5.4.2016

you and I could be the best thing ever


Moi moi! Kello on puoli yksi päivällä, ja yleensä en oo edes hereillä tähän aikaan. Tänään oon kuitenkin reippaana heränny jo ennen kahdeksaa. Mulla jää nykyään tosi usein eri pressitilaisuudet väliin milloin mistäkin syystä. Monesti siksi, että jotkut on niin aikaisin aamulla. Mun unirytmi on siis aika normaalista poikkeava, koska oon niin myöhään töissä. Se rajottaa kans koulun käymistä, kun ei voi valita aamuisin pidettäviä kursseja, sillä muutaman tunnin yöunilla opiskelusta ei tulisi kuitenkaan mitään. Eilen mulla oli kertyny taas ihan mukavasti univelkaa ja koska oli vapaapäivä, rupesin hyvissä ajoin nukkumaan. Onneksi, koska jaksoin tänään sitten raahautua Glitterin aamiaiselle ja sain muutenkin rästiin jääneitä asioita hoidettua ilman kiirettä. Kävin mm. palauttamassa mulla jo pitkään lainassa olleen järkkärin ja nyt oon sitten ilman kameraa. Omani on rikki, ja uuteen ei ainakaan tällä hetkellä ole varaa. Mutta ei hätää, aion hankkia uuden lainakameran niin pystyy taas kuvailemaan ihan normaalisti:)

Päivät on täyttyny lähinnä töistä ja opiskelusta. Mulla on tällä hetkellä kolmena päivänä viikossa koulua, ja nyt ainoot vapaat töistä on sattunu just koulupäiville. Mitään älyttömän pitkiä päiviä ei ole onneksi ollut, niin oon pystyny olemaan kotona hoitamassa Irinaa. Tulipa juhlittua tossa sunnuntaina myös synttäreitä. Mentiin teemalla sweet sixteen, koska mä kuulemma menisin helposti 16-vuotiaasta:D Oikeasti ikää löytyy ''jo'' 23-vuotta. Vanhus! Olin sunnuntaina iltaan asti töissä, eli mitkään isot kekkerit ei olleet kyseessä. Mutta hauskaa oli, ja nyt voikin sitten pitää kerrankin viikonlopun taukoa baareissa ravaamisesta. 

IMG_9857-001
IMG_9877-001
IMG_9884-001
IMG_9880-001
IMG_9865-001

Jotkut saattaakin muistaa mun ''mammalookin'' kesältä. Toi hame vaan on niin mammamainen! Pohdin silloin hameen myymistä, mutta teidän kommentit sai mun pään kääntyy ja pidin hameen. Nyt annoin sille sitten toisen mahdollisuuden, ja eihän toi nyt niin kauhea olekaan. Turhan iso, mutta muuten ihan jees.

Mitä tykkäätte asusta?

Nyt mä alan vääntämään yhteishakua, iiks!

14 kommenttia:

  1. Olen edelleen samaa mieltä hameesta, kuin kesällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha, kyllähän tosta mammaefekti tulee:)

      Poista
  2. Mihin kaikkialle haet? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pelkästään journalismia haaga-heliaan:) haen myös väylän kautta samaan nyt kun noita opintopisteitä on tullu kerättyä. hieman vaan hirvittää, että ehdinkö saada 60op kasaan!

      Poista
    2. Tuli mieleen että saatko mitään tukea opiskelusta vai elätkö pelkällä työssäkäynnillä? :)

      Poista
    3. kukkuuu senjaaaa..? :)

      Poista
    4. hups unohtunu vastaa! mut siis joo, en saa mitään tukia koska mähän en varsinaisesti edes ole opiskelija (mua ei lasketa sellaseks ku oon avoimen puolella), eli töitä täytyy vaan painaa:)

      Poista
  3. Vau! Näytät kerrassaan mahtavalta tässä hameessa. Tosi kiva lookki!

    VastaaPoista
  4. Voitko tehdä postausta ja kertoa kuulumisia sun laihdutuksesta yms siihen liittyvästä :)

    VastaaPoista