12.5.2016

huolto teippipidennyksille

Tukkakuulumisia luvassa! Kävin muutama viikko sitten huollattamassa mun tukan kuntoon ihanan Essin luona Salon Pepe Åhmanilla. Ennen ollaan oltu aina Tapiolan liikkeessä, mutta tällä kertaa sijaintina toimi Espoon keskus. Mun suuntavaisto on tunnetusti huono, mutta yllättävän kivuttomasti ja ajoissa löysin perille!

IMG_0072-001
IMG_0073-001
IMG_0074-001

Lähtötilanne oli aivan jäätävä juurikasvu ja aika lailla roikkumaan alkaneet teippipidennykset. Pidennykset oli ensimmäistä kertaa laitettu maaliskuun alussa, eli tukka olikin ehtinyt jo kasvaa ihan kiitettävästi. Sitä me kummasteltiin, että miksi ihmeessä mun tukka on toiselta puolelta paljon pitempi:D Permanentti oli kasvanut jo yllättävän hyvin pois. Ei sitä oikeastaan huomaa enää muualta kuin niskahiuksista.

Kun pidennykset ja teipinjämät oli saatu mun hiuksista pois, värjättiin juurikasvu piiloon ja tehtiin Olaplex-käsittely. Käsittelyn vaikuttaessa Essi poisti pidennyksistä vanhat teipit ja näpräsi uudet tilalle. Sitten vaan pidennykset päähän, pikaiset kiharat ja valmista tuli!

2016-05-005

Siinäpä vielä ennen-jälkeen -kuva havainnollistamaan eroa. Nyt kun mulla on ollu teippipidennykset taas muutaman kuukauden ajan, en voisi kuvitella luopuvani niistä vielä pitkään aikaan. Kuten näkyy, niin mun omat hiukset on todella säälittävät. Toki makuja on monia, mutta itse viihdyn pitkässä ja paksussa tukassa. Hiusten jokaöiseen letittämiseenkin on jo tottunut, eikä teippien olemassaoloa edes tunne. Noin suuren tukkamäärän kihartaminen on tosin hidasta, mutta oon viihtynyt viime aikoina huomattavasti useammin suorilla hiuksilla:)

Loppuun vielä muistutus mun lukijoille tarkoitetusta -10% alennuksesta, joka on voimassa kaikissa Salon Pepe Åhmanin liikkeissä. Alennuksen saa mainitsemalla mun blogin, ja alennus on voimassa kesäkuun loppuun asti. Alennusta voi hyödyntää Olaplexiä lukuunottamatta kaikkiin Salon Pepe Åhmanin kampaamopalveluihin!

6 kommenttia:

  1. Jeee pakko tulla tänne onnittelemaan pääsykoekutsusta!! :-) nyt pidän sormet pystyssä, että handlaat ittes viel kouluunki sisää! Kantsii nyt kyl panostaa siihen lukemiseen, oot nimittäin aika onnekas kun noin pitkälle jo olet päässyt!

    VastaaPoista
  2. Onnea myös täältä pääsykokeisiin pääsemisestä! Nyt vaan luet, luet, luet, niin hitosti :D Tsemppiä siihen, toivotaan että pääset!

    VastaaPoista