5.4.2017

I'm still breathing

Moikka! Niin se aika vaan rientää. Havahduin tossa pari päivää sitten siihen, että oon postannut viimeksi kuukausi sitten. Huhhuh! Jotenkin mussa herää vaan suunnaton häpeä, kun mietin tätä mun touhua. Toisaalta ei pitäis pakottaa itteensä kirjottamaan, mutta toisaalta miksei. Joka kerralla ku oon vaan tehny sen päätöksen kirjoittaa, ei tässä ole ollut mitään erikoista. Älkääkä nyt käsittäkö väärin - tää homma ei todellakaan ole mulle mitään pakkopullaa. Oon saanu vuosien varrella niin paljon iloa tästä blogista, ettei sanat riitä kuvailemaan. Tosin mun ilonaiheet taitaa sitten nykyään tulla ihan muualta, onhan mun elämä todella erilaista kuin aktiivisina aikoinani.

Oon viime aikoina ollu aika lailla kokoajan menossa. Se varmasti onkin suurin syy sille, miksei musta ole kuulunut blogin puolella. Jotenkin kotona ollessanikin pidän itseni kokoajan kiireisenä. Pitäisi oppia olemaan hetki paikoillaan ilman puhelinta, läppäriä tai telkkaria. Tekisi varmasti hyvää! Töissä on tullu käytyä ihan kiitettävästi, mutta oon myös ollut kipeänä pariin otteeseen. Tosi hassua, koska ennen muhun ei purreet mitkään pöpöt. Kai mä sitten nykyisessä työssäni vaan haalin niitä helpommin puoleeni. Tosin edellisellä lääkärikäynnilläni lääkäri sanoi, että mun pitäis varmaan rauhottua välillä. Eli stressi varmasti vaikuttaa kipeilyynkin.

Onneksi elämä ei kuitenkaan oo ollut pelkkää stressiä. Juhlittua on tullut viime aikoina taas hieman enemmän, ja kommelluksiltakaan ei ole vältytty. Saman viikon aikana onnistuin tiputtamaan avaimet hissikuiluun ja multa pöllittiin taas puhelin. Mutta mun sählääminen ja alkoholi ei todellakaan kulje aina käsi kädessä, alkoholi ehkä vaan edesauttaa töppäilyissä.

Juhlimisesta puheen ollen - mä täytin maanantaina vuosia. Se on jäänyt pysyväksi läpäksi, että täytän joka vuosi 16 vuotta. Totuus paljastuu kuitenkin tuolta blogin sivubannerista (jonka juuri päivitin uuden iän vuoksi) eli oikeasti 24v tuli täyteen. Maanantaina oli tietysti kemut ihan vaan työkavereitten kesken, ja vielä eilen ja tänäänkin olen saanut nauttia vapaista. Edellisinä viikkoina mulla on ollut about yksi vapaapäivä per viikko, eli tuntuu kyllä luksukselta "lomailla" useampikin päivä. Ensi viikolla pääsen taas lomailemaan, kun suuntaan pääsiäiseksi Iisalmeen. Ihanaa päästä kotiin paljuilemaan ja moikkaamaan ensimmäistä kertaa mun veljen tytärtä!

Mutta se niistä höpinöistä taas tällä kertaa. Kuvitukseksi heitän vielä uunituoreet asukuvat tältä päivältä, aika harvinaista! Yhdet toodella vanhat kuvatkin mulla on edelleen jemmassa, mutta mennään nyt näillä tuoreilla:)

IMG_2568-001
IMG_2600-001
IMG_2635-001
IMG_2583-001

Heitetääs nyt sitten vielä loppuun se perinteinen: mitä tykkäätte asusta?

8 kommenttia:

  1. Tosi kiva takki ja hei onnea nuorelle! :)

    VastaaPoista
  2. Kiva asu! Minne kouluun hait (vai haitko?) nyt yhteishaussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en hakenut, haen väylähaussa opiskelee tota journalismia:) se on erillinen haku. kiitos!:)

      Poista
  3. moi rottis tässä kyllä minä niin mieleni pahoitin että sorkkis jokainen vain omaa puhelinta tarvitset turvanaista tai miestä minä en sovi kun olen ujo joten oisin humalassa töissä ja miljoona miljoona ruusua olet jo aikuinen nainen niin ne vuodet vierii no vähän rankempaa huumoria niin mitäs vaatetuksesta takki on vähän jotain mutta kyllä se maitokaupassa käydessä sopii hyvää kesäpivien odottelua pääsee uimaan irinalle osku lähettää miehekkäät murinat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha turvamies kelpais kyllä kieltämättä:D terkkuja!

      Poista
  4. Krediittii kuvaajalle! :D haha, tykkään <3

    VastaaPoista