17.11.2015

vastaukset!

Noniin se ois sitten vastausvideon paikka. Tällä videolla tulee tehtyä enemmän paljastuksia ku koskaan, eli vähän hirvittää teidän reaktiot:D Kuvasin videon siis eilen ja tarkotus oli ajastaa tää postaus aamulle, mutta en sitten ehtinytkään editoimaan kahta videota yhdeksi ennen nukkumaanmenoa. Mun koneella oleva elokuvatyökalu ei toimi, eli piti käyttää youtuben omaa editoria apuna. Pitäis varmaan tästä lähtien editoida kaikki videot koululla ihan oikeita välineitä apuna käyttäen. Jos nyt siis tulee jotain videoita tänne vielä väsäiltyä, toki toiveita videoiden(kin) suhteen otetaan vastaan:)



13 kommenttia:

  1. Kyllä ton hyvin jaksoi katsoa loppuun asti :)
    Ja ihan fiksuja juttujahan sä tossa puhuit, että ei mun mielestä mitään hävettävää tos videossa. En mä ainakaan aatellu mistään noista sun paljastuksista että " ai kauheeta", vaan mun mielestä ihan normaaleja juttuja kuitenkin. :)

    VastaaPoista
  2. vaikutat niin symppikseltä ja fiksulta mimmiltä tää oli kiva video :)

    VastaaPoista
  3. Hassua toi että haluisit olla tekemisissä exäs kanssa vielä :o olitte kuitenkin pitkään yhdes nii varmaa aika vaikeata olisi nähdä toista pelkkänä kaverina enää? Ja vaikka itsekin olen seurustellut pitkiä aikoja niin en voisi kuvitella haluavani enää eron jälkeen olla missään tekemisissä vaikka miten läheisiä joskus oltiin. Varsinkin kun saanut käsityksen ettei teidän suhde mikään helpoin ollut..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. musta taas tosi luonnollista et haluais :) seurustelin ite about 7-8 v ja ois tosi outoo kuvitella et ei oltais enää missään tekemisissä. kumminkin siinä ajassa toisesta tulee niin tärkee ja iso osa elämää muutakin kun ns.romanttisessa mielessä :) nyt erosta on jo 2 v mut me ollaan edelleen hyviä kavereita ja jutellaan viikottain, nähäänkin sillon tällön! ja nimenomaan vaan kavereina, ei mitään muuta oo meidän välillä enää ja tuskin tulee ikinä olemaankaan :)

      Poista
    2. en mä nyt tarkottanu et silleen tekemisissä että näkis just vaikka jossain (välimatkakin estää), vaan että vois tyyliin joskus vaihtaa kuulumisia ilman sen kummempaa:)

      Poista
    3. Seurustelin itsekin monta monta vuotta ja mulle on tosi tärkeää että voi olla tekemisissä ja tulee sellainen olo että oli merkitystä ja kun tuntenut toisen niin kauan niin olisi outoa jos kokonaan katoaisi vaikka vaikeaa se välillä onkin.

      Poista
  4. oot ihanan aito ja vaikutat tosi kivalta muutenkin :) tykkään! saako kysyy mikset oo paljoo tekemisissä sun sisarusten kaa? jotenkin hämmensi koska mulle on ns.itsestäänselvyys ollu aina et sisarukset on tärkeintä ja parasta ikinä :D tietty ihmiset on erilaisia mut anyways :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä tiiä, kai se on toi välimatka ja ku meillä on kuitenki ikäeroo niin paljon, eikä oltu mitenkää läheisiä sillonkaa ku mä asuin vielä iisalmessa:)

      Poista
  5. Aito ja kiva video :) piristi rankan päivän päätteeksi.

    VastaaPoista
  6. hyvin jakso kattoa loppuu asti, vaikka yleensä oonki tosi laiska videoitten kattoja, haha! :D vaikutat tosi ihanalta persoonalta :) Ihanaa joulun odotusta sulle!

    -Jaana

    VastaaPoista