja taateli. Oli tosi hyvää! 4. Porukat tuli pitkästä aikaa kylään ja syötiin pihviä kuten about jokaisella aiemmallakin kerralla. Eli harvinaista herkkua!

214-001
1. Irina ja Elli eli kaks maailman rakkainta. Oli niin kova ikävä! ps. Mites noi lakanat:D 2. Huulipunapäivä:) 3. Oli niin ihanaa herätä pitkästä aikaa noitten kahden vierestä. Mielelläni oisin makoillu tossa pidempäänkin, mutta piti lähtee hakemaan porukat terminaalista. Tuli siis ajettua autolla tuona viikonloppuna taas pitkästä aikaa, tällä kertaa ilman parkkisakkoja! 4. Testissä Skin Republicin nuorentava, kollageenia sisältävä naamio. Kyllä toi vähän tais ihoa kirkastaa:)

Siinä kaikki tällä erää, ei muuta ku ihanaa sunnuntaita kaikille (tai millon tätä nyt kukaki lukee)!♥

4 kommenttia:

  1. Hivenen epäilyttävä mustikkajäätelö jos siinä ei ole ollenkaan mustikkaa.

    VastaaPoista
  2. Hennatatuoinnit herkistää hiusväriallergioille... :/ ehdottomasti ilman otsista! Tai sit joku reilusti lyhyempi ja kevyempi 😊

    VastaaPoista