9.6.2016

new favourite beauty products

Ajattelin pitkästä aikaa esitellä vähän kauneustuotteita, joita olen testaillut viime aikoina. Kaikenlaisia tuotteita tulee kokeiltua, mutta todella harva jää pysyvään käyttöön. Osa blogin kautta saaduista tuotteista jää vähän unholaan, mutta välillä teen täsmätarkastuksia mun tavaralokeroihin tehden hyviäkin löytöjä. Jatkossakin tulee siis varmasti tehtyä tällaisia postauksia, jahka olen ehtinyt käyttää tuotteita yhtään enempää ja tietenkin vaan, jos totean ne hyviksi. 

Tässä tulisi nyt muutama esittelemättä jäänyt lemppari!

IMG_0653-001
Ihan ykköseksi on noussut Konjac-sieni (saatu). Rupesin käyttää tällaista ensimmäistä kertaa jo syksyllä kaverin suosituksesta, mutta koska käytetty sieni ei ollut se kaikista ihanteellisin kuvattava, en sienestä ole maininnut kuin kommenttiboksissa jollekkin. Nyt sain kuitenkin uuden, vähän söpömmän mallisen sienen käyttööni, jota kelpaa esitellä täälläkin.

Moni teistä onkin varmasti jo kuullut Konjac-sienestä, mutta lyhyesti sanottuna kyseessä on ihon puhdistukseen käytettävä sieni, joka lupaa mm. kirkastaa ihoa. Sieni on kivikova, mutta se kastellaan kauttaaltaan ennen käyttöä. Sitten vain puristetaan ylimääräiset vedet pois, ja hierotaan naamaan. Sientä voi käyttää meikin puhdistukseen, mutta itse oon poistanu meikit ensin meikinpoistoaineella, ja sitten vasta käynyt naaman sienellä läpi. Käytön jälkeen sieni puhdistetaan ja asetetaan kuivumaan ja odottamaan seuraavaa käyttökertaa.

En paneudu nyt sen enempää itse sieneen, mutta sen sijaan kerron, että miten se mulla on toiminut. Mun iho meni aika huonoon kuntoon vähän e-pillereitten lopettamisen jälkeen, ja kyselin blogissakin vinkkejä finneistä eroon pääsemiseen. Luettuani enemmän Konjac-sienestä olin vähän skeptinen, sillä miten yksi sieni voisi muka tehdä ihosta paremman kuntoisen? Yllätys oli suuri, kun eron huomasi jo muutaman käyttökerran jälkeen. Huomattavasti vähemmän näppyjä ja oikeasti kirkkaampi iho. Sieni ei varmasti toimi kaikilla yhtä hyvin, mutta suosittelen ehdottomasti kokeilemaan jos sieni ei ole vielä tuttu!

IMG_0432-001
IMG_0454-001
Jokunen viikko sitten testiin päätyi Kardashian Beuatyn ripsiväri (saatu). Merkki ei ollut mulle entuudestaan tuttu, mutta pääsin tutustumaan tuotteisiin vähän tarkemmin pressipäivillä. Oon käyttäny monta monituista vuotta aina Max Factorin False Lash Effect -ripsaria. Se vaan on niin hyvä, että mikään testaamani ripsari ei oo vetäny sille vertoja. No ripsari alkoi vedellä viimeisiään, ja päätin sitten testata tätä KB:n ripsaria. Tosi positiivinen yllätys! Ei yllä ihan mun lempparin tasolle, mutta toimii kyllä hyvänä kakkosena. Miinusta tulee tosta levityspäästä ja siitä, että tolla saa helposti paakkuripset aikaiseksi. Varovasti levittäessä lopputuloksena on kuitenkin sopivan pitkät ja tuuheat ripset:)

IMG_0663-001
Ja sitten pari yllättäjää! Yllä olevat tuotteet ovat peräisin Punanaamiosta. Kyllä! En muista mistä mä kuulin suosituksia Punanaamiossa myytävistä meikeistä, mutta uteliaisuuttani päätin vähän googlailla ja marssia ostoksille.

Vasemmalla on todella voimakkaasti peittävä Grimaksen peitevoide, jonka hankin alunperin yhden vähän isomman finnin peittämiseen. Nyt sitä on tullut sitten sudittua niin tummiin silmänalusiin, näppyihin kuin punottavaan nenän aluseenkin. Mun nenän alunen on aina tosi punainen ja nyt flunssailun jälkeen entistä pahempi. Tolla saa hyvin punoitukset piiloon!

Oikealla vähän enemmän kärsinyt (tippu lattialle:D) StarBlendin Cake Makeup, jota oon käyttäny korostusten tekemiseen. Oon jo pidemmän aikaa etsinyt tuotetta, jolla saisi esimerkiksi poskipäitä tarpeeksi näkyvästi korostettua. Tossa on tosi vahva pigmentti, joten ensimmäisellä käyttökerralla hieman säikähdin vähän liiankin näkyvää lopputulosta. Mulla on tosi vaalea sävy käytössä (en löydä sävyn nimeä putelista millään), joten taputtelen aina hieman puuteria vielä päälle sävyerojen tasaamiseksi.

IMG_0405-001
Tässäpä sitten tuote, jolla levitän korostukset, eli Beauty Blusher (saatu). Kyseessä on varmasti kaikille tutusta Beauty Blenderistä pienempi versio. Oikeasti toi on tarkoitettu poskipunan levittämiseen, mutta mä oon tosiaan käyttänyt tota korostusten tekemiseen. Toi on kooltaan just näppärä siihen hommaan!

2016-05-026
Viimeisenä esittelyyn pääsee Kardashian Beautyn En-Joystick -huulikynä (saatu). Tykkään ton mallista, sillä pääty on sen verran ohut, että tuote on helppo levittää. Olisin ottanut kuvan, mutta pää katkesi samantien korkin avattuani:D Siitä siis vähän miinusta! Eniten ihastuin kuitenkin huulikynän nudeen sävyyn. Käytössä mulla on sävy Modern Mauve.

Siinäpä ne sitten olikin tältä erää. Heittäkää ihmeessä kommenttia, jos tulee jotain kysyttävää näistä!:)

8 kommenttia:

  1. Toi sieni vaikuttaa kyllä älyttömän hyvältä. Täytyy varmaan hankkia testaukseen itsellenikin :)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. moikkelis rottis tässä onko jo uus canoni käytössä hyviä kuvia tulee minä käytin nuorena keeliä hiuksiin ny ei enään on teillä tytöillä ja naisilla vaikeeta monen laista kosmetiikkaa pittää olla

    VastaaPoista
  3. Hei ! Mistä noita sieniä saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ainakin ruohonjuuresta, yliopiston apteekeista ja life-myymälöistä tälleen pikaisella googlaamisella!:)

      Poista
  4. Ihanaa oot ehtinyt postailla näistä! Mä oon ihan rakastunut tohon Kardashianin ripsariin, muutama jo kysynyt onko mulla omat ripset! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis oikeesti yllättävän hyvä ripsari!:)

      Poista