31.12.2015

epäonnistuneet asukuvat vol 7

Hellurei! Kello on jo yli keskiyön, eli vuoden viimeistä päivää viedään. Meille tuli tänään iskän synttäreitten kunniaksi palju parin päivän ajaksi, eli ilta meni siellä lilluessa. Niin huippua oikeesti! Nyt siellä vierähti vajaa kaks tuntia, mutta uudenvuoden ilta menee varmaan aika pitkälti kokonaan siellä. Tuleepahan sometettua vähän vähemmän, kun puhelinta ei pääse paljusta käsin näpräämään. Mä varmaan vietän koko illan ihan vaan kotona porukoitten kanssa, kuten ihan liian monena aikaisempanakin vuonna. No ei siinä mitään, ihan kivaahan niitten kanssa on välillä olla:) Mulla on sen verran heikko rahatilanne, että muualle ei oikein voi lähteä juhlimaan. Viime viikolla tuli tosiaan notkuttua kahtena iltana baarissa, eli enköhän oo saanu tarpeekseni taas hetkeksi (ainakin ens viikkoon asti).

Sunnuntaina mä lähden takas Helsinkiin ja mua hirvittää jo nyt, että mitä tekemistä mä keksin reiluksi viikoksi ennen uuden työn koulutuksen alkamista. Jotenkin niin uskomatonta, että jossain vaiheessa olin melkeinpä kaks vuotta tekemättä juuri mitään. Nyt sormi menee suuhun jo parista vapaapäivästä putkeen. No mut ehdinpähän vihdoin syventyä Netflixin ihmeelliseen maailmaan. Siellä mä oon nytki pari päivää notkunu kattoen Better Call Saulin (suosittelen jos ootte kattonu Breaking Badin!) ensimmäisen tuotantokauden. En tiiä oikein, että mitä sarjaa rueta seuraavaksi seuraamaan. Monet sarjat on tullu jo katottua muuta kautta, mutta helpompaahan niitä on Netflixistä katella. Siispä kysynkin nyt teiltä, mitä sarjoja suosittelette (nimenomaan Netflixistä)?

Siinä turinat tältä erää, nyt ois aika siirtyä itse asiaan. Eli vuoden viimeisen kerran kokosin yhteen epäonnistuneita asukuvia. Jostain syystä näitä aina kertyy ja vikahan ei tietenkään ole kuvattavassa:D

ep2
Perus ''en mä tässä mitään poseeraa'' kun ohikulkijat sattuu keskelle kuvaussessioita.


IMG_8193
Itehän en hymyilis ihan noin leveesti noilla silmäpusseilla...


ep3
Ota koira mukaan kuviin, saat varmasti todella hyviä kuvia!


ep
''Oon niin hot tän mun ruttoposken kanssa että täytyy ottaa ihan happee, kato nyt'' Ps. Huomatkaa myös yhtäkkiä huuliin ilmestynyt puna:D


IMG_1124
Välillä täytyy esitellä juurikasvua ja kaksoisleukaa...


IMG_1150
Tyypilliset kuvaussessiot Iisalmessa: iskä aina häiritsemässä. Tällä kertaa biojätepussin kanssa, kiitti hei!


ep1
''Ihan luontevasti kuvaan tässä snäpin kesken kaiken. Ai sä otit kuvia kokoajan?''


IMG_8484
Ilmeestä päätellen Irina joko sylkäs mun naamalle tai hais muuten vaan pahalta. Who knows!


IMG_1378
Joo-o, kyllähän sieltä varmaan autoja tulee ku poseeraa keskellä autotietä.

Semmosii tällä kertaa, yllättävän kesyjä jopa! Mikä on kaikkein kauhein (kaunein) teidän mielestä?

ps. Oikein hyvää uuttavuotta kaikille, tehdään ens vuodesta vielä parempi!♥

22 kommenttia:

  1. Suosittelen katsomaan Netflixin oman sarjan Narcos. Superhyvä! Kertoo Kolumbian huumeparonista, Pablo Escobarista. Kahlasin ekan tuotankokauden yhden päivän aikana, kun en malttanut lopettaa, hupsan.

    VastaaPoista
  2. Orphan Black! Jäin heti koukkuun enkä malta oottaa seuraavaa tuotantokautta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosta oon kuullu kehuja muualtakin, täytyy tsekata!:)

      Poista
  3. Orange is the new black, weeds, californication, blacklist

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. orange is the new black on paras! täytyy tutustuu noihin muihinki, kiitos vinkeistä!:)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. oon kattonu sitä satunnaisesti sieltä sun täältä, pitäs varmaan kattoo alusta jossain vaiheessa!:)

      Poista
  5. Mun makuun Netflixissä on ainaki seuraavat sarjat: Pako, How I met your mother, Continuum, Orphan Black, Valehtelevat viettelijät, Gossip girl, Under the Dome, Suits, Sense8! Toivottavasti löyty jotakin mieluista :) Hyvää uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jotain tuttuja siinä olikin, kiitos vinkeistä ja hyvät uudet vuodet sinnekkin!:)

      Poista
  6. How to get away with murder! Suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nimen perusteella kuulostaa ainaki hyvältä, kiitti vinkistä!:)

      Poista
  7. top of the lake, orange is the new black, narcosista oon kans kuullu hyvää mutta en oo viel ehtiny kattoo :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. narcos täytyy kattoo vissii seuraavana:) kiitos vinkeistä!

      Poista
  8. Master of None! Komedia ja hauska oli :)

    VastaaPoista
  9. Isänmaan puolesta! Itehän katoin kaikki netflixissä olevat neljä tuottaria varmaan neljän viikon aikana.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm tota oon kattonu joskus ohimennen, kiitti vinkistä!:)

      Poista
  10. Harmi ku postaat näin harvoin nykyään :(

    VastaaPoista
  11. Just ihana toi kuva missä hymyilet enemmän! Tollasii enemmän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha jotenkin sitä vaan näkee ittensä niin idiootin näköisenä kun hymyilee:D mutta kiitos!

      Poista