12.1.2016

outfits from fall 2015

Oon päässy tänään vihdoin vauhtiin rästiin jääneitten hommien kanssa, eli jatketaas hyvää flow:ta postaamalla. Oon kituutellu nyt pari päivää kotona kipeenä. Kurkkuun koskee ja kuumettakin on pukannu. Ja mähän oon siis hyvin hyvin harvoin kipeenä! Mutta osasin kyllä vähän odottaakin tätä viikonloppuna, jolloin jonotin ihan liian vähissä vaatteissa baariin tunnin ajan. Koko kroppa kirjaimellisesti tärisi vielä tunnin sen jälkeen, kun olin vihdoin päässyt sisälle. Ei näin! Mutta onneks oli muuten ihan hauska ilta ja viikonloppu noin ylipäätään. Terkkuja muuten lukijalle, joka tuli Villi Wäinössä moikkaamaan!:) Ensimmäistä kertaa mut tunnistettiin baarissa myös mun Periscopesta, haha.

Nyt saa taas löysäily ja juhliminen jäädä hetkeksi, sillä huomenna mulla alkaa vihdoin koulutus uuteen työhön. Tosi paljon kysellään joka paikassa, että mitä töitä rupeen tekemään. En haluu kuitenkaan paljastaa mun työpaikkaa, koska se on kuitenkin julkinen. Väkisinhän porukka tulee näkemään mut mun töissä, mutta se on sitten sen ajan murhe. Mutta tulee kyllä varmasti olemaan rankat pari viikkoa uutta oppiessa, mua oikeestaan jännittää tosi paljon!

Se tän kerran turinoista ja itse asiaan. Eli vähän tälleen mattimyöhäisenä kokosin tuttuun tapaan edellisen vuodenajan asut kollaaseihin. Tässä siis kooste syksyn 2015 asuista!

fall-001
fall1-001
fall2-001

Jos edellisessä, kesän asujen postauksessa asukuvia oli kertynyt vähän, niin nyt lukumäärä väheni vaan lisää. Okei vaan yhdellä asulla, mutta kuitenkin. Tiukkaa on tehnyt varsinkin kuvaajien puutteen takia, ja näitä syksyn asuja onkin ollut kuvaamassa useampi ihminen kuin kertaakaan aikaisemmin. Nyt talvella asujen taltiointia rajoittaa vielä pimeys, mutta jospa tää tilanne tästä kevättä kohti alkaisi parantua. Oon koittanu miettiä toki muitakin postausaiheita kuin asukuvia, ja mulle saa (kuten aina) heitellä vapaasti toiveita blogin sisällön suhteen:)

Mikä/mitkä on teidän lemppareita näistä asuista?

24 kommenttia:

  1. Et varmasti kerro, mutta minkä alan hommia alat tekemään?? :D Lycka till!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee mieleen jotkut tv-juontohommat tms., jos on kerta julkinen työ ja kaikki voi nähä.

      Poista
    2. haha ei nyt sentään:D ihan vaan helsingissä liikkujat

      Poista
  2. hei rottis tässä ikävä on teitä kaikkii livestä 5 ja 9

    VastaaPoista
  3. Hei, ootko laittanu asetukset niin ettei sun vanhoja periscopelähetyksii voi kattoo? Missaan aina sun lähetykset ja ois kiva kattoo niitä jälkeenpäi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä poistan ne aina ihan tarkotuksella:) en tiiä, jotenkin tolla tavalla saa ehkä ihmiset enemmän osallistumaan just kommentoimalla yms

      Poista
  4. 5,6 ja 7 lempparit, kivoja asuja!:)

    VastaaPoista
  5. Tykkään erityisesti 4 ja 7!

    Tsemppii työkuvioihin! Mullakin vaihtu työtehtävät vuodenvaihteen jälkeen ja oon nyt perehdyttäny uutta tyyppiä vanhoihin tehtäviini ja opetellu ite uusia juttuja. On ollu rankat pari viikkoo töissä, mutta kyllä se pikkuhiljaa lähtee sujumaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep kyllä sitä ajan kanssa oppii, vaikka aluks tuntuu vaikeelta:D kiitos!

      Poista
  6. 7 ehdottomasti paras !

    VastaaPoista
  7. Lemppareita on 1 ja 7 :)

    VastaaPoista
  8. hei tiiätkö ku laitoit vähä aikaa sitten ig kuvan, että haluisit pidennykset takas tms, niin musta se saattas olla ihan kivakin - mutta ilman otsiksia! Tai siis otsiksen kanssa se yhdistelmä oli jotenkin, noh tunkkainen? Mutta ilman pidennyksiä se saattas näyttää kivallekin! :-) Mutta eipä sinun hiuksissa nytkään mitään vikaa ole, mutta itse pidennyksiä käyttäneenä tiedän, että se ikävä niihin tulee jossain vaiheessa.. :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo täytyy kyllä ehdottomasti alkaa miettiä pidennyksiin palaamista:) pakko antaa kuitenkin tukan hieman levätä välillä ja ei sitä tiiä, vaikka mun hiukset kasvaiski yhtäkkiä tosi paljon:D

      Poista
  9. Kivoimpia asuja on 1,2,4 ja 7! Seiska ehkä kaikista kivoin. Ihana tuo hame :)

    VastaaPoista