3.2.2016

my life is a movie

Heippa! Heräsin tänään ekan kerran jo kymmenen aikaan pesemään pyykkiä. Pestävää ois ainakin neljän koneellisen verran, huhhuh:D Oon ollu joka ilta töissä ja tänään jatkuu sama rumba. Onneks mulla alkaa kuitenkin vähän myöhemmin, niin ehdin tähän väliin postata. Mun to do -listalla ois miljoona muutakin asiaa, mutta aina voi stressata niistä sitten myöhemmin.

Koulutus uuteen työhön alkaa pikkuhiljaa olla taputeltu, ja ollaanki nyt jaeltu kortteja muutaman päivän ajan ihan oikeissa pöydissä oikeille asiakkaille. Melkoista säätämistähän se vielä tässä vaiheessa on, mutta kyllä se siitä. Perjantaina ois sitten luvassa kemut koulutuksen loppumisen kunniaks, jiihaa! Sama meininki jatkuu myöskin lauantaina, kun juhlitaan Saijan Suomeen paluuta. Sunnuntain suunnitelmat on vielä vähän auki, kattoo nyt jaksaako sillon enää:D Hyvä pitää tällanen kunnon bileviikonloppu nyt, sillä tän viikonlopun jälkeen kaikki mun viikonloput täyttyy töistä. Maksa ja lompakko kiittää!

Eipä mun elämässä juuri muuta olekaan tällä hetkellä meneillään. Vapaa-aikaa on vähän, ja senkin vähäisen ajan oon viettäny aika pitkälti Netflixissä Dexterin parissa. Oon ahminu muutamaa jaksoo vaille kaikki kahdeksan tuotantokautta about kahdessa viikossa, hups. Tänään pääsen vasta myöhään kotiin ja huomenna pitäis jaksaa herätä suht ajoissa kouluun, mutta en malta olla kattomatta vielä viimeisiäkin jaksoja. Tuttu tunne?

Kuvatilanne on jälleen kerran huono. Mulla on tän postauksen jälkeen enää kahdet asukuvat jemmassa, jotka tosin ei oo mistään parhaasta päästä. Pari muuta postausideaa ois kyllä mielessä, mutta toteutan ne sitten paremmalla ajalla.

IMG_8955-001
2016-01-004
IMG_8948-001
IMG_8959-001
IMG_8952-001

Nää kuvat on yli kuukauden takaa. Tänään tulee tasan kuukausi täyteen siitä, kun näin Irinan viimeksi. Mulla ei oo mitään hajua, että koska nähdään seuraavan kerran. Ihan jäätävän kova ikävä! Siinä mielessä kiire on vaan hyvä, että ei ehdi ajatella. Mä herään tosi usein keskellä yötä hamuamaan Irinaa. Aina ku oon ruennu nukkuu Irinan kanssa, on se ollu mun kainalossa. Sitten jossain vaiheessa se on siirtyny jonnekkin muualle, ja oon ettiny sen takas kainalooni. Sitten aamulla se on taas kaivautunu mun viereen.

Mutta joo sitten itse asuun. Päätin koittaa vähän ''normaalimpaa'' asua, melko tylsää sellaista. Ei musta farkkutyttöä saa vieläkään! Otsikset on tosiaan jo poissa kuvioista, mutta on hiuksissa jotain muutakin poikkeavaa, nimittäin en oo suoristanu niitä ennen kuvien ottoa. Permis ei oo hävinny vielä minnekkään, ja edelleen tappelen joka päivä suoristusraudan kanssa. Oon vähän miettiny, että jahka permanentti häviää ja tukkaa ei tarvii enää suoristaa, voisin hommata pidennykset takaisin. En nimittäin usko, että mun oma tukka kasvaa tästä mitenkään radikaalisti. Toisaalta on ihanan vapauttavaa olla ilman pidennyksiä. Katsotaan nyt!

Mitä tykkäätte mun tylsästä asusta?:D

ps. Tulipa pitkä postaus, sorry!

24 kommenttia:

  1. se permanentti ei ikävä kyllä häviä sun hiuksista kuin vaan leikkaamalla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllähän se pikkuhiljaa pois kasvaa:)

      Poista
  2. Miks otat permanentin ja sit suoristat tukkaa!! Ei jumalauta xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sen takia, että permis toi rakennetta ja tukka näyttää paksummalta:) normaalisti mun tukka on ollu sellanen piikkisuora, ohut liiruletti jota sai aina olla tupeeraamassa. nyt ei tarvii tupeerata eikä läträtä lakan kanssa!

      Poista
    2. Mulla on ollu permis ja kyllähän se tuuhentaa, vaikka suoristaiskin :) ja joo multa se lähti pois vaan kasvamalla. Joiltakin kyl lähtee helpommin. :)

      Poista
  3. voi olla, ettei hiukses kasva myös siks, että otat permanentteja, suoristat niitä ja muutenkin käytät kuumennustuotteita + pidennyksiä. toki on niin että joillakin hiukset ei vaan kasva, mut sitä kandee kokeilla niin että ei tekis mitään lämpökäsittelyjä, värjäyksiä yms ja sen jälkeenkään jos ei ala kasvaa niin sit voi aatella et no can do

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. totta puhut, vielä ku oppis ees vähentää hiusten käsitellyä:D

      Poista
  4. Olisippa minullakin joskus vain neljä koneellista pyykkiä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mitä useemmin pesee sitä vähemmän niitä kertyy!:)

      Poista
  5. kiva simppeli asu ja tosi kaunis sie! :)

    VastaaPoista
  6. Vau mikä asu! Jotenkin niin simppeli ja siks just ihana :) Sun kroppa on ihan mieletön!

    VastaaPoista
  7. Kiva asu! Vitsi oot kyl upee ja kaunis! :-O

    VastaaPoista
  8. Toi asu on sulle täydellinen! :)

    VastaaPoista
  9. asu sopii sulle kyllä ja ei pidennyksiä takas! paljon freesimpi noin :) huomasin muuten äsken tossa sivupalkissa ton kuvan http://snapwidget.com/v/1175387374570378585 ja katoin heti että vau miten kaunis

    VastaaPoista
  10. Ootpas taas kauniina! Sullehan passaa farkutkin hyvin :)

    VastaaPoista
  11. Niin sanoit ettet farkuista välitä. Saat ne kyllä pysymään muodissa ihmiskunnalle :O wow

    VastaaPoista