10.12.2015

viikkokatsaus

Alkaa loppua jo ideat näitten otsikoitten kanssa, sillä nytkin luvassa olis taas muutaman viikon ajalta kuvia ja kaikki siihen viittaavat otsikot on jo käytetty:D Otsikointi on aina se tärkein, mutta varsinkin blogissa oon menestyny otsikoinnin kanssa erittäin huonosti. Toisaalta oon tykänny mun otsikoista jotka on sisältäny biisien sanoja, sillä lähes aina kyseiset lyriikat on kuvastaneet mun sen hetkistä tilannetta ja fiiliksiä jollain tavalla. Mut ei siitä sen enempää!

Tällä hetkellä kärsin aika tukalista oltavista. Työpäivän jälkeen raahauduin vähän vastahakoisesti salille olon ollessa niin huono, ja treenit loppukin sitten todella lyhyeen. Kärsin nimittäin vissiin ensimmäistä kertaa elämässäni ruokamyrkytyksestä. No mut voin syyttää vaan itteeni, sillä söin eilen jauhelihaa, jonka viimeinen käyttöpäivä oli kolme päivää sitten. Hyvä Senja! Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa, niinhän se menee.

Nyt kun salilla ei vierähtänytkään niin pitkään kuin normaalisti, ehdin vihdoin avata bloggerin. Mulla on vaan muutama kuva yhdestä asusta jemmassa (kamerasta loppui akku kesken kuvausten), mutta puhelimeen kuvia on taas kertyny jonkin verran. Puretaan nyt siis niitä!

Desktop19-001
1. Ihanat lenkkimaisemat Kaivarissa. Harmi, että aurinko ehti laskea jo melkein kokonaan! 2. Tv-työn kurssilla pääsin leikkimään toimittajaa. Piti saada kymmenen minuutin haastattelu yhdellä otolla purkkiin, huhhuh! Ensikertalaiselle oli tosi haastavaa, mutta nyt ku olin maanantaina uudestaan samassa hommassa, sujui se jo huomattavasti paremmin. 3. Salil vika. Mä rakastan tota mun tanssiajoilta kaappiin jäänyttä treenitoppia, siinä lukee mun nimikin:D 4. Pitkästä aikaa selfie. Finninaamana ei oo tosiaan hirveesti huvittanu räpsiä lähikuvia pärstästä. Nyt ku oon syöny pillereitä taas jonkin aikaa, on näpyt alkaneet pikkuhiljaa häviämään. Kokonaan niistä en oo vielä eroon päässy, mutta onneks filtterit on keksitty:D

Desktop20-001
1. Ensimmäiset joulufiilistelyt, eli jouluvalojen asennus, joululaulut ja lämmin glögi. Oon aina rakastanu joulua, mutta tällä kertaa mua jollain tavalla vähän ahdistaa. Viime joulu nimittäin oli mitä oli, mutta tänä vuonna on onneks ihan eri tilanne. 2. Näkyy huonosti, mutta päällä onepiece. Oon käyttäny tota nyt joka päivä, koska mun kämpässä on niin pirun kylmä. Asiaan ei tietenkään vaikuta mun rikkinäinen ikkuna:D 3. Kotimatkalla töistä piti pysähtyä ikuistamaan Stockmannin ihanat jouluvalot! 4. Mun tän hetkinen joka päiväinen aamiainen, eli portskuletut mansikoilla. Ennen en syöny aamiaista juuri koskaan, kunnes aloin vetämään smoothieita. Niistä tuppas jäämään kuitenkin aina nälkä, joten protskuletut on vähän täyttävämpi vaihtoehto. Musta on tullu ihan mestari noitten tekemisessä, nam!

Desktop21-001
Muutama kuva laivalta, oli kyllä niin huippu reissu! Parasta seuraa ja hieno hytti, ei vois voinu enempää enää toivoa.

Desktop22-001
1. Me ei saada pelata missään päin Suomea, eli laivalla oli tottakai koitettava onneaan. Voitolle jäätiin! 2. Saatiin itsenäisyyspäivänä pukeutua vähän juhlavammin töihin. Muutenhan meillä on aina työvaatteet päällä, eli oli kyllä luksusta saada pukea omat vaatteet päälle. Ainoo ongelma oli mikrofonin lähettimen kanssa, ku sille ei tahtonu löytyä paikkaa. Lopulta se sitten roikku mun selässä niin, että rintsikat näkyi takaa. Onneks ei näkyny kameralle (pahemmin):D 3&4. Maanantaina pääsin taas toimittajan hommiin haastattelemaan. Tällä kertaa mun alkuspiikki olikin sitten vähän pitempi ja kyllä, onnistuin opettelee koko litanian ulkoo muuttamalla sitä hieman. Oon jotenkin alkanu lämpeemään tolle hommalle, ehkä musta tulee vielä telkkarijuontaja joku päivä! Radiohommatkin on alkaneet kiinnostaa. En mä vielä vuosi sitten tällasena ujona ihmisenä olis uskonu, että tuun vielä päivittäin puhua pälpättämään töiden ja nyt opiskelun myötä kameralle.

Näihin kuviin ja näihin tunnelmiin, nyt mä koitan parannella oloa ja saada unen päästä kiinni!

5 kommenttia:

  1. Korkoa ja jalkaa näkyviin, kiitos!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onko tää nyt joku jalkafetissi pervo^ XD hahahhha en kestä

      Poista
    2. vähän siltä vaikuttaa:D

      Poista
  2. Kiinnostais tietää miksette saa pelata missäänpäin Suomea ja miten sitä muka valvotaan? Sori jos tuli kahtee kertaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tää koko suomen kattava pelikielto koskee siis vaan meitä livessä olleita, koska meidän pelaajat on voinu olla mistä tahansa päin suomee. ja ihan sen takia, että joku saattais pitää sitä epäilyttävänä tms kun näkis meidät pelaamassa. vaikee selittää syytä:D ei sitä valvota kai millään tavalla

      Poista