3.12.2015

marraskuun kauneussuosikit

Nyt ois pitkästä aikaa vähän kauneusjuttuja luvassa! Mä rakastan kaikkien uusien tuotteiden kokeilemista. Mitä kauneudenhoitoon tulee, on tietty paljon vakkarituotteita, jotka on aina käytössä. Melkeinpä yhtä paljon ellei enemmän tulee kuitenkin käytettyä ja kokeiltua vaihtelevasti kaikkea uutta. Ajattelinkin listata tähän postaukseen marraskuussa testaamiani, mulle uusia tuotteita:)

IMG_8516-001
IMG_8521-001
Ai kauhee tota mun ihon kuntoa... No mutta jos ei kiinnitetä siihen huomiota, vaan keskitytään huuliin. Mulla on ollu tapana käyttää lähinnä punaisia huulipunia, mutta nyt oon innostunu tollasesta vähän tummemman punaisesta huulipunasta. Kovalla käytöllä on ollut Elf:in Jumbo Lip Gloss Stick. Ainoo miinus on se, että tota saa oikeesti painaa ja levittää aika paljon, jotta se erottuisi tarpeeksi.


IMG_8531-001
Yves Rocherilta on tullu aikas kivoja uusia sävyjä kynsilakkoihin, kuvassa näkyvä on yks mun lemppareista. Mulla on tosiaan Yves Rocherin joulukalenteri, jonka ensimmäisestä luukusta kuoriutui vähän tummempaa lakkaa. Se menee ehdottomasti testiin jossain vaiheessa! Jos jotakuta kiinnostaa mitä kaikkee kalenterista paljastuu, niin voin tehdä täällä aina pientä tilannepäivitystä. Tähän mennessä kynsilakan lisäksi on tullut käsivoide sekä tänään huulirasva:) Normaalia suklaakalenteria mä en ookkaan tänä vuonna hankkinu, koska koitan nyt ennen joulua olla mahdollisimman herkuttomalla linjalla.


IMG_8535-001
Meikin pohjustukseen oon käyttäny nyt tota Elfin Illuminating Face Primeria. Levittyy tosi hyvin ja meikki kestää koko päivän, eli 5/5!


IMG_8541-001
Tää on samanlainen ku se kalenterista kuoritunut käsivoide, mutta eri tuoksuisena. Yves Rocherilta siis tämäkin:) Tuoksu on ihan mahtava! Samassa setissä tuli myös esimerkiksi kylpyvaahto, joka tosin on osoittautunut hieman pettymykseksi (se ei vaahtoudu juuri ollenkaan?).


IMG_8545-001
Mä tuun vissiin vähän jälkijunassa Invisibobble -ponnareitten kanssa, mutta nyt ne on ollu jatkuvalla käytöllä. Ainoo miinus on se, että näitä saa joskus ihan tosissaan olla repimässä takkutukasta pois. Mutta tismalleen sama ongelma on kyllä tavan pompuloidenkin kanssa:D


IMG_8549-001
IMG_8550-001
Viimesenä, muttei todellakaan vähäisimpänä, mulle ihan uus tuttavuus eli Blotterazzi. Tota siis käytetään meikin korjailuun eli tarkemmin sanottuna kiillon poistamiseen. Mun naama kiiltää jatkuvasti ihan ku luistinrata, ja aina on saanu olla puuteria lisäilemässä. Tolla saa kuitenkin kätevästi pahinta kiiltoa piiloon, ja sientä voi käyttää monta kertaa (kunhan muistaa pestä välillä!). Ei tarvii läträtä enää puuterin kanssa niin paljoo:)

Kaikki tuotteet saatu blogin kautta.

Onko teillä samoja lemppareita?

8 kommenttia:

  1. Tää ei liity tähä postaukseen millään tavalla, mutta kuljet ilmeisesti aika usein taksilla? Istutko etu- vai takapenkille? :D alan tekee työtä, ja joudun kulkemaan aika usein taksilla. Enkä oo taksilla matkustanut yksin ikinä. Meenkö etu vai takapenkille... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. riippuu usein taksista, tosi monesti on tullu sellanen tilataksi hakee ja siinä oon istunu yleensä ihan etummaisilla penkeillä:) sit jos on ollu ihan normi taksi niin takapenkillä, makuasioita missä tykkää istuu eli ei paniikkia!

      Poista
    2. Haha, itsekin tätä stressasin kun ekoja kertoja kuljin Suomessa taksilla yksin - luin sitten että ainakin Helsingissä taksikuskit pistävät yksin matkustavat mieluiten pelkääjän paikan taakse istumaan, sillä se on kuskeille turvallisempaa kuin että matkustaja on etupenkillä/istuu suoraan takana. Olen kotoisin pienemmältä paikkakunnalta ja siellä kuskit avaavat aina etuoven jos yksin olen kulkenut. Mutta Helsingissä kuulemma kuskit yleensäkin avaavat sen oikeanpuoleisen takaoven :)
      Ja nyt asun Jenkeissä ja täällä sama käytäntö, vaihtelee varmaan paikoittain mutta itse asun isossa kaupungissa ja Uberilla matkustan aina takapenkillä.
      Kunnon avautuminen :D

      Poista
    3. toi on muuten totta, että monesti kuskit avaa sen pelkääjän paikan puoleisen takaoven!:D

      Poista
  2. Pitääks toi primeri susta hyvin kiillon kurissa?😁 Ite oon koittanu metsästää THE primeria joka pitäis kiillon kurissa.. Jos on vinkata jotain hyviä ni ois superia 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no siis mun naama kiiltää niin helposti, että en usko et toi tai mikään muukaan primer voi siihen auttaa, eli en osaa oikein neuvoa:/

      Poista
  3. Mistä tota ELFiä saisi? Ja paljonko se kustantaa... :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. esimerkiks apteekeista saa ja toi primer on 15,95e:)

      Poista