5.12.2016

5 in 1 hair styler

Tukkajuttuja luvassa! Kuten moni on varmaan huomannut, mä rakastan kiharoita hiuksia. Vuosien ajan käytin kiharia omassa päässäni päivittäin - nyt tahti on hieman rauhoittunut. Klipsipidennykset mulla oli aina valmiiksi kiharalla (kiharat pysyi niissä helposti parikin viikkoa) ja omien olemattomien hiusten kihartaminen oli nopeaa. Teippi- ja nyt viimeisimpänä sinettipidennysten kanssa olen hieman laiskistunut laittamisen suhteen, sillä kihartaminen vie niin paljon aikaa. Tai no paljon ja paljon, yleensä suoriudun siitä noin kymmenessä minuutissa:D Lähden yleensä sen verran kiireellä liikenteeseen, että oon yhä useammin suoristanut hiukset vaan nopeasti ja that's it. Välillä tekee mieli kuitenkin panostaa, ja ainakin omaan makuun kiharat näyttävät mulla paremmilta kuin suora tukka.

IMG_9525-001

Kiharoiden tekoon olen käyttänyt monia välineitä. Nopeimmaksi välineeksi olen todennut suoristusraudan. Ennen en todellakaan osannut tehdä suoristusraudalla kiharoita, mutta onneks oon nopee oppimaan. Sain yhteistyön merkeissä Pozelta mulle aivan uudenlaisen raudan testiin, joka myös vaati alkuun hieman opettelua.

kiharrin1-001

Kyseessä on yllä näkyvä 5 in 1 Hair Styler, joka nimensä mukaisesti pitää sisällään viisi erikokoista kiharrinta. Pakkauksen mukana tuli myöskin lämpösuojakäsine, mitä ilman on oikeastaan mahdotonta käyttää tuon tyyppistä kiharrinta. Kun mulla oli vielä klipsipidennykset, käytin vähän samalta muistuttavaa piipparia pidennysten kihartamiseen. Piippari eroaa tästä raudasta kuitenkin sillä, että siinä on klipsu apuna ja ainakin mun piippari on malliltaan aika ohut. Pozen kihartimella saa paljon monipuolisemmin erilaisia kiharoita tehtyä. Eniten oon tykästynyt tuohon toisiksi isoimpaan (toinen vasemmalta). Sillä saa aika pitkälti suoristusraudalla tehtyjä kiharoita muistuttavan lopputuloksen. Joku kerta täytyy koittaa tota kaikkein pienintä - josko sillä saisi sellaiset kunnon käkkäräkiharat aikaiseksi!


kiharrin2-001

Oli hieman haastavaa kuvata samalla, kun kiharsin (nimimerkillä puhelin jalkojen välissä ja kuulokkeet suussa kaukolaukaisimena). Mutta siis simppelisti vaan pieni osio tukkaa kihartimen ympärille, kyllä te tiiätte! Vasemman puoleisessa kuvassa näkyy pidempään kihartimessa pidetyn hiusosion ja vähemmän aikaa pidetyn osion ero. Vähän kun malttaa odottaa, niin hius kihartuu tosi paljon. Toisaalta loivemmatkin kiharat on kivat!


kiharrin3-001

Vasemmalla lähtötilanne ja oikealla tukka kihartamisen ja hiuslakan jälkeen.


kiharrin-001

Sitten vielä harjaus ja viimeistely. Mä ainakin tykkään lopputuloksesta!

Jos jollakulla on tarvetta kihartimelle, niin suosittelen lämpimästi Pozen 5 in 1 Hair Styleria:) Hyvä joululahjatoive, ja kihartimen voi kustantaa myös erissä.

Millä/miten te tykkäätte kihartaa hiukset?

5 kommenttia:

  1. Ihana tukka ja sinä!

    VastaaPoista
  2. Hei Senja! Mä palasin sun blogin pariin varmaan parin vuoden tauon jälkeen. Onko sulle tapahtunut jotain kamalaa? Missä on se vanha Senja? :O Sun kuvista ja ilmeistä huokuu suru ja tyytymättömyys. Yhtään oikeasti iloista kuvaa ei löydy edes postauksesta, jossa olette kavereiden kanssa viettämässä kesää rannalla/juhlimassa. Jokaisessa kuvassa sama surumielinen ja kyllästynyt ilme, ja sun kasvotkin näyttävät ihan harmailta ja jotenkin turvoksissa olevilta. Enkä tarkoita tätä pahalla tai haukkuakseni; tuli vaan mieleen että muistathan huolehtia itsestäsi ja terveydestäsi muiden kiireiden ohella? :) Mä toivon, että sä saat asiat kuntoon oli se sitten mitä tahansa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon huomannu ite ihan saman. onhan tässä kaikkea tapahtunut, ja vaikka ajattelisin olevani onnellinen, niin en jotenki silti ole. mutta jospa tää tästä joskus vielä iloks muuttuis:) kiitos!<3

      Poista
  3. moi rottis aalloilla olen rakastunut linnan juhlien jatkot lauri tähkä kappale morsian ihku jos tulevana suvena oisit mun morsian kyynelkanavat aukes pakko oli kertoa tunteeni tähkä olet todella hieno komea ja kun hymyilet olen myyty ja hyvää joulun tunteen tuloa kaikille ja senja kyllä minä sinustakin tykkään

    VastaaPoista