19.1.2016

myynnissä tanssiasmekko!

Siitä on nyt jo kolme vuotta, kun olin Rukin tanssiaisissa. Kolme vuotta, ja silti mulla on edelleen siellä käyttämäni mekko tallella. Edellisessä kämpässä asuessani säilytin mekkoa häkkivarastossa, eli se ei ollu muistuttamassa mua kokoajan olemassaolostaan. No nyt ''uudessa'' asunnossa se on roikkunut mun vaatekaapissa viemässä turhankin paljon tilaa. Eli ehkä olis oikeesti aika hankkiutua eroon siitä:D

Ehkä vähän myöhäinen ajankohta myydä mekkoa jos ajattelee vaikkapa vanhojen tansseja, mutta jos siellä on joku mattimyöhäinen ilman mekkoa, niin täältä löytyis! Toki mekko sopii muihinkin tilaisuuksiin, missä vaaditaan vähän juhlavampaa, pitkää mekkoa.

Oon tilannu mekon netistä (arvatkaa vaan muistanko enää mistä) ja kooltaan se on just mun kokonen. Olin vähän pyöreämpi sitä käyttäessäni, eli en tiiä miten se nykyään mun kropalle istuis. Mutta arviolta mekko on about M-kokoa:) Mekko oli mulle alunperin liian pitkä, joten oon lyhentäny sitä. Helmat pääs vähän repsottamaan, mutta ne pitäs saada helposti fiksattua paremman näköisiksi. Niin ja mitä pituuteen tulee, niin mä oon 160cm ja mekko jäi silti aavistuksen liian pitkäks mulle lyhentämisestä huolimatta.

Jos joku olis kiinnostunu ostamaan mekon multa, niin mulle voi heittää tarjouksen/lisäkysymyksiä sähköpostilla osoitteeseen senjaau@gmail.com. Hintaa voi ehdottaa ihan vapaasti!


8357816761_be6c912fae_z
the dress
8357813881_23a9c46675_z

4 kommenttia:

  1. Melkosta offtopiccia just tähän postaukseen, mutta miten on mahdollista, että löysin sun blogis vasta nyt? Tää on aivan älyttömän ihana!<3

    VastaaPoista
  2. ihana toi sivupalkissa näkyvä instakuva! sulle sopii tollanen sivujakaus ilman otsiksia niiiin paljon paremmin, niin näkyy sun kauniit kasvotkin:)

    VastaaPoista